کد خبر: 660849
تاریخ انتشار :

بهترین وبسایت برای دانلود آهنگ کدام است ؟

بهترین وبسایت برای دانلود آهنگ کدام است ؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

وبسایت هیت آوا یکی از بهترین وبسایت های موسیقی برای دانلود آهنگ می باشد ،‌ این وبسایت فعالیت رسمی خود را از سال ۱۴۰۰ آغاز کرده است .

 

دانلود آهنگ جدید

رسانه های موسیقی زیادی برای دانلود آهنگ وجود دارند اما تعداد رسانه هایی که دارای آرشیو زیاد ،‌ کیفیت خوب و طراحی کاربردی هستند زیاد نیست ، قطعا یکی از رسانه هایی که در عرصه موسیقی کشور حرف برای گفتن دارد وبسایت رسمی هیت آوا می باشد ، این وبسایت دارای آرشیو غنی ای از خوانندگان پاپ و ریمیکس ها می باشد از جمله خوانندگان وبسایت هیت آوا که می توان به آنها اشاره نموند : بهنام بانی ، محسن یگانه ،‌ دنیا دادرسان ، سیروان خسروی علی یاسینی و ... می باشند .

بیوگرافی خوانندگان هیت آوا

 

2

زندگینامه محسن یگانه  :

محسن یگانه یکی از خوانندگان درجه یک موسیقی پاپ ایران می باشد ، او در سال ۱۴۶۴ در تهران متولد شد و فرزند شهید است ،‌ موسیقی را از سال ۸۰ و زمانی که ۱۶ سال سن داشت آغاز کرد ، در آغاز فعالیت خود بسیاری قصد اذیت کردن او را داشتند و برای فعالیت او مانع ایجاد می کردند ، اما یگانه با تلاش شبانه روزی و صبری که داشت توانست از این مسیر پر پیچ و خم عبور کند و اکنون یکی از بزرگترین خوانندگان پاپ کشور می باشد که همچنان جزو پر فروش ترین ها می باشد و سانس های کنسرت او یکی پس از دیگری تمدید می شوند ، رسانه هیت آوا برای این خواننده مطرح کشورمان آرزوی موفقیت دارد .

 

3

زندگینامه سیروان خسروی :

سیروان خسروی متولد مرداد ماه ۱۳۶۱ در پاسداران تهران می باشد ، خسروی یکی از پرکار ترین ها و در عین حال پرفروش ترین خواننده های پاپ ایرانی می باشد که حدود دو دهه است که از طرفدارانش کم نشده است و هم چنان کنسرت های بزرگ با سانس های تمدید زیادی برگزار می کند ، وی برادر زانیار خسروی خواننده و بازیگر مشهور ایرانی می باشد ، سیروان خسروی در سال ۱۴۰۰ و زمانی که کنسرت های موسیقی به دلیل همه گیری کرونا تعطیل بودند به بازیگری روی آورد و در سریال پر بیننده حرفه ای به ایفای نقش پرداخت . وبسایت فرهنگی هنری هیت آوا برای این خواننده خوب کشورمان آرزوی موفقیت دارد .

زندگیمانه علی یاسینی :

علی یاسینی یکی از جوان ترین خوانندگان پاپ کشورمان می باشد که موسیقی را از سن کم شروع کرده است و زمانی که تنها ۲۰ سال سن داشت به روی اسیج سالن های بزرگ ایران و دیگر کشور ها رفت و توانست با تلاش و استعدادی که دارد در موسیقی ایران ماندگار شود .

از پرطرفدار ترین موزیک های وبسایت هیت آوا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

دانلود ریمیکس رپ

فول آلبوم بهنام بانی 

فول آلبوم زانکو

ریمیکس های پاپ

و ...

دانلود موزیک های جدید از هیت آوا

از دیگر مزایای وبسایت هیت آوا علاوه بر آرشیو غنی و موزیک های بروز و پر طرفدار و .. می توان به نیم بها بودن ترافیک دانلود اشاره کرد ، شما هنر دوستان عزیز می توانید برای دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی به وبسایت هیت آوا مراجعه بفرمایید .

هیت آوا / دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی  HITAVA.IR

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها