کد خبر: 650939
تاریخ انتشار :

سود سهام این افراد بالاخره واریز شد! | دارندگان سهام عدالت پولدار شدند

حدود 49 میلیون نفر سهام عدالت دارند و تمام این افراد چه سهامدارانی که روش غیرمستقیم و چه افرادی که روش مستقیم را انتخاب کردند مشمول دریافت سود حداقل 500 هزار تومانی شده‌اند. اما از این جمعیت حدود 5 میلیون نفر سود سهام عدالت دریافت نکرده‌اند.

سود سهام این افراد بالاخره واریز شد! | دارندگان سهام عدالت پولدار شدند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سهام عدالت  ارزش سود سهام عدالت یکسان نیست و تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می‌شود.برای مثال ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومانی در ۲۰ اسفندماه سال گذشته ۱۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان قیمت داشت، در حالی که قیمت این سهام در ۱۶ تیرماه سال جاری تا ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش یافته بود.سهامی که در روزهای نخستین آزاد سازی سهام عدالت یعنی اردیبهشت‌ماه و خردادماه سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۰ میلیون تومان قیمت داشت. سهام عدالت در ابتدا سهم 1000000 میلیون تومانی بود که با گذشت زمان تبدیل به 500 واحد سهم شد.

سود سهام عدالت چند دوره تا به امروز واریز شده است. سود سهام عدالت در آخرین دوره مبلغی نزدیک به ششصد هزار تومان داشت. سود سهام عدالت برخی از افراد همچنان واریز نشده باقی مانده است. سود سهام عدالت معمولا سالانه واریز می شود. در ادامه درباره علت پرداخت نشدن سود سهام عدالت این افراد بیشتر بخوانید.

به گزارش جام جم آنلاین حدود 49 میلیون نفر سهام عدالت دارند و تمام این افراد چه سهامدارانی که روش غیرمستقیم و چه افرادی که روش مستقیم را انتخاب کردند مشمول دریافت سود حداقل 500 هزار تومانی شده‌اند. اما از این جمعیت حدود 5 میلیون نفر سود سهام عدالت دریافت نکرده‌اند.

طبق اطلاعات شرکت سپرده گذاری مرکزی، دو میلیون و 300 هزار نفر اطلاعات هویتی و به ویژه اطلاعات بانکی صحیحی ثبت نکرده‌ بودند که امکان واریز سود 500 هزار تومانی سهام عدالت برای آنها وجود نداشت اما در این مدت 300 هزار نفر نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کردند و شماره شبای معتبر این بیش از 300 هزار نفر ثبت شد و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی سود سال‌های 98 و 99 را یکجا برای این افراد واریز کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها