کد خبر: 651257
تاریخ انتشار :

صحبت های درگوشی حسن یزدانی با رئیس جمهور | در ملاقات خصوصی حسن یزدانی و رئیس جمهور چه گذشت ؟

عکسی از حسن یزدانی در فضای مجازی منتشر شده است که در کنار رئیس جمهور نشسته است که این عکس بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

صحبت های درگوشی حسن یزدانی با رئیس جمهور | در ملاقات خصوصی حسن یزدانی و رئیس جمهور چه گذشت ؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پهلوان حسن یزدانی اخیرا در مسابقات کشتی جهانی با کسب مدال طلا پرچم ایران را باری دیگر در سطح دنیا بالا برد. حسن یزدانی اصالتا مازندرانی است و یکی از چهره های محبوب بین مردم ورزش دوست ایران است.خبر ازدواج حسن یزدانی بعد از مسابقات المپیک در فضای مجازی منتشر شد و ظاهرا همسر حسن یزدانی اهل کرمانشاه بود و کارمند شرکت هواپیمایی اما بعد از مدت کوتاهی این خبر توسط خود حسن یزدانی تکذیب شد. حسن یزدانی در چند روز اخیر به دیدار یکی از هوادارانش رفته بود که در ادامه بخشهایی از آن را مشاهده می کنید.حسن یزدانی در 5 دی بدنیا آمده و امروز بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران تولد او را تبریک گفتند و عکس او را در فضای مجازی استوری کردند.

طبق گزارش یک سایت روسی که به تحلیل لیگ کشتی ایران پرداخته از حسن یزدانی به عنوان گران‌ترین کشتی‌گیر نام برده است.در ابتدای گزارش این سایت روسی از  لیگ کشتی ایران به کسب مجوز برگزاری این رقابتها پس از تلاش فراوان مسئولان کشتی پرداخته که در نهایت از سوی متولیان بهداشتی ایران صادر شده است.همچنین قرار است این رقابتها از روز اول اکتبر (۱۰ مهرماه) آغاز شود، اما محدودیت‌های کرونایی اجازه حضور تماشاگران در سالن را نمی‌دهد که این اتفاق برای نخستین بار در مسابقات کشتی ایران رخ داده است.

در بخش دیگری از این گزارش به تیم بازار بزرگ ایران به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی رقابتهای لیگ کشتی اشاره کرده که امسال هم برای رسیدن به این عنوان تلاش می‌کند. بطوریکه این تیم با حسن یزدانی هم قرارداد چشمگیری منعقد کرده و این قهرمان جهان و المپیک را در اختیار گرفته است.در پایان این گزارش هم به مبلغ قرارداد حسن یزدانی در لیگ کشتی ایران اشاره شده که طبق اعلام این سایت، حدود ۱۴ هزار دلار برای این دوره از مسابقات است. بدین ترتیب حسن یزدانی پردرآمدترین کشتی گیر لیگ ایران معرفی شده است.

حسن یزدانی کشتی‌ گیر آزاد کار ایرانی با نام کامل حسن یزدانی چراتی  در ۵ دی ۱۳۷۳ در جویبار مازندران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی می باشد.وی تاکنون جوایز و مدال های رنگارنگی در کشتی‌ آزاد در میادین جهانی و بین المللی کسب کرده است.یزدانی با یک مدال طلای المپیک و یک مدال طلای جهان و یک مدال نقره جهان در رده‌بندی بهترین کشتی‌ گیران ایران در رشته کشتی آزاد در رتبه هفتم قرار دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها