کد خبر: 648108
تاریخ انتشار :

همسر فوتبالیست معروف هنرپیشه شد

همسر حسین ماهینی فوتبالیست سرشناس ایران در موزیک ویدئویی بازی کرد.

همسر فوتبالیست معروف هنرپیشه شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک حسین ماهینی فوتبالیست سرشناس و باسابقه فوتبال ایران است. حسین ماهینی سابقه بازی در پرسپولیس و تیم را دارد و زمانی هم حسین ماهینی یکی از کاپیتان های پرسپولیس و محبوب به شمار می‌رفت. همسر حسین ماهینی انیس محمدی نام دارد و در اینستاگرام حسابی برو و بیایی دارد. همسر حسین ماهینی با انتشار ویدویی در صفحه خود خبر از حضور در یک موزیک ویدئو داد!

انیس محمدی اهل بوشهر است و اطلاعی از سن همسر حسین ماهینی در دسترس نیست. او در سال 1394 با حسین ماهینی بازیکن سابق تیم پرسپولیس ازدواج کرد. انیس محمدی صاحب مزون ماهینی نیز است. حسین ماهینی در گفتگویی با یک رسانه گفته بود: خانواده همسرم پرسپولیسی هستند و در این مدت خیلی به من کمک کردند و روحیه دادند تا به پرسپولیس برگردم. آن روزهایی که من ناراحت بودم، همسرم انیس محمدی همیشه سر نماز برایم دعا می کرد و می گفت امیدت را قطع نکن و همه چیز درست می شود.

ماجرای آشنایی و ازدواج حسین ماهینی و همسرش انیس محمدی | بیوگرافی انیس محمدی

حسین ماهینی بازیگر مطرح فوتبال و همسرش انیس محمدی در ایام نوروز 97 مصاحبه ای کرده و جزئیات رابطه عاشقانه منجر به ازدواجشان , نحوه آشنایی و مسائل زندگیشان را بیان کردند . مصاحبه ای جالب با حسین ماهینی فوتبالیست مشهور پرسپولیسی و همسرش انیس محمدی صورت گرفته است که در ادامه خواهید خواند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها