کد خبر: 648177
تاریخ انتشار :

شهاب حسینی برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کرد

شهاب حسینی در ویدئویی از سینما خداحافظی کرد.

شهاب حسینی برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شهاب حسینی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون است.شهاب حسینی کارهای خوانندگی و کارگردانی‌هم انجام داده و همچنین مدتی مجری برنامه تاک شو همرفیق بود. اخیرا عکس جذابی از شهاب حسینی در فضای مجازی پخش شده.  شهاب حسینی در این عکس، پسر خود را کول گرفته است. گفته می‌شود نام این پسر شهاب حسینی، امیرعلی می‌باشد.

شهاب حسینی ساعاتی قبل با انتشار ویدئویی که خلاصه آن را می‌توانید ببینید، با خشم و اندوه فراوان درباره ادامه حضورش در سینما و بازیگری می‌گوید.

به نظر می رسد که او از سینما خداحافظی کرده است.

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شد و اصالتا اهل تنکابن است.

این بازیگر جوان تحصیلاتش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران به دلیل اینکه هوای مهاجرت به کانادا را در سر داشت بعد از دو سال نیمه کاره رها کرد. شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد. سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت. مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود. مهدی حسینی تنها برادر شهاب حسینی و دومین فرزند خانواده است که در زمینه موسیقی فعالیت میکند.

شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سن پایین ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد.این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با پریچهر قنبری همسرش آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید.

شهاب حسینیماجرای آشنایی شهاب حسینی و همسرش

شهاب حسینی که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این کار حتی حاضر به انصراف از دانشگاه شده بود باید خدمت سربازی را پشت میگذاشت و به همین منظور زمانی که برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته بود برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را دید و این دیدار به آشنایی های بعدی زیر نظر خانواده و ازدواج ختم شد

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها