کد خبر: 660294
تاریخ انتشار :

خرید انواع هدایای نفیس مذهبی از فروشگاه معتبر

خرید انواع هدایای نفیس مذهبی از فروشگاه معتبر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در سال های اخیر خرید هدایای نفیس از فروشگاه ها و سایت های معتبر در مناسبت ها و اعیاد مذهبی بسیار رواج پیدا کرده است. انواع انگشتر نقره مردانه با نگین های سنگی اصل یکی از بهترین هدایای نفیس مذهبی است که می توانید به عزیزانتان بدهید. از انواع این انگشتر می توان به انگشتر عقیق اصل، انگشتر عقیق قرمز یمنی اصل، انگشتر عقیق کبود یمنی اصل و انگشتر عقیق مشکی یمنی اصل اشاره کرد. همچنین این انگشترها در عین زیبایی از خواص بسیاری نیز برخوردارند. در ادامه به معرفی انواع هدایای نفیس مذهبی دیگر می پردازیم.

1- انواع عطر با رایحه های خوشبو:

عطرهای موجود در فروشگاه های معتبر از تنوع بالایی برخوردار است؛ اما افراد مذهبی معمولا از عطرهای خاص استفاده می کنند. این دسته از افراد معمولا عطرهایی با رایحه گل های طبیعی و بوی گرم را بیشتر می پسندند. در واقع شما می توانید عطرهایی چون گل محمدی، گل یاس، عطر خالص هفت گل، عطر خالص گل زنبق را با بهترین کیفیت و ماندگاری بالا از فروشگاه صافات مشهد خریداری کنید. بهتر است عطرهای معنوی و خوشبو را در جانماز و چادر خود نگهداری کنید تا در هنگام مناجات با خدا احساس متمایز و عالی داشته باشید.

2- انواع تابلوهای آیت الکرسی:

تابلوهای دیواری آیت الکرسی از جمله هدایای نفیس و ارزشمندی است که دارای تنوع بالایی است. این تابلوها در اشکال مختلف و با طراحی های خاص و دلچسب خود مورد پسند همه افراد می باشد. در صافات تابلوهای آیت الکرسی در مدل های رزین رنگی، معرق کاری و ساعت دیواری وجود دارد که هر یک از آنها با توجه به سایز و طراحی های روی آن، قیمت متفاوتی دارد.

3- انواع تندیس های مذهبی:

تندیس های مذهبی در مدل های متنوع و مختلفی وجود دارد که می توانید از آن به عنوان هدیه برای کسانی که دوستشان دارید استفاده کنید. از این تندیس ها می توان به عنوان دکوری در منزل و حتی محل کار استفاده کرد. این تندیس ها با توجه به جنس، مدل، نوع آبکاری و بسته بندی قیمت های متفاوتی دارند. با خرید این تندیس های مذهبی از صافات علاوه بر تنوع بالا از کیفیت فوق العاده محصولات نیز بهره مند خواهید شد.

انواع انگشتر نقره مردانه

 

4- انگشتر نقره مردانه:

انگشتر نقره مردانه از دیگر هدایای نفیس و زیورآلاتی است که در میان مردان بسیار مرسوم شده است. می توانید برای مناسبت هایی چون سالگرد ازدواج، تولد و ... از این هدایا استفاده کنید. از انواع انگشتر نقره می توان به انگشتر عقیق، انگشتر یاقوت و انگشتر زمرد اشاره کرد. هر یک از این انگشترها نگین های سنگی به رنگ مختلف دارد که عبارتند از:

انگشتر عقیق:

این انگشتر دارای نگین هایی از جنس عقیق یمنی می باشد که برخی از آنها حکاکی و تربت زیر نگین نیز دارند. این انگشتر دارای رکاب های نقره متفاوتی است که در قیمت آن بسیار تاثیرگذار است. برخی از انواع این انگشتر به شرح زیر است:

  • انگشتر عقیق قرمز یمنی اصل
  • انگشتر عقیق کبود یمنی اصل
  • انگشتر عقیق مشکی یمنی اصل
  • انگشتر عقیق کبود یمنی اصل
  • انگشتر عقیق شجر اصل
  • انگشتر عقیق سبز اصل

انگشتر یاقوت:

انگشتر یاقوت اصل مردانه از جذاب ترین نوع زیورآلات مردانه است که در نگین و رکاب های مختلفی وجود دارد. انواع محبوب و خاص انگشتر یاقوت مردانه به صورت زیر است:

  • انگشتر یاقوت قرمز آفریقایی اصل
  • انگشتر یاقوت کبود آفریقایی اصل
  • انگشتر یاقوت زرد آفریقایی اصل
  • انگشتر یاقوت گارنت اصل

انگشتر زمرد:

از دیگر انواع انگشتر نقره مردانه پرطرفدار است که از قیمت نسبتا بالایی نیز برخوردار است. این انگشتر با نگین سبز جذاب خود مورد پسند بسیاری از افراد می باشد. در ادامه به معرفی انواع این انگشتر جذاب می پردازیم:

  • انگشتر زمرد زامبیا اصل
  • انگشتر زمرد کلمبیا اصل
  • انگشتر زمرد پنجشیر اصل
  1. توجه داشته باشید که تمامی محصولات نام برده شده اصل بوده و از کیفیت ساختاری بالایی برخوردار است. همچنین تضمین اصالت این محصولات به عهده فروشگاه صافات مشهد است.

قرآن و جا قرآنی نفیس

5- قرآن و جا قرآنی نفیس:

از جمله هدایای ارزشمند که گزینه مناسبی جهت هدیه به کسانی که تازه خانه دار شده اند و یا زوج های جوانی که تازه زندگی تشکیل داده اند، می باشد. قرآن و جا قرآنی از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که هر یک از افراد با توجه به سلیقه و نیاز خود آن ها را خریداری می کنند. در صافات مشهد قرآن ها با خطوط ریز و درشت و انواع قرآن های جیبی و رنگی نیز وجود دارد. با این حال قاب های قرآن در مدل های زیر موجود است:

  • قاب پایه دار طلایی  و نقره ای که دارای رنگ ثابت و سایز کوچک نیز است.
  • قاب های کشویی طرح چرم که معمولا برای بله برون نیز کاربرد دارد.
  • قاب های کشویی سفید طلایی که برای عروس ها استفاده می شود.

6- انواع تسبیح های سنگی و چوبی:

تسبیح های سنگی و چوبی از دیگر هدایای مذهبی است که اکثر افراد در هنگام سفر به شهرهای زیارتی چون مشهد به عنوان سوغاتی برای نزدیکان خود خریداری می کنند. این تسبیح ها از جنس و ساختار متفاوتی برخوردارند که آنها را از سایر تسبیحات متمایز کرده است. در صافات مشهد تسبیحاتی از جنس سنگ عقیق اصل، کهربا، در نجف، مروارید، یسر حجازی و فیروزه اصل وجود دارد که برخی از آنها دارای مهره های نقره کوب و کیفیت درجه یک می باشد. قیمت این تسبیحات با توجه به جنس مهره ها (چوبی یا سنگی)، تعداد مهره های کار شده در تسبیح (معمولا 33 دانه است) تعیین می شود. همچنین ناگفته نماند که تضمین اصالت انواع تسبیحات با فروشگاه معتبر صافات مشهد می باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها