کد خبر: 655483
تاریخ انتشار :

یارانه نان کی واریز می شود ؟ | قیمت نان کارتی چند؟

مسئولان استانداری تهران، آزادسازی قیمت گندم، آرد و نان و واریز مابه التفاوت آن به حساب سرپرستان خانوار را رد کرده اند. حشمت الله عسگری در این رابطه گفته که قیمت نان همان نرخ مصوب سال ۱۴۰۰ است و هرگونه افزایش خارج از مصوبه، غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود

یارانه نان کی واریز می شود ؟ | قیمت نان کارتی چند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 یارانه نان  یارانه جدیدی است که دولت در لیست پرداختی های خود قرار داده است اما هنوز جزئیات دقیقی در مورد یارانه نان و مبلغی که برای آن به ازای هر نفر در نظر گرفته شده است، منتشر نشده است.  با توجه به بودجه سال جاری می توان حدس هایی در مورد مبلغ یارانه نان اعلام کرد. بودجه ای که در سال جاری برای مبلغ یارانه نان در نظر گرفته شده حدود  چهار هزار میلیارد است که به ازای هر فرد در ماه حدود 4 هزار تومان خواهد بود. برخی از منبع ها می گویند که یارانه نان شامل دهک های پایین جامعه خواهد شد. طبق این خبر ماهانه یارانه نان برای هرفرد یک نان سنگک یا 5 عدد نان لواش خواهد بود. اخرین خبر در مورد یارانه نان را در ادامه بخوانید.

مرحله اول طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان از امروز در استان تهران آغاز شد. طرحی که در آن استانداری تهران با همکاری دیگر نهاد‌های اجرایی ۶ هزار و ۸۰۰ دستگاه کارتخوان در نانوایی‌ها نصب کرده تا شیوه خرید نان توسط مردم به شکل آزمایشی در پایتخت تغییر کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها