کد خبر: 654188
تاریخ انتشار :

خبر مهم در مورد افزایش حقوق بازنشستگان | بازنشستگان بخوانند

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از آغاز واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان از ۲۵ و ۲۶ خرداد خبر داد و گفت: معوقات فروردین و اردیبهشت هم طی دو ماه بعدی تسویه خواهد شد.

خبر مهم در مورد افزایش حقوق بازنشستگان | بازنشستگان بخوانند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

افزایش حقوق بازنشستگان یکی از مسائل پربحث در روزهای پایانی سال 1400 بود. با جود گذشت یک ماه از سال جدید افزایش حقوق بازنشستگان هنوز به نتیجه ای نرسیده است و مستمری بگیران همچنان منتظر نتیجه این خبر هستند. اخرین اخباری که در مورد افزایش حقوق بازنشستگان منتشر شده، نشان از این دارد که افزایش 57 درصدی حقوق بازنشستگان از ابتدای اردیبهشت انجام خواهد شد. هم چنین قرار بر این است که دو فقره افزایش حقوق بازنشستگان صورت گیرد، که در ادامه اخبار مهم آن را می توانید در ادامه بخوانید.

میرهاشم موسوی با حضور در شبکه خبر سیما توضیحاتی پیرامون مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی ارائه و اظهار کرد: برای افزایش حقوق بازنشستگان، قانون داریم و باید میزان افزایش حقوق را بر اساس مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تأمین اجتماعی به هیأت دولت پیشنهاد دهیم. ماده ۹۶ افزایش مستمری را بر اساس هزینه‌های زندگی مورد تأکید قرار می‌دهد و ماده ۱۱۱ تأکید دارد که حداقل مستمری نباید از حداقل دستمزد کارگری کمتر باشد تا سطح حداقلی معیشت با رویکرد عدالت برای بازنشستگان نیز حفظ شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها