کد خبر: 651005
تاریخ انتشار :

​واریز یارانه معیشتی اردیبهشت‌ به حساب سرپرستان | اعلام زمان واریز یارانه اردیبهشت

سی‌امین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

​واریز یارانه معیشتی اردیبهشت‌ به حساب سرپرستان | اعلام زمان واریز یارانه اردیبهشت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 یارانه معیشتی همان طرح حمایتی از  یارانه بنزین است که از  آبان ۹۸ با افزایش قیمت بنزین به حساب برخی از سرپرست خانوار واریز می شود.یارانه معیشتی را حدود شصت میلیون نفر دریافت می کنند. یارانه معیشتی دهم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود .میزان یارانه معیشتی به ازای هر نفر 55 هزار تومان است البته قرار بود از سال جدید مبلغ یارانه افزایش پیدا کند اما این امر اتفاق نیفتاده است. در ادامه به آخرین خبر از پرداخت یارانه معیشتی می پردازیم.

 مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: سی‌امین مرحله یارانه معیشتی (اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱) ساعت ۲۴ روز شنبه (۱۰ اردیبهشت‌ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

به گفته وی، همانند دوره‌های قبل، خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه‌نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج‌نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند کرد.

همچنین، دوازدهمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت کرده‌اند، این ماه کسر خواهد شد.

 مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر به عنوان یارانه کمک معیشتی ماه مبارک رمضان به حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی‌شده واریز  شد.

 امید حاجتی مدیرعامل هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: این یارانه به ۴ دهک اول، افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی پرداخت می شود که در واقع برای ۳۱ میلیون نفر و ۷۷۱ هزار نفر در قالب ۱۱ میلیون و ۳۸ هزار و ۵۲۰ خانواده نفری ۱۵۰ هزار تومان واریز می شود.

یارانه کمک معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر و با درآمد کم از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در دو مرحله و در مناسبت‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و عید نوروز به دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور پرداخت شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها