کد خبر: 651119
تاریخ انتشار :

اتفاق وحشتناک برای فرشته حسینی | صورت فرشته حسینی سر فیلمبرداری سوخت

​​فرشته حسینی عکسی از خودش در فیلم جدیدش منتشر کرده است که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است

اتفاق وحشتناک برای فرشته حسینی | صورت فرشته حسینی سر فیلمبرداری سوخت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۶ در تهران، بازیگر افغان‌‌تبار سینما و تئاتر ایران است. فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد. فرشته حسینی از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است. فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹سال داشت، آغاز کرد. نوید محمدزاده در اردیبهشت ۱۴۰۰، با انتشار پستی در اینستاگرام رابطه خود را با فرشته حسینی اعلام کرد.

فرشته حسینی به شکلی که می‌بینید عکس گرفته است. او در این پُست تولد دوستش را به شکل متفاوتی تبریک گفته است. ژست فرشته حسینی به‌نوعی شباهت به تابلوی جیغ دارد.فرشته حسینی همسر نوید محمد زاده برای بازی در یک فیلم سینمایی با یک کارگردان خارجی راهی صربستان شده اما شایعه ها مبنی بر این است که این دو بازیگر که مدتی پیش با هم ازدواج کردند از یکدیگر جدا شدند و در شرف طلاق هستند. تاکنون هیچ یک از این دو بازیگر این شایعه را تایید یا تکذیب نکردند.فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده و بازیگر مطرح کشورمان است که اخیرا با سفر ناگهانی اش شایعاتی درباره جدایی آنها دست به دست می شود.

رشته حسینی همسر نوید محمدزاده سوپر استار خوب کشورمان است که بعد از ازدواجشان حواشی زیادی در بین کاربران برای این زوج ایجاد شد. اخیرا خبر از سفر ناگهانی و بدون برنامه فرشته حسینی از صربستان به آلمان منتشر شده است. البته که این مورد و شایعه طلاق این دو هنرمند خوب کشورمان حقیقت ندارد و بیشتر جوسازی و خبر زردی است که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

فرشته حسینی بازیگر معروف چند سال است که در عرصه سینما و تئاتر مشغول فعالیت است. او با نوید محمدزاده سوپراستار سینمای ایران ازدواج کرده است. به تازگی به کشور صربستان سفر کرده و قصد دارد در فیلمی سینمایی بازی کند. او با وجود سن کم و تجربه محدود محبوبیت خاصی در بین مردم دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها