کد خبر: 648017
تاریخ انتشار :

کلیپ با نمک از شبنم قربانی و پسرش | بازی شبنم قربانی با پسرش

شبنم قربانی جزو بازیگران جوان و جدید بوده که در سریال ملکه گدایان در نقش سارا به ایفای نق پرداخته است؛ شبنم قربانی پستی از خود که در حال بازی با پسرش بود را منتشر کرد، این پست در ادامه قرار داده شده است.

کلیپ با نمک از شبنم قربانی و پسرش | بازی شبنم قربانی با پسرش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شبنم قربانی جزو بازیگران جوان و جدید بوده که در  سریال ملکه گدایان در نقش سارا به ایفای نق پرداخته است؛ شبنم قربانی پستی از خود که در حال بازی با پسرش بود را منتشر کرد، این پست در ادامه قرار داده شده است. شبنم قربانی دهه 60 است و در تهران متولد شده حوزه فعالیت شبنم قربانی بازیگری در تئاتر و تلویزیون است. شبنم قربانی در رشته بازیگری تحصیل کرده و در همین زمینه نیز در حال فعالیت است

بیوگرافی شبنم قربانی

شبنم قربانی متولد 19 تیر 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

 تحصیلکرده فوق دیپلم رشته کامپیوتر می باشد که از 28 سالگی فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و حالا در نقش سارای سریال ملکه گدایان شناخته می شود

 در سال 1395 وقتی 27 ساله بود وارد موسسه کارنامه شد تا اینکه یکسال بعد بصورت جدی با تئاتر «یک مساوی چهار» در خانه نمایش دا بروی صحنه رفت

او مهر ماه 1396 در نمایش «سایکوسیس» نیز حضور موفقی را تجربه کرد

در سال 1397 با سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان در نقش طناز حریرچی اولین بار بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد

 او یکسال بعد کنار شهاب حسینی با فیلم اولین برف (Ensilumi‎) محصول کشور فنلاند ، وارد سینما شد

از طریق باران کوثری که سر تست یک فیلم باهم آشنا شده بودند به سریال ملکه گدایان معرفی شد و پس از تست توسط امین محمودی جلوی دوربین رفت.

حس مادرانگی در شبنم قربانی

untitledشبنم قربانی در 9 اسفند 1399 وقتی 31 ساله بود خبر ازدواج اش با امین میرشکاری (صدا بردار سینما و تلویزیون) را رسانه ای کرد.

آقای میرشکاری از سال 1382 با فیلم مهمان مامان فعالیت خود را آغاز کرده است و در سریال ملکه گدایان نیز حضور داشت.

شبنم قربانی بازیگر جوان کشورمان که با سریال ملکه گدایان ساخته حسین سهیلی زاده در شبکه نمایش خانگی به شهرت رس

بعد سال گذشته با امین میرشکاری صدابردار مشهور سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

این زوج جدید سینما در هفته های اخیر فرزند پسرشان به نام دانا را در آغوش گرفتند.

شبنم قربانی با لفظ دلبر دردانه ام، تصاویری از پسر تازه متولد شده خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

روند کار شبنم قربانی در ملکه گدایان

البرز شیمیدان، خودش و مادرش خورشید ساکن آلمان هستند و پدرش خسرو در ایران زندگی می‌ کند. البرز با دختری که نامش سارا است و در ایران زندگی می‌ کند و برای درس خواندن به آلمان آمده، با البرز آشنا می‌ شود و با او نامزد می‌ کند.

البرز قرار است در ترکیه با نامزدش سارا ازدواج کند. همه چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است که خبر می‌ رسد پدر البرز به کما رفته‌ است. البرز با گذشته‌ ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی بنابر مشکلاتی او مجبور است که به صورت قاچاقی به ایران بیاید

با وجود اصرار فراوان مادر البرز برای بازنگشتن او به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته. وقتی او باز می‌ گردد هیچ‌ کس او را نمی‌ شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌ کنند و کسی جز قاچاقچی او را به خاطر ندارد

در سریال «ملکه گدایان» خانواده «البرز» و «سارا» در این کشور با یکدیگر دیدار کردند و قرار بود مراسم عروسی آن‌ ها در آن جا برگزار شود که با شنیدن خبر سکته کردن پدر «البرز» مراسم عروسی به هم خورد و همگی به ایران برگشتند.

سومین تجربه تصویری شبنم قربانی در سریال ملکه گدایان است که باید ببینیم پس از اتمام پخش این سریال پر ستاره، نظرات مخاطبان و منتقدان به سریال چگونه است.

بازی شبنم قربانی در لحظه گرگ و میش

شبنم قربانی در میانه این مجموعه وارد سریال شد و نقش دختری به نام مهندس حریرچی را بازی می کرد که یکی از شخصیت اصلی یعنی هادی با بازی حسام محمودی به او علاقه مند بود.

حسام محمودی فرید بازیگر نقش هادی دلبسته دختری به نام سیما بود اما بعد از بازگشت از جبهه و قطع دستش زندگی اش با بحران عاطفی روبرو شد و سیما حتی حاضر به عیادت از او هم نبود و بعد از آن به خارج از کشور سفر کرد. بعد از دو سال سیما پشیمان از گذشته به سراغ هادی آمد اما دست رد هادی پایان ماجرای عاشقانه آن دو بود.

 هادی بعد از بهبود نسبی شرایط زندگی اش مشغول کار در یک دفتر مهندسی شد که مهندس حریرچی یا همان شبنم قربانی در آن کار میکرد و ارتباط این دو هر روز صمیمی تر از قبل شد و این خبر از برقراری روابط احساسی میان آنها میداد.

فیلمهایی که شبنم قربانی در آن ایفای نقش کرده

● لحظه گرگ و میش – 1397

● اولین برف – 1398

● ملکه گدایان – 1399

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها