کد خبر: 647670
تاریخ انتشار :

گریم جدید مه لقا باقری

مه لقا باقری عکسی از خودش با گریم متفاوت منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است

گریم جدید مه لقا باقری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مه لقا باقری عکسی از خودش در یک فیلم سینمایی منتشر کرده است که در کنارش یک بچه نشسته و او در حال گریه کردن است. مه لقا باقری در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز دستی بر آتش دارد. مه لقا باقری در سری جدید مجموعه دورهمی در نقش همسر قیمت ایفای نقش می کند. مه لقا باقری عکسی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده که نظر کاربران را به خود جلب کرده البته این عکس برای گریم یکی از فیلمهای این بازیگر محبوب است. مه لقا باقری در جشن حافظ زمان اهدا جوایز همسرش را در آغوش گرفت و این حرکت او بسیار جنجال برانگیز شد.

مه لقا باقری

بیوگرافی همسر مه لقا باقری 

مه لقا باقری متولد 25 خراد 1360 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می باشد که حالا کارگردان و استاد است.اولین بار در سال 1375 وقتی 15 ساله بود تئاتر را از مدرسه شروع کرد تا اینکه سال 1378 در 18 سالگی راهی دانشگاه سوره شد.او در سال سوم دانشگاه با کارگردانی و بازیگری نمایش میمون بصورت جدی کار خود را آغاز کرد.در سال 1381 با تئاتر آرش بکارگردانی روح الله صدیقی در تالا مولوی فعالیت اش حرفه اش شد تا اینکه سال 1384 با سریال حوض فیروزه لاله صبوری جلوی دوربین رفت.

فعالیت هنری مه لقا باقری از باغ مظفر تا دورهمی

در سال 1385 با سریال باغ مظفر مهران مدیری شناخته شد تا اینکه سال 88 با سریال قهوه تلخ بسیار درخشید و در نهایت با دورهمی سال 96 به اوج شهرت رسید.خانوم باقری در زمینه طراحی حرکات موزون تئاتری و دستیاری کارگردان نیز تجربه های موفق داشته و همچنین دوره تخصصی تئاتر را هم در آلمان گذرانده است.بازی در کنار همسرم یکی از علاقه‌ های همیشگی‌ ام بود در کارهای که خودم کارگردانی می کنم نیز تمایل دارم همیشه این فرصت بازی برای جفتمان را ایجاد کنم

بیوگرافی همسر مه لقا باقری

محمدجواد عزتی متولد 20 دی 1360 در تهران، بازیگر است . او فارغ التحصیل رشته تئاتر از هنرستان سوره است، بیشتر در کارهای کمدی بازی کرده است، بازی او در نقش بابا اتی در قهوه تلخ سال های سال فراموش نمیشود. جواد عزتی بازیگری را با کار کودک و خیابانی آغاز کرد و برای نخستین بار توسط سعید آقاخانی برای یک کار کودک 90 قسمتی دعوت شد. خودش می گوید تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم. تمایلات طنز گونه این بازیگر در سال های اخیر از او چهره ای برای کارگردان های سریال های طنز و اجتماعی ساخته است. از نقش های معروف این بازیگر می توان به نقش پیرمرد در مجموعه های باغ مظفر و مرد دو هزار چهره اشاره کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها