کد خبر: 653381
تاریخ انتشار :

معرفی و بررسی نرم افزار حسابداری پیمانکاری سپیدار

معرفی و بررسی نرم افزار حسابداری پیمانکاری سپیدار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

اگر نوع فعالیت شرکت شما، پیمانکاری، پروژه‌ای و قراردادهای مختلف است، این نرم افزار برای کسب و کارتان مفید خواهد بود. نرم افزار حسابداری پیمانکاری، نرم افزاری کارآمد در ثبت و گزارش‌گیری از قراردادها است.

در این محتوا قصد داریم به بررسی نرم افزار حسابداری پیمانکاری  و در نهایت به معرفی نرم افزار حسابداری پیمانکاری سپیدار  همکاران سیستم بپردازیم. اگر برای مدیریت امور مالی خود به یک نرم افزار مطمئن، جامع و یکپارچه هستید، برای آشنایی بیشتر با نرم افزار حسابداری سپیدار در این مطلب همراه ما باشد.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری چیست؟ خرید نرم افزار حسابداری پیمانکاری به چه کسانی توصیه می شود؟

نرم افزار حسابداری پیمانکاری، نرم افزاری است که به شما در ثبت هزینه ها و ارسال صورت وضعیت برای کارفرما، کمک میکند. با استفاده از این نرم افزار، صورت وضعیت‌ها، تسویه حساب‌های پروژه، ترازبندی، گزارش‌دهی و... امکان‌پذیر است. استفاده از این نرم افزار، برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی که نوع فعالیتشان به صورت قراردادی و پیمانکاری است؛ توصیه می‌شود؛ مانند شرکت‌های ساخت‌وساز، معماری، حمل‌ونقل و...

نرم افزار حسابداری پیمانکاری می‌تواند به شما کمک کند که بتوانید به ازای هر قرارداد و پروژه آن، یک گزارش تهیه کنید. در مقابل، به شرکت‌هایی که پروژه محور نیستند، (مثل شرکت‌های بازرگانی و یا تولیدی) استفاده از این نوع نرم افزار توصیه نمی‌شود.

مزایای خرید نرم افزار حسابداری پیمانکاری برای کسب و کارها چیست؟

7

  • با کمک نرم افزار حسابداری پیمانکاری می‌توان کلیه عملیات‌های مربوط به چک‌های دریافتی و پرداختی را در صورت مغایرت انجام داد.
  • ماژول‌هایی که در این نرم افزار وجود دارند، باعث تسهیل در عملیات مربوط به حسابداری می‌شوند.
  • مواردی مانند ارزش افزوده، خرید و فروش فصلی و به طور کلی تمامی اطلاعات مربوط به قرارداد پروژه، به سادگی و به صورت دقیق در این نرم افزار انجام می‌شوند.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری، شامل چه بخش هایی است؟

این نرم افزار معمولا شامل 4 سیستم می‌شود که عبارتند از:

  1. سیستم حسابداری: این سیستم شامل گزارش‌گیری، اسناد مالی، نوشتن دفاتر قانونی، ترازنامه، سندهای افتتاحیه و اختتامیه و... است.
  2. سیستم دریافت و پرداخت: این سیستم شامل دریافت و پرداخت‌های نقدی، گزارش حساب‌های بانکی، دریافت و پرداخت چک‌ها، زمان‌های سر رسید و ... است.
  3. سیستم حسابداری پیمانکاری: مربوط به شرکت‌های پیمانکاری است برای مدیریت پروژه‌های قرادادی، گزارشات مختلف و کاربرگ و... می‌باشد.
  4. سیستم دارایی ثابت: برای مدیریت اموال شرکت، گزارش‌گیری، محاسبه استهلاک دارایی‌ها، ردگیری و جابه جایی اموال و... است.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری سپیدار چه امکاناتی دارد؟

سیستم پیمانکاری سپیدار برای رفع نیاز کسب و کارهایی که به صورت قراردادی و پیمانکاری فعالیت می کنند، امکانات و ویژگی های متعددی در نظر گرفته است. ثبت هزینه ها، ضمانتنامه ها، انواع ضرایب برای قراردادها و ... از جمله مهمترین امکانات سیستم پیمانکاری هستند.

  • امکان ثبت مناقصه و تمامی هزینه‌های شرکت در مناقصه
  • امکان ثبت انواع ضمانت‌نامه‌های پرداختی و دریافتی برای شرکت در مناقصه، انجام تعهدات قرارداد و علی الحساب یا پیش دریافت و انجام عملیات تقلیل، آزاد سازی و تمدید برای آن
  • امکان دریافت فهرست بها اعلام شده توسط سازمان برنامه و بودجه و استفاده از آن در قراردادها
  • امکان ثبت متمم، الحاقیه، دستور کار و صورت جلسه برای قرارداد
  • امکان ثبت انواع صورت وضعیت عادی و تعدیلی افزایشی یا کاهشی
  • امکان ثبت انواع ضرایب برای قراردادها و اعمال آن در صورت وضعیت مربوطه به صورت خودکار
  • امکان گزارش گیری از میزان پیشرفت هر پروژه بر اساس مفاد ثبت شده در قرارداد و صورت وضعیت‌های ارسال شده

مزایای خرید نرم افزار حسابداری پیمانکاری سپیدار  چیست؟

8

  • نرم افزار حسابداری پیمانکاری با استفاده از ماژول‌هایی که دارد به مدیریت و حسابدار کمک می‌کند که گزارش‌ها مرتبط با هر پروژه را به سادگی دریافت کند و بتواند وضعیت موجود را کنترل کند.
  • نرم افزار حسابداری پیمانکاری این قابلیت را دارد که میزان پیشرفت پروژه در بازده زمانی مشخص را به کاربر اطلاع دهد.
  • با استفاده از این سیستم، می‌توان از وضعیت سود و زیان و ترازنامه در یک بازه زمانی آگاه شد.
  • با استفاده از این سیستم پیمانکاری، گزارشات قانونی در کمترین زمان ممکن تهیه می‌شود و دیگر لازم نیست نگران دیر کرد جریمه‌ها باشید.
  • در بخش پیمانکاری این سیستم، ثبت ضمانت نامه و عملیات‌های بعدی مربوط به آن وجود دارد؛ که ممکن است این ضمانت‌نامه‌ها به تمدید یا به هر دلیلی کاهش مبلغ یا حتی آزاد شدن آن به صورت کلی نیاز داشته باشند.

نرم افزار حسابداری سپیدار؛ بهترین نرم افزار برای کسب و کارهای قراردادی و پیمانکاری

شرکت‌های پیمانکاری به این دلیل که در بخش حسابداری، با چالش‌هایی همراه هستند، ملزم به استفاده و خرید نرم افزار حسابداری کاربردی و جامع هستند، تا بتوانند تمامی فعالیت‌هایشان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند. استفاده از نرم افزار حسابداری پیمانکاری، امکان ثبت، طبقه‌بندی و گزارش‌دهی از صورت هزینه، تسویه حساب‌ها، و صورت وضعیت هر پروژه را به صورت جداگانه فراهم می‌کند.

در اصل، این نرم افزار، ی ابزاری قدرتمند برای مدیریت مالی هم‌زمان چند پروژه پیمانکاری است. برای خرید این نرم افزار، دو راه پیش رودارید، هم می‌توانید به‌صورت حضوری از فروشگاه‌های فیزیکی بازار خرید کنید و هم اینکه به‌صورت اینترنتی خرید کنید. در نظر داشته باشید که قبل از خرید این محصول به اصالت گارانتی دقت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، شماره تماس، آدرس و ایمیل شرکت برای شما در قسمت پایین درج شده است.

شماره تماس فروش نرم افزار حسابداری سپیدار: ۰۲۱۸۱۰۲۲۲۲۲

ایمیل واحد فروش: sales@sepidarsystem.com

آدرس شرکت سپیدار آسیا: تهران، میدان ونک، خیابان عطار، پلاک ۲۰

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها