کد خبر: 667439
تاریخ انتشار :

بهترین منطقه برای خرید ویلا در ترکیه استانبول

بهترین منطقه برای خرید ویلا در ترکیه استانبول
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

این روزها خرید ویلا در استانبول رونق بسیار زیادی را تجربه کرده است. در واقع گروه قابل توجهی از مردم تمایل دارند تا به جای خرید ویلا در ایران، هزینه و سرمایه گذاری را در کشور ترکیه و به ویژه شهر استانبول انجام دهند. با این کار آنها می‌توانند طیف مختلفی از مزایای بی‌نظیر را به دست بیاورند که برای آنها بسیار ایده آل است. با این حال گروه قابل توجهی از افراد، اطلاعاتی پیرامون این موضوع نداشته و نمی دانند که خرید آپارتمان در استانبول یا سایر شهرهای ترکیه چه مزایایی را برای آنها به دنبال دارد. از طرفی، گروه دیگری هم که شناخت کاملی از این موضوع دارند، بیشتر به دنبال مناطق مناسب برای خرید آپارتمان در این شهر هستند. با این حال نمی دانند که کدام منطقه می تواند برای آنها مناسب تر باشد. ما در ادامه این مقاله سعی داریم تا مروری بر رو این موضوع داشته و جنبه های مختلفش را خدمت شما عزیزان بیان کنیم؛ لذا بهتر است حتما ما را تا انتها همراهی فرمایید.

 

مزایای خرید ویلا در استانبول

 

قبل از اینکه بخواهیم به بهترین مناطق برای خرید ویلا در استانبول بپردازیم، باید مروری بر روی مزایای این امر داشته باشیم. در واقع اگر در جریان امور مهاجرتی باشید، می دانید که در طی چند سال گذشته هیاهوی زیادی برای خرید ویلا در ترکیه ایجاد شده است. دلیل اصلی این موضوع مزیت هایی بوده که دولت ترکیه برای مهاجران در نظر گرفته است. در واقع آنها می توانند با خرید یک ملک داخل این کشور، علاوه بر انجام سرمایه گذاری مطمئن؛ شهروندی آن را هم به دست آورده و به این ترتیب با پاسپورت ترکیه به کشورهای مختلفی سفر کرده و به نحوی از محدودیت های تحریم هم نجات پیدا کنند. افزون بر این موارد، بازار املاک ترکیه پررونق بوده و هر ساله رشد بیشتری را تجربه می‌کند. همین عامل باعث شده تا اغلب افرادی که نسبت به خرید آپارتمان در استانبول یا سایر شهرهای بزرگ آن اقدام می کنند، بعد از چند سال شاهد افزایش ارزش ملکشان باشند. این مورد به نوبه‌ی خود یک سرمایه گذاری بسیار ایده آل برای آنان قلمداد می شود. ترکیب این موارد در کنار هم دیگر باعث شده تا این روزها بخش قابل توجهی از متقاضیان به دنبال بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول یا سایر شهرهای ترکیه باشند.

12

 

 

بهترین منطقه ها برای خرید ویلا در ترکیه استانبول

 

استانبول را می توان جزو کلان شهرهای توریستی دانست که بخش ها و مناطق گوناگونی دارد. در حالت کلی این شهر به دو قسمت آسیایی و اروپایی تقسیم می شود. غالبا قیمت ملک در بخش آسیایی آن ارزانتر است. همین عامل باعث شده تا گروه زیادی از ایرانیان به دنبال خرید آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول باشند. با این حال ما سعی کرده ایم تا در ادامه برخی از بهترین محلات این شهر را خدمت شما عزیزان ذکر و جنبه‌های مختلف آن را هم برایتان بیان کنیم.

 

منطقه اسکودار

 

این منطقه را می‌توان یکی از پر رونق ترین مناطق آسیایی در شهر استانبول در نظر گرفت که طی سالهای اخیر، رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. دلیل این موضوع را می‌توان ناحیه استراتژیک آن دانست. به گونه‌ای که در لبه به کانال بسفر واقع شده و مشرف به دریا است. همین عامل سبب شده تا تعداد زیادی از تجار و ثروتمندان ترکیه، ویلاهای خود را در این ناحیه بنا کنند. مازاد بر این پروژه های خانه سازی مختلفی در آن وجود دارد. این عامل به نوبه خود منطقه مورد نظر را به انتخاب مناسبی جهت خرید ویلا در استانبول تبدیل کرده است.

13

 

منطقه مسلک

 

منطقه مسلک را می توان یکی دیگر از مناطق آسیایی استانبول دانست که در فاصله ۵ دقیقه ای از تنگه بسفر قرار دارد. ناحیه مشرف به جنگل های ساری یر بوده و در شمال شرقی استانبول قرار می گیرد. منطقه مذکور تنها ۱۰ کیلومتر با میدان تکسیم و۴۶ کیلومتر با فرودگاه سابیها گوکچن فاصله دارد. همچنین فرودگاه جدید استانبول هم در فاصله ۳۵ کیلومتری آن در دست احداث است. وجود بازارهای محلی و البته مراکز خرید گوناگون باعث شده تا این منطقه ویلایی انتخاب مناسبی برای سرمایه‌گذاران باشد.

 

بیلیکدوزو

 

این منطقه را می‌توان جزو نواحی توسعه یافته در حاشیه استانبول دانست. به گونه‌ای که حدود ۴۰ کیلومتر با مرکز شهر استانبول فاصله دارد. اما در مقابل ناحیه زیبا و دلفریبی دارد. این منطقه ترکیبی از نمای روستایی ترکیه و البته فضاهای مدرنیته است. به گونه‌ای که در دل طبیعت یک شهر با استانداردهای نوین ساختمان سازی و خیابان های بزرگ در حال توسعه است. وجود سواحل دریای مرمره در همسایگی جنوبی این منطقه باعث شده تا بخش قابل توجهی از متقاضیان خرید ویلا در استانبول، آن را در صدر انتخاب های خود قرار دهند.

 

منطقه سیلیوری

 

این ناحیه را می توان یکی دیگر از مناطق مناسب برای خرید آپارتمان در ترکیه دانست. این منطقه جزو بخش های اروپایی بوده و در غرب دریاچه بویوکچکمجه واقع شده است. همین عامل منظره ای زیبا و دیدنی را به آن بخشیده است که در نوع خود آرامش بسیار زیادی را به ساکنین القا میکند. داشتن چشم انداز های متنوع و البته محیط سرشار از سکون و آرامش باعث شده تا متقاضیان زیادی برای خرید ملک در این ناحیه ایجاد شود.

 

سخن آخر

 

در طی سال های گذشته، تعداد قابل توجهی از متقاضیان مهاجرت به ترکیه، به دنبال خرید ملک در این کشور بوده اند. دلیل این موضوع را هم می‌توان مزیت های قابل توجهی دانست که به وسیله آن به دست می آورند. با این حال باید عنوان کنیم که ترکیه و به ویژه شهرهای بزرگ آن نظیر استانبول، دارای محلات و مناطق گوناگونی هستند که هر کدام از آنها شرایط خاص خود را دارند. ما در این مقاله سعی کردیم تا برخی از این محلات را خدمت شما بیان کنیم. با این حال باید بدانید که تنوع آنها بسیار زیاد بوده و ممکن است همگی آنها برای شما مناسب نباشد. بدیهی است که این موقعیت، انجام مشاوره با یک تیم متخصص کار شما را تسهیل می‌کند. همکاران ما در گروه گات ترکی می توانند جزئیات لازم پیرامون خرید ویلا در استانبول را خدمت شما عزیزان ارائه دهند. لذا اگر به دنبال مهاجرت یا خرید ملک در ترکیه هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها