کد خبر: 657823
تاریخ انتشار :

عکس رعنا آزادی ور در کنار همسر سابق شوهرش | حسادت رعنا آزادی ور به هوویش آبرویش را برد

​عکسی از رعنا آزادی ور در کنار زنان حرمسرای عباسی در سریال جیران در فضای مجازی منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است

عکس رعنا آزادی ور در کنار همسر سابق شوهرش | حسادت رعنا آزادی ور به هوویش آبرویش را برد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رعنا آزادی ور در اکران فیلم مرد بازنده شرکت کرده بود و برای عکاسی ژست هایی گرفته که مورد توجه عکاسان قرار گرفته است . رعنا آزادی ور بازیگر تئاتر ،سینما و تلویزیون ایران اخیرا با بازی در سریال پخش خانگی زخم کاری بیشتر از هر وقت دیگر توانایی خودش را به رخ مخاطبانش کشید. رعنا آزادی ور همسر دوم مهدی پاکدل است . رعنا آزادی ور از زندگیش با مهدی پاکدل با عشق یاد میکند و می گوید حقیقتا مهدی نیمه ی گمشده ی من است. رعنا آزادی ور در چند وقت اخیر در جشن حافظ به تنهایی در این جشن شرکت کرد و زمانی که جایزه خود را دریافت کرد از تمام افراد خانواده اش تشکر کرد اما یادی از مهدی پاکدل نکرد.اخیرا رعنا آزادی ور عکسی از خودش بدون حلقه منتشر کرده است که حاشیه طلاقش قوت بخشیده است.

(متولد 17 فروردین 1362 در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، 1385) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها