کد خبر: 648165
تاریخ انتشار :

رونمایی از همسر سپیده خداوردی + عکس

سپیده خداوردی بازیگر زن معروف با همکاران خانمش در اتاق گریم جمع شدند و عکس یادگاری گرفتند.

رونمایی از همسر سپیده خداوردی + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سپیده خداوردی بازیگر ایرانی است که در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . سپیده خداوردی در اینستاگرام فعالیت ویژه دارد اما از کم حاشیه ترین بازیگر هاست . سپیده خداوردی متولد سال 1360 است.سپیده خدارودی نوازنده و شاعر هم هست. سپیده خداوردی اخیرا در کلبه عموپورنگ بازی کرده و همین باعث محبوبیتش در میان کودکان شده است.​

سپیده خداوردیسپیده خداوردی بازیگر زن معروف با همکاران خانمش در اتاق گریم جمع شدند و عکس یادگاری گرفتند.سپیده خداوردی دوستانش را جلوی اینه اتاق گریم جمع کرده تا با آنها عکسی یادگاری بگیرد و در استوری اینستاگرامش به اشتراک بگذارد.حضور این روزهای خداوردی در کلبه عمو پورنگ بر محبوبیتش بین کودکان افزوده است.

وی درباره ایفای نقش در «کلبه عموپورنگ»، گفت: “سانیار” کارهای دراماتیکم را می‌دید، اما دوست نداشت و من دوست داشتم ثمره نبودن‌هایم را ببیند.

وقتی این کار به من پیشنهاد شد، دوست داشتم در شخصیتی که به من داده می‌شود همه خود سانسوری‌ها را کنار بگذارم و همه آن کودک درونی باشم که خودم دوست دارم، وقتی دیدم شخصیتم در کلبه عموپورنگ به همین صورت خواهد بود آن را پذیرفتم و حالا شخصیتم و همه حرکت‌ها و نقل قول‌هایش را دوست دارم.

این بازیگر افزود: اولین چیزی که در “کلبه عموپورنگ” برایم مهم است این است که پسرم آن را با همه بازپخش‌هایش می بیند و از فضای مجازی دور شده و تلویزیون را دوست دارد، از طرفی خودم می‌توانم تمام ابعاد پنهان وجودم را در فضایی جدید ابراز کنم.

خداوردی تصریح کرد: خودم را آماده کرده بودم برای اینکه هرگونه واکنشی را از سمت مردم ببینم چون آن‌ها همیشه مرا در یک ژانر خاص دیده بودند و حالا در شرایطی جدید مرا می‌دیدند.

منتظر قضاوت‌ها و قیاس‌ها بودم ولی بعد از اولین سکانس کلبه عموپورنگ همه انعکاس‌هایی که به سمت من می‌آمد واکنش‌هایی با انرژی مثبت بود و باعث شد از خوشحالی نفس در سینه من حبس شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها