کد خبر: 660815
تاریخ انتشار :

شگفت انگیزترین روش برای تغییر دکوراسیون

شگفت انگیزترین روش برای تغییر دکوراسیون
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

چمن مصنوعی تزئینی و یا چمن مصنوعی دکوراتیو از جمله محصولاتی هستند که می توانند محیط اطراف شما را تغییر دهند و یک فضای ایده آل را برای شما به وجود بیاورند. امروزه، تمامی افراد به این موضوع پی برده اند که هر چقدر محیط اطراف آن ها بهتر دیزاین شده باشد، به همان اندازه روحیه آنها بهتر می شود و بهتر می توانند بر فعالیت های فردی و اجتماعی خود تمرکز داشته باشند. با توجه به این موضوع که چمن مصنوعی حس طبیعت را تداعی می کند، استفاده از این محصول به تمامی افراد پیشنهاد می شود.

انواع چمن مصنوعی تزئینی

اکنون که می خواهید از چمن مصنوعی دکوراتیو در محیط اطراف خود استفاده کنید. باید با انواع چمن مصنوعی تزئینی آشنایی پیدا کنید. این چمن ها به دو دسته بهاره و پاییزه تقسیم بندی می شوند که به صورت زیر هستند:

  • چمن بهاره: چمن بهاره به چمنی گفته می شود که الیاف آن مانند الیاف چمن تازه روییده شده در فصل بهار هستند و زمانی که روی زمین پهن می شوند سطح سبز یک دستی را به وجود می آورند.
  • چمن پاییزه: چمن پاییزه به چمنی گفته می شود که الیاف زرد و نسکافه ای رنگ در میان الیاف آن به کار رفته اند و این چمن تداعی کننده چمن طبیعی است. کسانی که می خواهند در محیط اطراف خود حس طبیعت را تداعی کنند می توانند از این نوع چمن استفاده نمایند.

مدل چمن مصنوعی تزئینی

امروزه، مدل های متفاوتی از چمن ها در بازار موجود هستند که کاربردهای متفاوتی دارند. به طور کلی، چمن هایی که ارتفاع الیاف آن بین 25 تا 35 میلی متر است، الیاف نرم و لطیفی دارند و این گونه چمن ها برای استفاده در تراس و روف گاردن مناسب هستند. چمن هایی که ارتفاع الیاف کوتاه تری دارند برای مکان هایی مناسبند که تردد زیادی دارند و افراد نمی خواهند با پای بدون پوشش روی چمن راه بروند.

چمن هایی که ارتفاع الیاف فر خورده دارند، برای زمین های گلف مناسبند و از جهت دهی به توپ جلوگیری می کنند. همچنین، چمن هایی که ارتفاع الیاف 50 میل دارند برای کاربری های تزیینی مناسب نیستند و برای استفاده در زمین های فوتبال پیشنهاد می شوند.

13

چمن مصنوعی تزئینی بالکن و تراس

تراس یکی از مهمترین مکان هایی است که می تواند محیط امن خانه و ساختمان را به محیط خارج وصل کند. با توجه به این کارآیی تراس، هر چقدر این محیط بهتر تزیین شده باشد، می تواند حس خوبی را در شما به وجود بیاورد. شما می توانید با استفاده از چمن مصنوعی بالکن ،کف تراس و یا بالکن منزل خود را پوشش دهید. این کار از گرم شدن تراس جلوگیری می کند و دمای محیط را معتدل نگه می دارد. همچنین، رنگ سبز فشار خون را پایین می آورد و این موضوع سبب می شود که استرس شما کاهش پیدا کند. شما می توانید قهوه صبحگاهی و یا نوشیدنی بعد از ظهری خود را در تراس بنوشید.

چمن مصنوعی روف گاردن

محیط پشت بام یکی از مهمترین فضاهایی است که شما می توانید برای ایجاد محیط سبز از آن استفاده کنید. شما می توانید در پشت بام خود یک زمین تنیس و یا حتی گلف به وجود بیاورید و در روزهای تعطیل حس خوبی را در آنجا تجربه کنید. با توجه به این موضوع که این روزها در محیط های شهری با فضاهای کوچکی رو به رو هستیم از تمامی فضاها باید به خوبی استفاده کنیم. تمامی ساختمان های بزرگ دنیا دارای روف گاردن های شیک هستند و در روزهای تعطیل از آن استفاده می نمایند.

14

چمن مصنوعی تزئینی فضای سبز

شما می توانید هر بخش از محیط اطراف خود را به فضای سبز تبدیل کنید. به طور مثال، حیاط از جمله محیط هایی است که باید به محیط سبز تبدیل شود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید شما می توانید درخت را بر روی چمن مصنوعی پرورش دهید. برای اینکار باید جای درختی را که می خواهید بکارید برش دهید و سپس چمن مصنوعی تزئینی را در حیاط پهن کنید. چمنی که در این محیط نصب می گردد می تواند الیاف 15 میل داشته باشد. این امر باعث می شود محیط حیاط برای همیشه سبز باشد.

روش نصب چمن مصنوعی تزئینی

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که روش نصب چمن مصنوعی تزئینی چگونه است. ابتدا زیر سازی های چمن به گونه ای انجام می شود که آب بروی چمن باقی نماند. در غیر اینصورت، خطر لیز خوردگی بر روی چمن به وجود می آید و این موضوع می تواند باعث مشکلات زیادی شود. پس از آنکه زیر سازی انجام شد، لایه ژئوتکستایل بر روی زمین نصب می گردد. این لایه انعطاف پذیری چمن مصنوعی را بالا می برد و همین امر باعث می شود تا کارآیی چمن افزایش پیدا کند. پس از آن چمن با استفاده از لایه های اتصال به سطح چمن متصل می گردد.

قیمت چمن مصنوعی تزئینی

اکنون دیگر می خواهید برای خرید چمن مصنوعی تزئینی اقدام کنید و در مورد قیمت چمن سوال دارید. با توجه به این موضوع که امروزه، انواع متفاوتی چمن موجود است شما باید نوع چمن را انتخاب کنید و سپس قیمت چمن مصنوعی را استعلام نمایید.

نکات مهم در خرید چمن مصنوعی تزئینی

اگر می خواهید چمن مصنوعی دکوراتیو خریداری کنید، بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • برای خرید به مراکز معتبر مراجعه کنید.
  • چمن مصنوعی باید دارای بکینگ قوی باشد تا مقاومت چمن افزایش پیدا کند.
  • هر چقدر الیاف چمن قوی تر و محکم تر باشند؛ به همان اندازه مقاومت چمن بالاتر می رود.
  • در زمان خرید چمن باید گارانتی دریافت کنید.

برای خرید چمن مصنوعی به کجا بریم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد خرید چمن مصنوعی تزئینی در اختیار شما قرار دهیم. این چمن می تواند محیط اطراف شما را متحول سازد. از چمن می توانید در حیاط، روف گاردن، تراس و فضاهای اطراف خود استفاده کنید.

اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید چمن مصنوعی تزئینی هستید، می توانید سایت چمنزار مراجعه کنید. کارشناسان این سایت به شما کمک می کنند تا با توجه به بودجه ای که دارید، بهترین چمن را برای محیط اطراف خود خریداری کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها