کد خبر: 653375
تاریخ انتشار :

نحوه استفاده از تردمیل و دوچرخه ثابت برای کاهش وزن

نحوه استفاده از تردمیل و دوچرخه ثابت برای کاهش وزن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

با گسترش ویروس کرونا و محدود شدن حضور در برخی مکان‌ها از جمله باشگاه‌های ورزشی و در نتیجه آن خارج شدن از تناسب اندام و چاقی، افراد زیادی آمادگی جسمانی خود را از دست داده و با افزایش وزن مواجه شده‌اند. اما با کاهش همه‌گیری ویروس کرونا، باشگاه‌های ورزشی نیز فعالیت مداوم خود را از سر گرفته و افراد دوباره امکان حضور در باشگاه‌های ورزشی را دارند. اما در این بین به غیراز افرادی که به باشگاه می‌روند، افرادی نیز هستند که قصد تمرین در خانه یا فضایی به جز باشگاه را دارند و همین امر سبب شده تا به استفاده از دستگاه‌های هوازی از جمله تردمیل و دوچرخه ثابت در خانه روی‌آورند. اگر شماهم ازین دسته افراد هستید که قصد کاهش وزن و استفاده از دستگاه‌های هوازی از جمله تردمیل و دوچرخه ثابت را دارید، باید مطابق برنامه و به همراه رعایت رژیم غذایی تمرینات خود را پیگیری نمایید. در این مقاله به بررسی برنامه لاغری خواهیم پرداخت و پس از آن به معرفی فروشگاه اینترنتی که می‌توانید از آن خرید آنلاین تردمیل و دوچرخه ثابت را انجام دهید، خواهیم پرداخت.

بهترین برنامه تمرینی برای لاغری کدام است؟

در ابتدا در خصوص تمرینات باشگاهی و استفاده از دستگاه‌های هوازی موجود در باشگاه‌های ورزشی باید بدانید که چه زمانی و چه موقعیتی بهترین زمان و مناسب‌ترین موقعیت برای دریافت بازخورد حداکثری از تمرینات هوازی است. نکته مهمی که باید بدانید این است که اگر در باشگاه، تمرینات بدنسازی نیز انجام می‌دهید، بهترین زمان برای استفاده از تردمیل و دوچرخه ثابت زمانیست که تمرینات بدنسازی را به اتمام رسانده‌اید. رفتن بر روی تردمیل و یا استفاده از دوچرخه ثابت بعد از تمرینات بدنسازی سبب می‌شود تا چربی‌های بدنتان وارد چرخه سوخت و ساز شوند وهمزمان با افزایش گردش خون و سوخت و ساز بدن، چربی سوزی صورت بگیرد.

برنامه تمرینی لاغری با دوچرخه ثابت و تردمیل

همیشه تمامی مربیان توصیه می‌کنند برای جلوگیری از عادت کردن بدن به انجام تمرینات تکراری، هر 3 یا 4 هفته نحوه انجام تمرینات و مدت زمان انجام آنها را باید تغییر داد. اگر یک مثال ساده را در قالب یک برنامه مختصر تعریف کنیم، استفاده از دستگاه تردمیل به مدت مجموعا 20 الی 25 دقیقه و با سرعت بین 6 الی 8 کیلومتر در ساعت و پس از آن استفاده از دوچرخه ثابت به مدت 20 دقیقه با سختی حرکتی بین 2 تا 5 می‌تواند برای ماه اول مناسب باشد. برای مثال برای ماه دوم می‌توانید این دو حرکت را جابجا کرده یا مدت زمان آنها را کم یا بیشتر کنید. همچنین در صورت توانایی بدنی می‌توانید استفاده از تردمیل را در حالت شیب نیز در نظر بگیرید و با شیب 4 و با سرعت 5 کیلومتر در ساعت تمرین کنید.

15

ورزش با تردمیل و دوچرخه ثابت در خانه

تمرینات در خانه نیز می‌تواند همانند تمرین در باشگاه باشد. اگر با هر وسیله‌ای و به هر طریقی تمرین بدنسازی در خانه می‌کنید، برای انجام تمرینات هوازی بهتر است بعد از تمرینات بدنسازیتان اقدام نمایید. اما معمولا افرادی که قصد تمرین در خانه را دارند ممکن است برای تهیه دستگاه‌های هوازی سردرگم باشند یا برایشان سوال ایجاد شود دستگاه مناسبشان را از کجا تهیه کنند؟ قیمت دوچرخه ثابت مدنظرشان چقدر است؟ آیا تردمیل مناسب برای تمریناتشان را می‌توانند به مانند سایر وسایل بصورت آنلاین خریداری کنند؟

انجام تمرینات در خانه مستلزم داشتن دستگاه‌های هوازی مناسب برای استفاده خانگی است و همچنین برنامه‌های خانگی نیز ممکن است شبیه به تمرینات باشگاهی باشند اما باید با احتیاط بیشتر و گرم کردن بیشتر پیش از استفاده از دستگاه تردمیل و دوچرخه همراه باشند. اگر قصد انجام تمرینات هوازی با هدف لاغری را دارید حتما مواردی که توضیح دادیم را مدنظر قرار داده و بدون آمادگی و بدون گرم کردن از دستگاه‌های هوازی استفاده نکنید تا آسیبی به بدنتان وارد نشود.

خرید مناسب‌ترین تردمیل و دوچرخه ثابت

همانطور که می‌دانید فروشگاه‌های زیادی هستند که صورت آنلاین و حضوری امکان خرید آنلاین تردمیل و همچنین امکان استعلام قیمت دوچرخه ثابت را برای ورزشکاران فراهم کرده‌اند. فروشگاه اینترنتی دنیزاسپرت نیز یکی از فروشگاه‌هایی است که علاوه بر دارا بودن سابقه بالا در این زمینه و همچنین اعتبار و مجوزهای قانونی برای عرضه محصولات ورزشی، امکان خرید آنلاین تردمیل مناسب برای هرنوع نیاز و سلیقه ای را فراهم کرده است. همچنین این فروشگاه با داشتن متخصصین ورزشی امکان دریافت مشاوره رایگان را نیز برای کسب اطلاعات شما پیش از خرید هرنوع ‌دستگاه بدنسازی و همچنین استعلام قیمت دوچرخه ثابت را نیز فراهم آورده است. درنتیجه شما عزیزانی که قصد انجام تمرینات ورزشی در فضایی به جز باشگاه را دارید می‌توانید بدون مشکل و با تجربه‌ای لذت بخش خریدی مطمئن داشته باشید.

فروشگاه ورزشی دنیزاسپرت دارای بیش از 15 سال سابقه در امر تولید و عرضه لوازم بدنسازی و ورزشی است که توانسته در سراسر کشور بیش از 100 باشگاه بدنسازی و بیش از 50 باشگاه خانگی را مجهز کرده و به هزاران ورزشکار، خدمات ورزشی، برنامه های بدنسازی و هوازی و تغذیه را نیز ارائه دهد. همچنین تجهیز سالن های ورزشی ارگان‌های دولتی و غیر دولتی را هم می‌توان از اقدامات فروشگاه اینترنتی دنیز اسپرت دانست.

شما عزیزان و ورزشکارانی که قصد خرید آنلاین تردمیل و یا دریافت قیمت دوچرخه ثابت را دارید و همچنین به دنبال دریافت برنامه تمرینی و تغذیه از مربیان درجه 1،2 و 3 رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی دنیز اسپرت و تماس با پشتیبانی از کلیه خدمات ذکر شده بهره مند گردید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها