کد خبر: 650960
تاریخ انتشار :

​سهام عدالتی ها پولدار شدن | ارزش روز سهام عدالت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۳درصد افزایش یافت.

​سهام عدالتی ها پولدار شدن | ارزش روز سهام عدالت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ارزش سهام عدالت  طبق نوع سهامی که خریداری کرده باشید؛ تعیین می شود. ارزش سهام عدالت در برهه ای آزاد شد و قابل فروش بود. در رابطه با قیمت و ارزش سهام عدالت به نرخ روز نظریات مختلفی وجود دارد اما احتمالا قیمت این سهام ها بین 7 تا 15 میلیون تومان می باشد. ارزش سهام عدالت هر گروه متغییر است، و سود حاصل از آن برای سهام داران واریز می شود. در ادامه جدید ترین اخبار درباره ارزش سهام عدالت قرار می دهیم.

ارزش سهام عدالت من (۶ اردیبهشت ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۳درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۴۷۹هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۲۷۵هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۲۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۸۷هزار تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۳۱ فروردین ماه)، یک درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۲۱۴هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۷۷۵هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۱۷۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۲۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ۳۱ فروردین ماه

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۱درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۳۵۷هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۴۶هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۳۰۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۱۴هزار تومان

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها