کد خبر: 651924
تاریخ انتشار :

عکس دیده نشده از محمدرضا گلزار | چهره پریشان و آشفته محمدرضا گلزار

عکس جدیدی از محمدرضا گلزار منتشر شده است.

عکس دیده نشده از محمدرضا گلزار | چهره پریشان و آشفته محمدرضا گلزار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا گلزار  از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون است هم چنین جزو آن دسته از بازیگرانی است که دستمزد بالایی هم دارد. محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری، در فعالیت های دیگری مانند خوانندگی، مجری گری و ... نیز مشغول است. محمدرضا گلزار قبل از این که بازیگر شود، در گروه موسیقی آریان به نوازندگی گیتار مشغول بود. محمدرضا گلزار در کنار فعالیت های هنری، کارهای ورزشی نیز انجام می داد و مربی والیبال بود. محمدرضا گلزار در شغل های زیادی فعالیت دارد و همین می تواند یکی از دلایل ثروت زیاد او باشد که توانسته لاکچری زندگی کند.

عکس جدیدی از محمدرضا گلزار در اینستاگرام منتشر شده که در این عکس تیپ و استایل محمدرضا گلزار بسیار آشفته است.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران ، بازیگر ، خواننده و آهنگساز است

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد. ایشان با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دارد و تهرانی به دنیا دارد و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است.

دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها