کد خبر: 667636
تاریخ انتشار :

راهنمای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

می دانید که بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی چه مشخصات و ویژگی های خوبی را دارد؟ شما هم به دنبال راهنمای خرید باکیفیت ترین انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی هستید؟ پس در ادامه با ما همراه باشید تا راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی از وب سایت آبگونه را با شما مرور کنیم.

راهنمای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

مشخصات بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

می دانید که بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی چه مشخصات و ویژگی های خوبی را دارد؟ شما هم به دنبال راهنمای خرید باکیفیت ترین انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی هستید؟ پس در ادامه با ما همراه باشید تا راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی از وب سایت آبگونه را با شما مرور کنیم.

جالب است بدانید که انواع مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی جزو پرکاربردترین تجهیزات مورد استفاده توسط عموم افراد در جامعه می باشند. چرا که در بسیاری از شهرهای بزرگ کشورمان، کیفیت مربوط به آب آشامیدنی بسیار پایین بوده و این امر خانواده های ایرانی را به سوی استفاده از دستگاه های مذکور سوق می دهد. توجه نمایید که دستگاه های تصفیه بایستی یکسری از مهمترین مشخصات خوب را داشته باشند. چرا که فقط در این صورت می توانند آب آشامیدنی مورد نیاز افراد را تولید و تامین نمایند.

از مهمترین ویژگی های دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت و خوب می توان به مواردی اعم از بکار رفتن قطعات مرغوب و باکیفیت در تولید دستگاه، داشتن عمر مفید طولانی، بهره مندی از تعداد فیلترهای بیشتر با کیفیت بالا و قیمت مناسب اشاره نمود. از سوی دیگر دستگاه های تصفیه آب خانگی ساخت تایوان در کل جهان و همچنین کشور عزیزمان ایران، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. چرا که شرکت ها و برندهای تایوانی توانسته اند با استفاده از فناوری های نوین و دانش نانو، بهترین و با کیفیت ترین انواع دستگاه های تصفیه آب را تولید کنند. بنابراین شما نیز در حین خرید تصفیه آب، به مدل ها و برند های آن توجه لازم را داشته باشید. در ادامه مطالب سعی بر آن داریم تا در مورد انواع دستگاه تصفیه آب خانگی براساس عملکرد و ظاهر توضیحات بیشتری را ارائه دهیم، با ما همراه باشید.

فیلترهای مورد استفاده در تولید دستگاه تصفیه آب خانگی

یکی از مهمترین اجزای مربوط به دستگاه های تصفیه آب خانگی را فیلترهای آن شکل داده است. توجه نمایید که فیلترهای مورد استفاده در طراحی و تولید دستگاه های تصفیه آب خانگی از نظر قدرت و عملکرد با یکدیگر متفاوت هستند. مهمترین انواع فیلترهای مورد استفاده در ساخت و تولید دستگاه های تصفیه آب خانگی عبارتند از:

  • فیلتر کربن فعال: دستگاه تصفیه آب خانگی برای حذف گرانول های فعال موجود در آب، به فیلتر کربن نیاز خواهد داشت. شما می توانید در داخل این فیلتر نوعی زغال را مشاهده کنید که معمولا از پوسته نارگیل و بصورت گیاهی تهیه شده و جهت پاکسازی گرانول های فعال آب از آن استفاده می گردد.

  • فیلتر اسمز معکوس: یکی از مهمترین انواع فیلترهای تعبیه شده در انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را فیلتر اسمز معکوس یا همان فیلتر ممبران شکل داده است. فیلتر ممبران برای جداسازی ناخالصی های آب نقش بسیار مهمی را ایفا می نماید. فیلتر مذکور نقش بسیار مهمی را در عملکرد و کیفیت آب خروجی از شیر برداشت دستگاه تصفیه آب دارد. این فیلتر وظیفه حذف آلایند های شیمیایی محلول در آب تا قطر 0/0001 میکرون را بر عهده دارد.

  • فیلتر تبدیل گریونی: فیلتر یاد شده در دستگاه های تصفیه آب خانگی جهت شکستن سختی آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارتی مبدل یونی جهت نرم نمودن آب بوده و به راحتی می تواند سنگ آهک آب را جداسازی کند. همچنین تمام ذرات معلق موجود در آب جذب فیلترهای دستگاه شده و شما می توانید هر چند وقت یکبار فیلتر دستگاه خود را تعویض نمایید.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی بر اساس شکل ظاهری

مدل های مختلف دستگاه تصفیه آب خانگی بر اساس شکل ظاهری که دارند به انواع بسیار گوناگونی تقسیم بندی می شوند. مهمترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی براساس شکل ظاهری عبارتند از:

  • دستگاه های تصفیه آب خانگی رومیزی: این مدل از دستگاه های یاد شده بر روی کابینت واقع شده و کارایی خود را انجام می دهند. شما می توانید با توجه به رنگ و مدل سایر لوازم خانگی در آشپزخانه ی خود، بهترین مدل دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی را تهیه نمایید. افرادی که فضای مناسبی جهت نصب انواع دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی در آشپزخانه خود دارند، می توانند این فرصت را غنیمت شمرده و خرید مدنظرشان را نهایی کنند. از سوی دیگر قیمت مربوط به این مدل از دستگاه ها بسیار بالاتر از سایر مدل ها می باشد.

  • دستگاه های تصفیه آب خانگی زیر سینکی: دستگاه های مذکور را می توانید در زیر سینک ظرفشویی خود نصب کنید. البته برخی از افراد ترجیح می دهند که این مدل از تجهیزات را در درون کابینت قرار دهند. همچنین شیر برداشت این دستگاه ها را می توانید در گوشه ای از سینک ظرفشویی خود نصب نمایید. هنگام تولید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی، شیر جداگانه ای جهت نصب روی سینک در بسته بندی دستگاه در نظر گرفته می شود. قیمت مربوط به دستگاه های تصفیه آب خانگی رومیزی بسیار مناسب و مقرون بصرفه می باشد. امروزه بعلت سهولت در نصب و مخفی شدن دستگاه در زیر سینک، بسیاری از خریداران ترجیح می دهند جهت تامین آب شرب مصرفی از این مدل دستگاه ها استفاده نمایند.

انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی بر اساس عملکرد آنها

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را می توان براساس عملکردی که دارند تقسیم بندی کرد. همچنین شما نیز در حین خرید دستگاه مدنظرتان، اطلاعاتی را در خصوص تجهیزات مذکور به دست می آورید. بهترین انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی براساس عملکرد آنها عبارتند از:

  • دستگاه های تصفیه آب خانگی که براساس فناوری اسمز معکوس RO کار می کنند: انواع دستگاه تصفیه آب خانگی که براساس فناوری غشاء اسمزی کار می کنند جزو پیشرفته ترین دستگاه های تصفیه آب در جهان هستند. البته در نظر بگیرید که دستگاه های مذکور با فیلتر ممبران کار می کنند و از قدرت بسیار بالایی برخوردارند. شما می توانید این مدل از دستگاه های تصفیه آب را به راحتی در منزل خود استفاده کنید. این دستگاه ها با سختی آب بالا سازگار بوده و آب شرب با کیفیت و دائمی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

  • دستگاه های تصفیه آبی که با فناوری اولترافیلتراسیون کار می کنند: توجه نمایید که فیلترهای دستگاه یاد شده قدرت بسیار بالایی را در زمینه تصفیه آب آشامیدنی دارند. همچنین بسیاری از دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار از فناوری یاد شده بهره مند هستند ولی قدرت و کیفیت تصفیه در دستگاه های تصفیه آب خانگی اسمز معکوس بالاتر است.

اخذ مشاوره تخصصی جهت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

حال که تصمیم دارید تا یکی از بهترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را خریداری کنید، بهتر است که مشخصات فنی و عملکرد دستگاه های تصفیه آب خانگی مختلف را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهید. البته برای این منظور می توانید با کارشناسان ما در شرکت آبگونه در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را به دست آورید. کارشناسان فروش ما در شرکت آبگونه، اطلاعات کافی و جامعی را در خصوص خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد. شما نیز می توانید با توجه به سلیقه شخصی و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، باکیفیت ترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را سفارش دهید. قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی با توجه به کارایی های مختلف و تعداد مراحل فیلتراسیونی که دارند، با یکدیگر متفاوت هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها