کد خبر: 648045
تاریخ انتشار :

استوری دردناک علی کریمی از شب عید

علی کریمی استوری جدیدی بخ مناسبت شب عید منتشر کرد.

استوری دردناک علی کریمی از شب عید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک علی کریمی ید طولایی در حمله به نمایندگان مجلس دارد. علی کریمی همیشه از مردم محروم حمایت کرده و سعی کرده حرف آنها را بزند. علی کریمی یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ ورزش ایران است. علی کریمی این روزها در یک برنامه اینترنتی به تحلیل فوتبال می ‌پردازد. علی کریمی در آخرین استوری خود به کودکی که در آرزوی خودن میوه بود واکنش نشان داد.

در بخشی از صحبتهایش در برنامه اینترنتی ۱۱ اعلام کرد که باشگاه اماراتی ۱.۵ میلیون دلار برای رضایتنامه قایدی به استقلال پرداخت خواهد کرد که ۳۰۰ هزار دلار آن مشروط به آسیایی شدن این تیم در پایان رقابتهای این فصل لیگ امارات است.

تا قبل از شبی که احمد مددی مدیرعامل وقت باشگاه استقلال، با حضور در برنامه ورزشگاه، به جزئیات مالی انتقال مهدی قایدی اشاره کند، گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره سود استقلال از این ترانسفر صورت گرفته بود که هیچکدام از آنها جنبه رسمی نداشت چرا که باشگاه استقلال حاضر نبود درباره این مساله، شفاف‌سازی کند.

یکبار، کانال رسمی باشگاه استقلال، این انتقال را گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران از یک تیم ایرانی به باشگاه خارجی اعلام کرد و یکبار دیگر هم احمد مددی گفت که رقم قرارداد قایدی محرمانه است و امکان رسانه‌ای شدن ان وجود ندارد منتهی او فکر می‌کند که یکی از بالاترین رقم‌ها در فوتبال ایران باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها