کد خبر: 666327
تاریخ انتشار :

خرید ترازوی دیجیتالی و تشک مواج از طب پایتخت

خرید ترازوی دیجیتالی و تشک مواج از طب پایتخت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایش وضعیت بدنی افراد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و متعادل بودن هر یک از شاخص ها نشان دهنده این است که فرد از نظر سلامت در چه وضعیتی قرار دارد و همچنین این تا حد زیادی می تواند نوعی آگاهی دهنده به منظور بیماری های باشد که فرد ممکن است در آینده با آن ها مواجه شود.

یکی از شاخص های مهم در ارزیابی وضعیت سلامت و تغذیه ای افراد وزن افراد است. در حالت کلی 3 رده بندی کلی برای وزن افراد وجود دارد که طبق این رده بندی افراد را می توان به سه دسته کلی دارای کمبود وزن، با وزن نرمال و دارای اضافه وزن تقسیم کرد. برای اندازه گیری وزن روش های مختلف و همچنین ابزار های مختلفی وجود دارد که یکی از دقیق ترین این ابزارها ترازوی دیجیتالی است.

وزن فرد

ارزیابی وزن بدن تا حدی مهم است که از سنین کودکی و حتی در بدو تولد وزن مورد پایش و بررسی قرار می‌گیرد. از همان ابتدا هرگونه افزایش و کاهش غیر طبیعی در وزن می تواند باعث بروز بسیاری از بیماری ها در آینده شود. در واقع وزن کم یا زیاد نوع زنگ خطر است و نشان دهنده کمبود یا فزونی در برخی از مواد دریافتی در مادر است.

در ادامه بررسی و تحلیل وزن طی سنین نوزادی و کودکی نیز صورت می گیرد و روند افزایش و کاهشی که وزن کودک طی می‌کند اهمیت داد. وزن همچنین به همراه قد در محاسبه شاخص توده بدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین منظور تعیین دقیق قد اهمیت زیادی دارد.

خرید ترازو دیجیتالی برای تعیین وزن

برای این‌که تعیین وزن فرد با دقت هرچه بیشتری صورت گیرد امروزه از ترازو‌های دیجیتال به این منظور استفاده می شود. تزارو های دیجیتال علاوه بر اینکه درصد خطای کمی دارند؛ همچنین محدودیت اندازه گیری وزن ندارند و برای افرادی با وزن های زیاد نیز می توان از آن استفاده کرد و برخلاف ترازو‌های فنری احتمال خراب شدن یا از تنظیم خارج شدن کم‌تری دارند.

خرید ترازوی دیجیتالی و استفاده از آن تنها محدود به مراکز درمانی و خانه های بهداشت نمی‌شود و می‌توان در منازل هم به راحتی از آن استفاده کرد. در اغلب این ترازو‌های دیجیتالی حالتی مثل باد آور و حافظه وجود دارد که با وجود این فرد می‌تواند وزن خود در طول مدت زمان طولانی در نظر بگیرد و تغییرات وزنی خود را به طور دقیق مشاهده کند.

ترازو‌های دیجیتال انواع مختلفی دارند که در حین خرید ترازوی دیجیتالی دقت به ویژگی‌های متفاوت هر کدام باعث می شود در نهایت خریدی متناسب با نیازتان داشته باشید؛ برای مثال ترازویی که برای اندازه گیری وزن کودکان زیر دو سال استفاده می‌شود. با توجه به این‌که کودک به طور کامل قادر به نشستن یا ایستادن نیست متفاوت از سایر انواع ترازو ها است.

برای خرید ترازوی دیجیتالی توجه به ویژگی های هر کدام و مقایسه آن ها باهم از اهمیت زیادی برخوردار می باشد؛ ویژگی های جدید و نوین در ترازو می تواند باعث تغییر در قیمت ترازوی دیجیتال شود. قیمت ترازوی دیجیتال یکی از مهم ترین عوامل موثر در حین خرید است و با توجه به فاکتور های مختلفی نظیر برند و کارخانه سازنده، داشتن امکانات اضافی و دقت اندازه گیری تا حد گرم و صدم گرم قیمت ترازوی دیجیتالی تغییر می کند.

تشک مواج

برای اینکه فرد بتواند سلامت خود را به دست آورد صرفا مراجعه به پزشک و انجام دادن دستور های پزشک و خرید دارو های تجویز شده کافی نیست بلکه باید به عوامل فیزیکی و روحی موثر بر مریض نیز توجه داشت. بعد از انجام اعمال جراحی استراحت بیمار و شرایط بهبودی و درمانی او باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

2

خرید تشک مواج

تشک مواج انواع و اقسام گوناگونی دارد که قیمت تشک مواج در هر یک از این موارد باهم فرق دارد. زخم بستر یا زخم فشاری در اثر وارد شدن فشار طولانی مدت و پیوسته به یک ناحیه از پوست ایجاد می‌شود؛ این حالت در افرادی که ناچار هستند مدت زمان نسبتا طولانی در یک وضعیت ثابت باشند و تحرک نداشته باشند زیاد رخ می‌دهد. این حالت در افرادی رخ می‌دهد که به نوعی ناتوانی در حرکت داشته باشند در مدت زمانی طولانی و یا اینکه به دلیل توصیه پزشک فرد مجبور به استراحت مطلق باشد.

زخم بستر در بخش های مختلفی از بدن ممکن است به وجود بیاید؛ ولی احتمال ایجاد شدن آن در مناطقی که در زیر پوست استخوان وجود دارد و در بین پوست و استخوان عضله ای وجود ندارد بالاست؛ در واقع وجود عضله با توجه به این که معمولا ضخامت بالایی دارد به عنوان نوعی نگه دارنده در برابر انواع آسیب‌ها عمل می‌کند؛ ولی در شرایطی که قسمت برجستگی استخوان در تماس مستقیم با پوست باشد این موضوع در طولانی مدت می‌تواند باعث ایجاد کشش در آن ناحیه و سپس ایجاد زخم بستر شود. بهترین راه برای مقابله با این مشکل خرید تشک مواج و استفاده کردن از آن است.

انواع تشک مواج

  • تشک مواج تخم مرغی

این نوع تشک مواج یکی از پرکاربردترین انواع به شمار می‌آید که جنس اصلی تشکیل دهنده آن از پلی مر پی وی سی است. قیمت تشک مواج تخم مرغی مناسب و مقرون به صرفه می باشد و این خود عاملی است که کاربرد وسیعی یافته است. تشک مواج تخم مرغی بیشتر برای افرادی که وزن متوسط و نزدیک به 70 کیلوگرم را دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • تشک مواج سلولی

تشک مواج سلولی اغلب برای بیمارانی که وزن نسبتا بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس این تشک ترکیبی از نایلون و پی وی سی است و از سلول های تشکیل شده است که به طور افقی در کنار هم قرار گرفته اند و توسط اتصالاتی به هم مرتبط هستند. قیمت تشک مواج سلولی در مقایسه با قیمت تشک مواج تخم مرغی بیشتر است.

  • تشک مواج سنسوری

تشک مواج سنسوری در واقع پیشرفته ترین نوع تشک موجود در بازار است که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به تشک مواج سلولی دارد. در تشک مواج سنسوری محدودیتی از نظر وزن افراد وجود ندارد.

برای خرید تشک مواج باید موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • وزن بیمار
  • سن بیمار
  • نوع بیماری و شدت ضعف
  • مدت زمان مورد نیاز برای استراحت فرد
  • میزان حرکت و تحرک فرد در طول روز

3

وب سایت طب پایتخت نیز قیمت تشک مواج و قیمت ترازوی دیجیتالی را دقیق و به روز با توجه به تغییرات قیمت در بازار، به طور پیوسته به روز رسانی می کند.

وب سایت طب پایتخت به این منظور طراحی شده است که افراد بتوانند در کم ترین زمان ممکن بهترین انتخاب را داشته باشند و همزمان با خرید دانش و آگاهی افراد نیز در آن حوزه ارتقا یابد. امروزه با گسترش نقش تلکنولوژی و شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره افراد، جدا کردن خرید تجهیزات درمانی نیز از این بستر امکان پذیر نبود.

وب سایت طب پایتخت این امکان را برای افراد فراهم می کند که در کم‌ترین زمان ممکن بتوانند محصولات مورد نظر را از سایت انتخاب کنند و با توجه به این‌که همه محصولات موجود در این وب سایت دارای ضمانت اصالت کالا و تضمین کیفیت هستند؛ این اطمینان را برای خریداران خود فراهم می کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها