کد خبر: 661615
تاریخ انتشار :

تخفیف ۵۰% کفش و کیف چرمی خانه چرم تبریز در فصل تابستان

خانه چرم تبریز

خانه چرم تبریز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خانه چرم تبریز یکی از تولید کنندگان ممتاز صنایع چرمی ایران است. این کارخانه همواره کیفیت محصولات خود را اولویت اصلی خود قرار داده است و همواره در تولید تمامی محصولات خود بهترین و برترین چرم ها و مواد ها را برگزیده است. علاوه بر کیفیت و جنس مرغوب یک محصول چرمی، طراحی و دیزاین نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. این کارخانه، با در نظر گرفتن سلیقه‌ی بازار، کیفیت ناب محصولات، مد روز و عواملی دیگر همچون ظرافت دوخت و زیبایی دیزاین، صنعت تولید کیف و کفش چرمی را رونق بخشیده و در ماندگاری این سنت دیرینه‌ی شهر تبریز نقش چشم گیری ایفا کرده است. خانه چرم تبریز نه تنها توانست از همان ابتدا جایگاه ویژه‌ای در بازار محصولات چرمی در داخل کشور باز کند، بلکه پس از گذر پنج سال از آغاز فعالیتش، با تولید کالای ملّی با کیفیت بالا، شروع به صادر کردن این محصولات به دیگر کشورها، از جمله کشور همسایه یعنی جمهوری آذربایجان و همچنین  کشورهایی نظیر روسیه نمود. خانه چرم تبریز همواره سلیقه‌ی مشتری را اولویت اوّل و اصلی خویش قرار داده و تلاش نموده تا با هدف ارائه‌ی بهترین و به روزترین محصولات،  با بالاترین استاندارد روز در مسیری پویا به راه خود ادامه دهد. اکنون نیز در راستای حسن نیت رضایت مشتریان و عمل به رونق تولیدات داخلی خانه چرم تبریز از آغاز تا پایان فصل تابستان تخفیف 50% برای تمامی محصولات خود در نظر گرفته است.

کفش چرمی

با آغاز فصل تابستان احساس نیاز به داشتن کفش های تابستانی و مخصوص فصل گرما احساس می‌شود. یکی از محصولات مرغوب و پر طرفدار خانه چرم تبریز، کفش چرمی مردانه رابرت است. طراحی شیک و منحصر به‌فرد این محصول در رنگ بندی های متنوع و سایز های مختلف این کفش خاص را به یکی از انتخاب های پر طرفدار مبدل ساخته است. کیفیت درجه یک آن به دلیل استفاده از چرم طبیعی و طراحی خاص آن در نوع خود بی نظیر است. کفش چرمی رابرت در چهار رنگ متنوع مشکی زیتونی، طوسی، زیتونی و مشکی در سایزهای مختلف ساخنه و تولید می‌شود. کیفیت درجه یک آن به دلیل استفاده از چرم طبیعی و طراحی خاص آن در نوع خود بی نظیر است. تمامی مواد استفاده شده در ساخت این محصول ضد حساسیت بوده و طوری طراحی شده است که بالاترین حد راحتی را در پیاده روی های طولانی مدت داشته باشد. در رنگ کردن و طراحی چرم این کفش از تکنیکی استفاده شده است که رنگ آن همواره شفاف و براق بماند و به مرور زمان پوسته پوسته نشود.

کفش چرمی اسپورت

از دیگر محصولات کفش چرمی، کفش چرمی زنانه آنتونیا است. این کفش چرمی ساخته و طراحی شده از بهترین و طبیعی ترین چرم ها و مد روز ترین دیزاین کفش چرمی است. ظاهر شیک آن باعث می‌شود شما بتوانید از این کفش در تمامی موقعیت ها از میهمانی ها و مجالس گرفته تا استفاده های روزمره از آن براحتی استفاده کنید. به دلیل کیفیت درجه یک چرم های مورد استفاده در ساخت محصولات و طبیعی بودن آنها سبب شده این کفش چرمی زنانه بسیار راحت و  انعطاف پذیر باشد و به راحتی چین چین و چروکیده نشود. کفش آنتونیا به صورت تک رنگ و در سایز های مختلف تولید می‌شود. از آنها در مجالس، گردش ها و میهمانی ها به راحتی استفاده کنید و از این کفش های چرمی برای تکمیل شیک پوشیتان بهره ببرید. همچنین طوری ساخته شده اند که حد اکثر فشار وارد شده بر پا را می‌گیرند و فشار وارد شده را به حالت مساوی در کف پا پخش می‌کنند و ضد سرخوردن و لغزش هستند.

کفش چرمی رسمی

کیف چرمی

در فصل تابستان به دلیل افزایش سفر و گردش، در گشت و گذارهای تفریحی و بازدید ها داشتن کیف مناسب برای حمل آنچه برای یک شخص ضروری است بسیار حائز اهمیت است. از معیارهای یک کیف چرمی خوب، داشتن عمر و دوام طولانی مدت به همراه زیبایی آن است. کیف کارینا لزار نه تنها تمام ویژگی های یک کیف خوب را دارد بلکه با اندازه‌ متوسط، از جاداری خارق العاده ای بهره برده است. در طراحی این کیف برای راحتی استفاده و دیزاین زیبا از ظرافت خاصی استفاده شده است. طراحی زیبای چرم این کیف به شکل لزار است و اندازه‌ی بسیار مناسب آن برای راحتی در استفاده و رنگ بندی های متنوع این محصول اهمیت بخصوصی دارد. این محصول در سه رنگ طوسی، مشکی و قهوه ای با ظرافت و راحتی خاص آن در استفاده، مناسب تمامی افرادی است نیاز به حمل لوازم روزمره‌ی خود در کیفی شیک هستند. تمام لوازم مورد استفاده‌ی روزانه اعم از گوشی و تبلت و تلفن همراه تا هر چیزی که نیازش را دارید به راحتی در دسترس شما خواهد بود.

کیف چرمی

کیف پول چرمی

به دور از چشم نیست که چه قدر کیف های پول در زندگی روزمره‌ی ما حائز اهمیت هستند. از جمله مشکلات کیف پول های مصنوعی تعریق آنها در جیب و خرابی و پاره پاره شدن آن در طول مدت استفاده است. خانه چرم تبریز با آگاهی از تمامی این مشکلات، آنها را کاملا برطرف ساخته و حال با این تخفیف 50% ای، خرید یک کیف پول اعلا، بسیار مقرون به صرفه تر از قبل شده است. کیف های ساخته شده در خانه چرم تبریز از چرم کاملا طبیعی و درجه یک گاوی هستند.

از دیگر تولیدات کیف پول های خانه چرم تبریز، کیف های پول کت ای هستند. کسانی که علاقه مند به داشتن کیف های کتابی اند که به راحتی در جیب کت جا شوند یا در کیف های خود حمل کنند می‌توانند از این محصولات ویژه بهره مند شوند. از مزیت های کیف پول های کتابی داشتن فضای مناسب برای حمل چک و کارت های شناسایی و یا مدارک در اندازه های A5 است.

کیف آرایشی چرمی

در فصل گرما و مسافرت ها از دیگر مواردی که بسیار مورد استفاده‌ی بانوان قرار می‌گیرد لوازم آرایشی هستند. داشتن کیفی مناسب لوازم آرایشی که هم بتواند تمامی اقلام مورد نیاز را در خود جای دهد و همچنین ظاهری زیبا داشته باشد اجتناب ناپذیر است. محصولاتی که خانه‌ی چرم تبریز تولید می‌کند از طبیعی ترین و درجه یک ترین چرم ها هستند. ساخت کیف های چرمی کاملا به صورت دست ساز بوده که هدف آن تولید کالایی است که هم ضد حساسیت برای پوست باشد و هم محیط داخل آن به دلیل گرما تعریق نکرده و مانع از خرابی محصولات داخل کیف بر اثر گرما شود. یکی از نمونه های پر طرفدار، کیف های آرایشی سایز بزرگ است.

خانه چرم تبریز همواره بر آن کوشیده است که کیفیت تنها یک هدف نباشد بلکه اطمینانی باشد از طرف مشتریان و حاصل شده از تلاش های تمامی کسانی که در این مجموعه مشغول به کارند. در طول سالیان تنها هدف کارخانه‌ چرم تبریز ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات چرمی بوده است. هم اکنون نیز شما عزیزان می‌توانید از جشنواره تخفیف تابستانه این مجموعه بهره مند شوید و از هر نقطه از ایران به راحتی سفارشات آنلاین خود را ثبت کنید، یا از طریق فضای مجازی اینستاگرام به آدرس @tabrizleatherco اقدام کنید و یا با شماره تلفن خانه چرم تبریز  04135559615  تماس حاصل نمایید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها