کد خبر: 653064
تاریخ انتشار :

خواص درمانی ژل رویال

خواص درمانی ژل رویال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

خوب است بدانید که اغلب خواص ژل رویال که در کتاب ها و مقالات ذکر شده اند نتیجه تحقیق کردن در محیط آزمایشگاهی بوده و الزاما تاثیر آن روی تمامی انسان ها ثابت شده نیست و تنها به صورت تجربی تاثیر آن ثابت گردیده است. دقیقا به همین دلیل است که نباید این ماده را به عنوان درمان قطعی بیماری ها در نظر گرفت و بدون نظر پزشک مصرف کرد.

ما در این مقاله قصد داریم مهمترین موارد مصرف ٰل رویال را برای شما توضیح دهیم و شما را نسبت به مهم ترین خواص درمانی این ماده ارزشمند آگاه سازیم.

۱:‌ موثر در درمان سرطان

اولین بار این موضوع بر روی کودکان لوسمی و لنفوم مورد تحقیق قرار گرفت که در نهایت نتایج خوبی از جمله افزایش وزن و شرایط کلی کودکان، افزایش تعداد گلبول های سفید را به همراه داشت. یعنی سیستم ایمنی این کودکان به حد قابل توجهی افزایش یافت.

 

۲:‌ کاهش عوارض جانبی مربوط به داروهای شیمی درمانی

از مهم ترین عوارض مربوط به شیمی درمانی و سایر درمان های مربوط به سرطان می توان به زخم های دهانی، ریزش مو و نارسایی قلبی اشاره کرد. ژل رویال می تواند برخی از این عوارض را کاهش دهد. در یک مطالعه آزمایشگاهی نشان داده شد که ژل رویال می تواند خطر های قلبی ناشی از شیمی درمانی را به شدت کاهش دهد. ما برای کاهش این عوارض خرید عسل طبیعی را نیز پیشنهاد میکنیم.

12

 

۳: تحریک کننده سیستم عصبی

ژل رویال برای تحریک سیستم عصبی و مرکزی بسیار موثر بوده و ماده ای عالی برای فعال کردن سلول های بنیادین عصبی در مغز افراد به بلوغ رسیده است. با مصرف ژل رویال به اندازه کافی شاهد کاهش مرگ نورون ها و افزایش رشد نورون ها در بیمارانی هستیم که مبتلا به آلزایمر هستند.

۴:‌ کم شدن ریسک خطرات بیماری های قلبی و عروقی

آزمایش های انجام شده نشان میدهد که ژل رویال تاثیر بسزایی در پارامترهای خونی مانند کم شدن کلسترول و تری گلیسرید خونی دارد. بنابراین ژل رویال باعث افزایش ایمنی قلب شما میگردد.

مصرف این ماده برای چند هفته به بهبود بیماری درد قفسه سینه کمک میکند. البته درمان به کمک این ژل بلافاصله نیست و باید چند هفته از مصرف این ماده گذشته باشد تا تاثیر آن را مشاهده کنید.

۵: کاهش فشار خون به کمک پروتئین های ژل رویال

این ماده باعث کاهش فشار خون شده و با شل کردن سلول های عضلانی در رگ ها از سیستم گردش خون شما محافظت میکند.

 ۶:‌ کنترل قند خون و دیابت

توضیح این مورد نیاز به یک مقاله کاملا جداگانه ای دارد اما اگر بخواهیم برای شما به صورت مختصر بیان کنیم باید بگوییم که ژل رویال با کاهش اکسیداتیو، حساسیت به انسولین را بهبود میبخشد و باعث کنترل قند خون میشود. در یک آزمایش ثابتی شد که مصرف شش هفته ای این ماده در افراد مبتلا به دیابت،‌ قند خون آن افراد تا ۲۳درصد کاهش پیدا کرد.

ژل رویال با دارا بودن اسید های چرب مفید، خاصیت های ضد دیابتی بالایی دارد. غده های حلقی زنبور عسل دارای ترشحاتی هستند که مشابه انسولین بوده که می تواند قند خون را کنترل کند.

البته باید به شما اشاره کنیم که مصرف زیاد ژل رویال عوارض هایی دارد که مشابه با مضررات پسته است و شما نباید در مصرف آن زیاده روی کنید.

ژل رویال چیست؟

ممکن است شما هم تصادفا از طریق دوستان خود با این ماده آشنا شده باشید. همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم این ماده تاثیر معجزه آسایی در درمان بیماری هایی دارد که علم پزشکی به سختی میتواند آن را درمان کند. اما واقعا ژل رویال چیست؟

13

ژل رویال که به آن ژل سلطنتی هم گفته میشود در کنار گرده گل و عسل از مهمترین فرآورده های زنبور عسل به شمار میرود. این ماده به طور کلی به دو منظور توسط زنبور عسل تولید می شود. این ماده غذایی برای پرورش لارو ها در روز های ابتدایی است و در اغلب موارد غذایی است برای ملکه. جالب است بدانید که زنبور های عادی تنها ۴۰ روز زندگی میکنند در حالی که ملکه تا ۷ سال میتواند زنده بماند. زنبور های معمولی جفت گیری نمیکنند و مسئولیت تخم گذاری تنها با ملکه است. بنابراین ملکه نیاز به تغذیه ای کاملا متفاوت و غنی تر نسبت به سایر زنبور ها دارد. تنها به همین خاطر است که ملکه در تمام زندگی خود تنها و تنها ژل رویال مصرف میکند.

عجب است بدانید که لارو هایی که ۳ روز از ژل رویال تغذیه می شوند تبدیل به زنبور های کارگر میشوند و لارو هایی که تنها ۲ روز بیشتر از این ژل تغذیه میکنند تبدیل به ملکه میشوند. همین ۲ روز کافی است تا ملکه ای با ۴۴ درصد جثه ای بزرگ تر و ۶۵ درصد سنگین تر نسبت به زنبور های کارگر متولد شود.

در صورتی که شما هم نیاز به خرید ژل رویال ۱۰۰ درصد طبیعی دارید می توانید به فروشگاه خشگبار مراجعه کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها