کد خبر: 648173
تاریخ انتشار :

علت جدایی شقایق دهقان از همسرش

شقایق دهقان با حضور در برنامه فریدون جیرانی گفت: من دو سال و نیم است که متارکه کرده ام. شقایق دهقان یک پسر به نام نویان از مهراب قاسم خانی دارد. شقایق دهقان همسر دوم مهراب قاسم خانی بوده است. شقایق دهقان جاری سابق بهاره رهنما بوده است.

علت جدایی شقایق دهقان از همسرش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شقایق دهقان با حضور در برنامه فریدون جیرانی گفت: من دو سال و نیم است که متارکه کرده ام. شقایق دهقان یک پسر به نام نویان از مهراب قاسم خانی دارد. شقایق دهقان همسر دوم مهراب قاسم خانی بوده است. شقایق دهقان جاری سابق بهاره رهنما بوده است. در ادامه به زندگی شخصی شقایق دهقان میپردازیم.

 بیوگرافی شقایق دهقان

دو سال بعد، هم‌زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می‌شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد. سپس از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می‌داد.

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان‌های گروه کودک تلویزیون در سریال او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش «عضو جدایی‌ناپذیر خانوادۀ تلویزیونی‌ها» شد. در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کرد: زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا. در پاییز سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعۀ طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم‌خانی، نویسنده و طراح صحنه این مجموعه، زندگی مشترک خود را با او آغاز کرد.

حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است. نخستین تجربۀ بازیگری شقایق دهقان به همراه همسرش مهراب قاسم خانی در فیلم ناگهان درخت ساختۀ صفی یزدانیان در سال ۱۳۹۷ به وقوع پیوست و این زوج هنرمند برای نخستین بار در کسوت بازیگر در کنار هم قرار گرفتند.

رابطه شقایق دهقان با نیروانا دختر مهراب قاسم خانی

با تولد نویان رابطه من و نیروانا یک پله بالاتر رفت ، شاید تا قبل از تولد نویان با هم دوست بودیم ، بازی می‌ کردم و توی سر و کله هم می‌ زدیم و شوخی می‌ کردیم ولی حالا از اینکه من ، مادر برادرش هستم ، حس بهتری داریم و با بزرگ‌ تر شدن نویان ، این رابطه مدام نزدیک‌ تر می‌ شود

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها