کد خبر: 662533
تاریخ انتشار :

با کمک کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی ازته‌دل بخندید

با کمک کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی ازته‌دل بخندید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هدف ما در کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی، از بین بردن مشکلات سلامت دهان و دندان بیماران و حفظ سلامت دندان آنها است.

ما در این مرکز ضمن دستیابی به این هدف، با پزشک متخصص و پرسنل آموزش‌دیده همکاری می‌کنیم. برای مشکلات مربوط به سلامت دهان و دندان خود می‌توانید با ما تماس بگیرید یا برای معاینه اولیه رایگان از کلینیک ما وقت بگیرید.

بدون نگرانی و استرس پروسهٔ درمان زیبایی خود را در کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی در تهرانپارس آغاز کنید!

ما در کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی، به بیماران خود یک تجربه ممتاز و منحصر به فرد را با تجهیزات مدرن درمان تکنولوژیکی و همچنین شرایط بهداشتی و راحتی بالا ارائه می‌دهیم.

 

هدف کلینیک ما که تکنولوژی و استفاده از تجهیزات تکنولوژیکی را به‌عنوان یک اصل اتخاذ می‌کند، اطمینان از استفاده از پروتکل‌های درمانی به روز در عمل بالینی مستمر است.

لبخند با اعتمادبه‌نفس را از ما بخواهید

چه فاکتورهایی کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس را متفاوت کرده است؟

کیفیت بسیار بالای خدمات در کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی

دستیابی به لبخندی ماندگار و خیره‌کننده

استفاده از بهترین و پیشرفته‌ترین ابزار و دستگاه‌ها با تکنولوژی روز دنیا

مواد دندانپزشکی باکیفیت، مرغوب و درجه یک

مشاوره درمانی با برنامه‌ریزی رایگان در کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس

داشتن بهترین و منصف‌ترین قیمت در منطقه تهرانپارس

درک بیمار از لحاظ هزینه‌های درمان و پیشنهاد مقرون‌به‌صرفه‌ترین درمان مناسب با بودجه بیمار

 تعیین قرار ملاقات سریع در کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی در تهرانپارس

 ارائه فرصتی برای گرفتن وقت برای مشکلات دهان و دندان خود به‌صورت آنلاین، از طریق واتس‌اپ و اینستاگرام و تلفن.

تشخیص سریع مشکلات دهان و دندان در تهرانپارس

تشخیص سریع مشکل با دندانپزشکان مجرب و روش‌های پیشرفته تکنولوژیکی.

فرصت‌های درمانی عملی و قابل‌اعتماد با روش‌های مدرن و برنامه‌های شخصی‌سازی‌شده.

کنترل و پیگیری منظم بیمار در کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی

معاینات منظم دندانپزشکی برای افزایش اثربخشی و ماندگاری درمان‌های بهداشت دهان و دندان.

مشاوره و پیگیری آنلاین دندانپزشک قبل و بعد از درمان برای تمامی سؤالات شما.

برخی از درمان‌های دندانپزشکی که در کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی استفاده می‌شود.

جراحی فک و صورت

تمامی جراحی‌های دندان عقل در کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی به‌وسیلهٔ جراح متخصص فک و صورت انجام می‌گیرد این دندان‌ها که یکی از دندان‌های آسیاب هستند و به آنها دندان عقل می‌گویند در دهه بیست سنی رشد خود را کامل می‌کنند. بسته به طولانی شدن رشد دندان، تراکم استخوان یا آناتومی ریشه دندان، دندان عقل ممکن است به طور کامل بیرون بیاید یا به‌صورت دندان‌های کامل یا نیمه نهفته در استخوان فک باقی بماند.

دندان‌های عقل که نمی‌توانند فضای کافی برای بیرون آمدن در دهان پیدا کنند، معمولاً نهفته می‌مانند یا تا حدی رشد می‌کنند و باعث شکایت‌هایی مانند درد اطراف دندان، گوش درد و محدودیت در باز شدن دهان می‌شوند. به دلیل محل قرارگیری آنها، اغلب به‌خوبی تمیز نمی‌شوند که می‌تواند منجر به حفره، التهاب و گاهی اوقات کیست شود.

دندان عقل باید هر چه زودتر کشیده شود. ازآنجایی‌که استخوان فک انعطاف‌پذیری خود را در سنین بالا از دست می‌دهد، ممکن است پس از کشیدن با شکایاتی مانند تورم، درد و بی‌حسی مواجه شوید. ازآنجایی‌که رشد ریشه دندان در سنین پایین کامل نمی‌شود، احتمال چنین شکایاتی کم است.

 

دکتر قائمی

اگرچه برخی از مشکلات مربوط به دندان‌های عقل با درمان آنتی‌بیوتیکی برطرف می‌شود، اما کشیدن دندان در موارد زیر باید توسط جراح فک و صورت انجام شود.

عفونت در بافت‌های نرم اطراف دندان نهفته یا نیمه نهفته که جایی در قوس فک پیدا نمی‌کند.

اگرچه در انحنای فک فضا وجود دارد و دندان‌ها کاملاً بیرون‌زده‌اند، پوسیدگی و بیماری لثه در نتیجه جرم‌گیری ناکافی است.

درد ناشی از فشار رویش دندان عقل بر روی دندان مجاور

کیست و تومور در اطراف دندان عقل

مشکلات ریشه و پوسیدگی که در اثر فشار بر ریشه دندان‌های کنار دندان عقل ایجاد می‌شود.

نامنظمی  در دندان‌های جلویی               

دندانپزشکی اطفال

درمان‌های دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکی اطفال بخشی است که سلامت دهان و دندان افراد 0 تا ۱۵ساله را بررسی می‌کند و توسط متخصصانی انجام می‌شود که توانایی اعمال کلیه روش‌ها از قبیل پیشگیری، مسکن، درمان ریشه و پرکردن کانال را برای همه افراد دارند. از جمله روش‌های درمانی؛ روش‌های پیشگیری از پوسیدگی دندان

ترمیم دندان‌های شیری پوسیده، کشیدن دندان‌هایی که قابل‌درمان نیستند، مشکلاتی که با ازدست‌دادن زودهنگام دندان به وجود می‌آیند با برخی از دستگاه‌ها جلوگیری می‌شود و از درستی توالی دندان اطمینان حاصل می‌شود. تشخیص مشکلات عمده‌ای مانند رویش دندان، درمان‌های پیشگیرانه و پیشگیرانه ارتودنسی انجام می‌شود و بهداشت دندان موضوع بسیار مهمی است.

بردن کودکان برای اولین‌بار نزد دندانپزشک موقعیتی است که در زندگی باید به آن اهمیت دهد، اما اکثر کودکان در رفتن به بیمارستان و دندانپزشکی با مشکل مواجه هستند؛ بنابراین لازم است محیطی فراهم شود که کودکان در کلینیک احساس راحتی و عدم ترس کنند. امروزه با بروز پوسیدگی به‌وسیله شیشه شیر در مراحل اولیه، اولین معاینه دندانی که در کودکان انجام می‌شود باید در حدود یک‌سالگی انجام شود.

درمان‌هایی که در کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی انجام می‌گیرد از ترس کودکان از روپوش سفید جلوگیری می‌کند.

 مسواک زدن باید به کودکان آموزش داده شود. آنها باید روزی دو بار، بعد از صبحانه و شب قبل از خواب مسواک بزنند. دندانپزشک آشنا به روان‌شناسی کودک در کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی با حساسیت بیشتری با کودکان شما روبه‌رو خواهد شد. دندانپزشکی اطفال شما، اعضای خانواده و والدینتان را بادقت در مورد این موضوع آگاه می‌کند.

ترمیم و زیبایی

طراحی لبخند

طراحی لبخند که در بین مردم به آن "طراحی لبخند هالیوودی" نیز می‌گویند، روشی درمانی است که ظاهری طبیعی و زیبایی را باتوجه‌به نیاز بیمار و فرم صورت از تفاوت‌های دندان‌ها و لثه‌ها که زیبایی را برای افراد مختلف مختل می‌کند، فراهم می‌کند.

طراحی لبخند در چه بیماری‌هایی در کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی  استفاده می‌شود؟

اپلیکیشن طرح لبخند در مشکلات شکل و بدشکلی، عدم تناسب و تغییر رنگ دندان در دندان و لثه کاربرد دارد.

طرح لبخند در کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی

دندان‌های مرواریدی، لبخندهای سالم!

بسته به موقعیت دندان‌ها، ظاهر لب‌ها ممکن است تغییر کند؛ بنابراین، به‌گونه‌ای طراحی شده است که زیباترین و زیباترین به نظر برسد و برای افزودن ارزش به لبخند شما پردازش شده است.

تنظیم موقعیت دندان: فرایند تنظیم موقعیت دندان بر اساس پروژه طراحی شده است. به ترتیب متقارن و ترتیبی دندان‌ها با یکدیگر اشاره دارد.

 

دکتر قائمی

سازگاری با سطح لثه: سطوح لثه باید هماهنگ باشند. در صورت وجود بیماری لثه باید درمان شود. با ازبین‌بردن ظاهر نامتجانس، سطوح دندان مطابق با لبخند طراحی شده شکل می‌گیرد.

ترتیب ساختار دندان: تنظیم کجی و تیزی دندان. شکل‌دادن به زن مطابق باشخصیت است. اگر دندان کج یا بیرون‌زده باشد عملیات ارتودنسی در کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی توسط کادر مجرب انجام می‌گیرد و یا عملیات لمینت انجام می‌گیرد.

روشن‌کردن: سفیدکردن دندان‌ها اگر رنگ ساختار دندان خود را دوست ندارید، مشخص است که تا 24 درجه سفیدی را می‌توان با فرایندهای سفیدکننده و پولیش رنگی مطابق با لبخندی که تصور می‌کنید انجام داد.

پروتز

درمان‌های پروتز دندان در کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی در تهرانپارس

پروتز دندان برای جایگزینی دندان‌های ازدست‌رفته ساخته می‌شود. روشی است که افراد دندان‌های خود را می‌سازند زیرا از نظر زیبایی، گفتار و سلامت دندان‌ها به‌جای دندان‌های ازدست‌رفته اهمیت دارد و تحت‌تأثیر آنها قرار می‌گیرد.

فراموش نکنید فقط با چند روز مراجعه به کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی تا پایان عمر با خیال راحت لبخند خواهید زد!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها