کد خبر: 654710
تاریخ انتشار :

رونمایی محمدرضا گلزار از اتاق خواب شخصیش | محمدرضا گلزار حریم شخصی اش را وارد مجازی کرد

محمدرضا گلزار از اتاق خوابش رونمایی کرد.

رونمایی محمدرضا گلزار از اتاق خواب شخصیش | محمدرضا گلزار حریم شخصی اش را وارد مجازی کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا گلزار  از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون است هم چنین جزو آن دسته از بازیگرانی است که دستمزد بالایی هم دارد. محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری، در فعالیت های دیگری مانند خوانندگی، مجری گری و ... نیز مشغول است. محمدرضا گلزار قبل از این که بازیگر شود، در گروه موسیقی آریان به نوازندگی گیتار مشغول بود. محمدرضا گلزار در کنار فعالیت های هنری، کارهای ورزشی نیز انجام می داد و مربی والیبال بود. محمدرضا گلزار در شغل های زیادی فعالیت دارد و همین می تواند یکی از دلایل ثروت زیاد او باشد که توانسته لاکچری زندگی کند.

 

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران ، بازیگر ، خواننده و آهنگساز است.  فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد. ایشان با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دارد و تهرانی به دنیا دارد و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است.

دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است

والیبال را در زمان دبیرستان شروع کرد و در باشگاه های «پارس خودرو» ، «شیشه و گاز» ، «پاس» و «دیهیم» در پست توپ گیر بهترین بازیکن والیبال استان تهران بود.

تنها والیبال نبود و بطور حرفه ای هم پیگیر اسکی بود و کارت مربیگری اسکی آلپاین را هم دارد.

موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خودآموز با گیتار سپس پیانو شروع کرد تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد.

در این گروه [آریان] مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد و آنجا دیده شد.

خانوادم دوست داشتند پزشک شوم، خودم هم فکرشو نمی کردم روزی هنر را حرفه ای دنبال کنم اما درسم خوب بود و اسمم صدر همه اسامی شاگرد اول بودم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها