کد خبر: 651072
تاریخ انتشار :

نوید محمدزاده همسرش را سورپرایز کرد | کادوی تولد میلیاردی نوید محمدزاده به فرشته

نوید محمدزاده به مناسبت تولد فرشته حسینی کلیپ احساسی را برای او گذاشت.

نوید محمدزاده همسرش را سورپرایز کرد | کادوی تولد میلیاردی نوید محمدزاده به فرشته
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نوید محمدزاده بهترین بازیگر مرد سینمای ایران است. نوید محمدزاده در چندین فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده و توانسته استعداد خود را در بالاترین حد ممکن نشان دهد. نوید محمدزاده بازیگر توانمندی است که به تازگی هم متاهل شده است. نوید محمدزاده سوا از استعداد خوب ش در بازیگری و نقش های خوبی که بازی می کرد، با ازدواجش بر سر زبان ها افتاد. نوید محمدزاده همسر فرشته حسینی از تبار افغانستان است و وی علاقه زیادی به همسر خود دارد.

نوید محمدزاده به مناسبت تولد فرشته حسینی کلیپ فوق العاده احساسی را برای او در اینستاگرام منتشر کرد که با واکنش زیادی روبرو شد. فرشته حسینی در پاسخ به او گفت که این حرکت نوید خیلی برایش ارزشمند است.

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است.

نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

نوید محمدزاده: اولین اجرای عمومی نمایش «پسران آفتاب» بود که در کرج اجرا کردیم و برای آن کار سال ۸۷ جایزۀ دوم بازیگری بخش بین الملل جشنواره دانشجویی را گرفتم. سال ۸۸ «ماه در مرداب» محمد کوروش نیا را در تالار محراب داشتم؛ و می‌توانم بگویم شروع جدی ام سال ۸۹ بود با «فاصلۀ تاریک ستاره ها» ایثار ابومحبوب و بعد «یک دقیقه سکوت» کار آیدا کیخایی، «دهانی پر از پرنده» فارس باقری بعد هم «آخرین نامه» مهرداد کوروش نیا که در فجر هم به خاطرش کاندیدای بازیگری شدم.

«بالاخره این زندگی مال کیه؟» دوست عزیزم اشکان خیل نژاد را در تالار مولوی اجرا کردیم که برای آن نقش، جایزه بازیگری جشنواره دانشجویی را بردم؛ و بعد هم که کار «زمستان۶۶» محمد یعقوبی و «ورود آقایان ممنوع!» خانم کتایون فیض مرندی را در تئاتر شهر داشتم. «آخرین نامه» را هم در جشنواره «اسپولِتو» ایتالیا یک اجرا بردیم.

نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند. همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها