کد خبر: 664521
تاریخ انتشار :

نکات مهم هنگام خرید قاب گوشی که باید بدانید

نکات مهم هنگام خرید قاب گوشی که باید بدانید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

تصور کنید که در یک عصر دل انگیز هندزفری خود را در گوش گذاشته و به موزیک بی نظیری که از گوشی شما پخش می شود گوش داده و مسیری زیبا را در حال پیمودن هستید. ناگهان تلفن همراه از دست شما سقوط کرده و بر زمین می افتد!

حتی تصور آن نیز دردناک است؛ زیرا که می دانیم قطعا اتفاقا خوبی نخواهد افتاد! در صورتی که لوازم جانبی گوشی شما از جمله قاب گوشی و گلس محافظ آن از کیفیت لازم و کافی برخوردار نباشند، گوشی شما جدا آسیب خواهد دید!

با این شرایط چاره چیست؟! چگونه می توان میزان خسارت و احتمال آسیب به گوشی را به میزان چشمگیری کاهش داد؟ در پاسخ باید گفت که لوازم جانبی گوشی باکیفیت و اصل می توانند تنها راهکار این معضل باشند!

سوالاتی که پیش از خرید قاب گوشی باید از خود بپرسید!

با طرح کردن مجموعه‌ ای از سوالات پیش از خرید قاب گوشی قادر خواهید بود که مناسب ترین قاب را برای گوشی خود خریداری کنید. نخستین سوال آن است که چه قابی بخریم؟ کدام قاب ایمنی بالاتری دارد؟

کدام قاب با استایل ما همخوانی دارد؟ کدام قاب مناسب گوشی ما است؟ با زیر ذره بین بردن انواع قاب های گوشی قادر خواهید بود که یک کاور و یا قاب گوشی مناسب برای خود خریداری کنید. لازم است این نکته توجه کنید که بازار گوشی بسیار گسترده است.

روز به روز به تعداد گوشی ها و به تبع کمپانی های تولید کننده قاب گوشی اضافه می‌ شود. با شناخت صحیح از انواع قاب های گوشی قادر خواهید بود که برای تلفن همراه خود بی نظیر انتخاب و خریداری نمایید.

لزوم استفاده از قاب گوشی مناسب

شاید شما هم عضو آن دسته از افرادی باشید که اعتقاد دارند گوشی با قاب زشت می شود. در پاسخ می توان گفت که تردید خود را کنار گذاشته و مطمئن باشید که قاب گوشی برای نگهداری از تلفن همراه شما تولید شده است.

امروزه تلفن های همراه حکم طلا را داشته و با افزایش قیمت آن ها و نیز اطلاعات مهمی که در آن ها ثبت شده است در صورتی که پخش زمین شوند، خسارات جبران ناپذیری متوجه ما می گردد. بنابراین پیشنهاد می کنیم که برای حفاظت از تلفن همراه خود، قاب گوشی ایمن استفاده کنید.

قابلیت های قاب گوشی از نظر جلوگیری از صدمات فیزیکی را در نظر بگیرید!

برخی از وسایل روزمره از جمله دسته کلید را هرچند بار هم که به زمین بکوبیم، باز هم خیالی نیست! زیرا که می توانیم مجدد آن را برداشته و با خیال راحت از آن استفاده کنیم. در صورتی که این اطمینان خاطر در خصوص تلفن همراه وجود ندارد.

در صورتی که گوشی شما قاب ندارد پیشنهاد می کنیم که حتی از فکر کردن به آن که گوشی شما سقوط کند نیز پرهیز کنید. در صورتی که گوشی که هیچ قاب محافظی نداشته و سقوط کند، صدمات فیزیکیِ گاهاً تعمیر ناپذیر به آن وارد شده و عملکرد آن به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

لذا پیش از خرید، ایمن بودن قاب گوشی را مورد بررسی قرار داده و مطمئن شوید که از تمامی بخش های تلفن همراه شما محافظت خواهد کرد. برای مثال اگر قصد خرید قاب گوشی شیائومی را دارید توجه کنید که تمام بخش‌ های آن توسط قاب گوشی مناسب پوشیده شود.

پشتیبانی از تمامی بخش های گوشی با استفاده از قاب

14

طبق یک قانون کلی قاب و کاور گوشی به منظور محافظت از گوشی توسط کمپانی های مختلف طراحی و تولید شده است. برخی از قاب ها و کیس های محافظ گوشی به طور کامل قادر به محافظت از صفحه نمایش آن نیستند.

به عبارتی دیگر قاب های گوشی به منظور محافظت از بخش های مختلف گوشی طراحی و تولید شده اند. با این حال برخی از قاب ها قادر هستند که بخشی از صفحه نمایش را نیز در بر گرفته و از آن به نحو موثری محافظت کنند.

برخی دیگر از قاب های گوشی بخشی بسیار کوچک از صفحه نمایش را پوشش می دهند که سبب می شود گوشی در هنگام سقوط و یا برخورد با اجسام سخت آسیب نبیند. بنابراین هنگام خرید توجه کنید که قاب مورد نظر بتواند به نحو موثری از تمامی بخش های گوشی شما محافظت کند.

اقتصادی خرید کنید!

هنگامی که قصد خرید قاب گوشی دارید ممکن است با مشاهده قیمت آن از خرید منصرف شوید. به این نکته توجه کنید که قاب گوشی در واقع ضامن سلامت گوشی شما بوده و به نوعی بیمه برای تلفن همراه شما و اطلاعات موجود در آن به شمار می رود.

امروزه بسیاری از کمپانی های تولید کننده تلفن های همراه، محصولات تولیدی های خود را گارانتی نمی کنند و یا آن که گارانتی آن ها کوتاه مدت است. با استفاده از قاب گوشی می توانید تلفن همراه خود را در مقابل آسیب های وارده بیمه نمایید.

اگر قصد دارید خریدی اقتصادی را انجام داده و بهترین قاب های گوشی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید، به وب سایت سامیت کیس مراجعه نمایید و از میان طیف انبوه و متنوع قاب های گوشی، قاب مورد نظر خود را خریداری نمایید.

هماهنگی قاب گوشی با استایل شما!

اگر قاب گوشی شما قدیمی شده و می خواهید که آن را با یک قاب گوشی جذاب و شگفت انگیز عوض کنید، باید این نکته را مد نظر قرار دهید که قاب گوشی مورد نظر با استایل شما هماهنگ باشد! امروزه تلفن های همراه به ضروری ترین و پرکاربردترین وسیله تبدیل شده اند.

به همین علت این وسیله کاربردی در تمامی موقعیت های شخصی و اجتماعی با شما همراه می باشد. بدیهی است که هماهنگی آن با استایل شما موجب جذابیت هرچه بیشتر و زیباتر دیده شدن استایل شما خواهد شد.

امروزه کمپانی های بسیاری اقدام به طراحی و تولید قاب های گوشی نموده اند که این موضوع سبب شده است تا بخشی از قاب های گوشی در طرح ها و رنگ های مختلفی به بازار عرضه شده و قابل خریداری باشند.

به همین علت گزینه های بسیاری برای خرید قاب گوشی پیش روی شما بوده و می توانید از میان طیف وسیع قاب های گوشی قاب مورد علاقه خود را پیدا کرده و آن را خریداری نمایید. با استفاده از یک قاب زیبا، تلفن همراه شما جذابیت بیش از پیش یافته و تمایل به زمین گذاشتن آن نخواهید داشت.

قابی هماهنگ با قابلیت های گوشی خود خریداری نمایید!

در مواردی مشاهده شده است که قاب خریداری شده با قابلیت های آن هماهنگی نداشته و گاها سبب محدود شدن دسترسی به تمامی امکانات آن می شود. برای مثال گاها ممکن است قاب گوشی با دکمه های کم و زیاد کردن صدا یا قفل صفحه هماهنگ نبوده و موجب بی استفاده شدن آن شود.

به علاوه برخی قاب ها با محل هندزفری، میکروفون و... هماهنگی ندارد. ممکن است بپرسید که چگونه این اتفاق رخ می دهد؟ در پاسخ باید گفت که برخی کمپانی ها اقدام به تولید قاب های بی کیفیت می نمایند و سبب شکل گرفتن این مشکل می شوند.

بنابراین توصیه می کنیم که پیش از خرید قاب مورد نظر را از نظر محدود نکردن امکانات و دسترسی های آن ها چک‌ نموده و سپس اقدام به خرید نمایید.

قیمت قاب گوشی

قیمت قاب گوشی به عوامل متعددی بستگی دارد.‌ از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت قاب گوشی می توان به مواردی همچون: کیفیت قاب گوشی، متریال مورد استفاده، کمپانی تولید کننده و... بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت انواع قاب گوشی به وب سایت سامیت کیس مراجعه نمایید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها