کد خبر: 651913
تاریخ انتشار :

​خبر مهم برای حقوق بازنشستگان | آخرین وضعیت فیش‌های حقوقی اردیبهشت

بازنشستگان کارگری از صدور فیش‌های حقوقی اردیبهشت بدون اعمال افزایش مستمری سال جدید انتقاد دارند.

​خبر مهم برای حقوق بازنشستگان | آخرین وضعیت فیش‌های حقوقی اردیبهشت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

.حقوق بازنشستگان  همواره از تبصره‌های پرچالش در جریان بررسی لوایح بودجه بوده است.حقوق بازنشستگان برای سال 1401 ، با افزایش 10 درصدی 5 میلیون تومان تعیین شده است. بازنشستگان جدیدا خواستار رسیدگی بشتر به مسئله افزایش حقوق در لایحه بودجه هستند و برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در چند ماه اخیر دست به اعتراض های متعددی زده اند.حال با افزایش حقوق بحث دریافت مالیات از حقوق بازنشستگان بر سر زبان ها افتاده است.در ادامه آخرین خبر از حقوق بازنشستگان را میخوانید.

بازنشستگان کارگری از صدور فیش‌های حقوقی اردیبهشت بدون اعمال افزایش مستمری سال جدید انتقاد دارند. ظاهراً از شب گذشته، فیش‌های حقوقی بدون افزایش و تغییر در سامانه مربوطه بارگذاری شده است!

 بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: به محض تصویب افزایش مستمری‌ها در هیات دولت، احکام حقوقی جدید صادر می‌شود.

بازنشستگان کارگری از صدور فیش‌های حقوقی اردیبهشت بدون اعمال افزایش مستمری سال جدید انتقاد دارند. ظاهراً از شب گذشته، فیش‌های حقوقی بدون افزایش و تغییر در سامانه مربوطه بارگذاری شده است.

حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران) در این رابطه می‌گوید: منتظریم هیات دولت مصوبه سازمان تامین اجتماعی را تصویب و برای اجرا به سازمان ابلاغ کند؛ باید هرچه سریعتر افزایش مستمری بازنشستگان کارگری در هیات دولت به تصویب برسد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها