کد خبر: 669417
تاریخ انتشار :

تخت زیبایی سه موتوره و دو موتوره

تخت زیبایی سه موتوره و دو موتوره
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تخت زیبایی سه موتوره و دو موتوره پوست و زیبایی در کلینیک های پزشکی زیبایی و مراکز تخصصی پوست و مو و مراقبت های پوستی همواره مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به نیازهای روزمره و استفاده های گوناگون مراکز درمانی از انواع تخت های زیبایی و کاشت مو دارای مشخصات و ویژگی های متفاوتی می باشد.

انواع تخت زیبایی پوست ومو مانند سایر محصولات و انواع تجهیزات پزشکی با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات بسیار زیادی کرده اند تا پزشکان و کادر درمان همواره خدمات بهتری را برای بیماران و مراجعه کنندگان فراهم آورند.

ویژگی های تخت زیبایی و تخت کاشت مو :

مشخصات و ویژگی های تخت کاشت مو و زیبایی با کیفیت و مناسب مرکز درمانی زیبایی و پزشکی بدین شرح می باشد که در زیر به مهمترین بخش های تشکیل دهنده ی این دسته از محصولات خواهیم پرداخت:

موتور های قدرتمند :

در انواع تخت کاشت مو سه موتوره قدرت موتور باید به گونه ای باشد که مراجعه کنندگان سنگین وزن را به  راحتی جابجا نمایند ، به طور مثال در محصولات جدید و پیشرفته موتورها دارای توان جابجایی بسیار بالایی در برابر به 600 کیلوگرم هستند که پزشکان و مراکز درمانی می تواند هر بیماری را با هر وزنی به راحتی جابجا می کند.

 انواع تخت  کاشت مو و مراقبت از پوست و مو باید دارای بدنه بسیار قدرتمند و مستحکم باشد که هماهنگ با موتور های توانمند قادر به جابجایی بیماران سنگین وزن باشند ، این دسته از محصولات همواره تحت فشارهای گوناگونی می باشند که باید کیفیت بدنه هم افزایش یابد.

تحمل وزن تخت کاشت مو و زیبایی :

تحمل وزن بدنه این محصولات باید به گونه‌ای باشد که هنگامی که بیمار وزن خود را به طور ناگهانی بر روی تخت رها می کند ، به اندازه کافی باید تحمل وزن را با خود به همراه داشته باشد.

بدنه فایبر یا  ای بی اس این دسته از محصولات به افزایش زیبایی انواع تخت کاشت مو کمک بسیار زیادی می‌کند و همچنین این قابلیت کمک می‌کند تا انواع تخت قابلیت ضدعفونی و شستشو با محلول های ضدعفونی کننده بیمارستانی را با خود به همراه داشته باشند تا همواره پزشک و بیمار و کاردرمانی کنندگان در محیط ایمن و عاری از هر گونه ویروس ، قارچ و باکتری اقدام به انجام فعالیت های درمانی نماید.

رویه فوم این دسته از محصولات باید به گونه ای باشد تا بیمار در حین انجام درمان های مختلف که برخی مدت زمان زیادی را نیازمند می باشد ، باعث می‌شود احساس راحتی نماید و همچنین باید به گونه ای باشد که خستگی و ناراحتی در حین درمان برای بیماران و مراجعه کنندگان نشود.

رویه فوم تخت مراقبت از پوست و مو :

رویه ی فوم این محصولات اغلب با تکنولوژی و روش تولید فوم سرد تهیه می شود که باعث افزایش طول عمر محصول می شود و در استفاده های دراز مدت دچار فرونشست و فرو رفتگی نشود.

این ویژگی در مراکز درمانی که تعداد مراجعه‌کنندگان و بیماران زیادی دارند بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد که مشاهده شده در کلینیک های شلوغ بعد از گذشت مدتی انواع تخت های کاشت مو و زیبایی دچار فرورفتگی شده و ظاهر زیبایی را به مراکز درمانی نمی بخشد و باعث می شود که اعتماد مراجعه کنندگان از فرسودگی محصولات فعالیت حرفه ای پزشک را تحت شعاع قرار دهد.

رنگ بدنه انواع تخت کاشت مو باید با تکنولوژی استاندارد الکترواستاتیک پوشش داده شود که در حین شستشو و نظافت و ضدعفونی کننده بیمارستانی دچار آسیب دیدگی نشوند که در افزایش محصول بسیار حائز اهمیت می باشد در مراکز درمانی که در نواحی مرطوب مانند شمال کشور وجود دارند تکنولوژی الکترواستاتیک کمک می کند زنگ زدگی و پوسیدگی های مفصلی نشود.

تخت زیبایی سه موتوره

ویژگی های کاربردی انواع تخت زیبایی دارای تفاوت های زیادی می باشد که در زیر به مهمترین این ویژگی ها خواهیم پرداخت:

انواع تخت زیبایی و کاشت مو باید دارای قابلیت تنظیم ارتفاع باشد تا پزشکان تسلط بیشتری و دقت بهتری را بر روی بدن و صورت  بیمار داشته باشند.

این دسته از محصولات باید قابلیت تنظیم بالا تنه بیمار را به همراه داشته باشند تا پزشک برای انجام هرچه بهتر و بیشتر فعالیت های پزشکی تسلط مطلوبی داشته باشد.

نکته بسیار مهم دیگر این دسته از محصولات تنظیم زیر پای بیمار می باشد که کمک می کند به طور کامل صاف و یا فلت شود تا برای انجام جراحی هایی که نیاز به صاف بودن بدن بیمار دارید تنظیم نمایید.

قیمت و خرید تخت زیبایی و کاشت مو:

خرید تخت زیبایی برقی و مکانیکی در مدل های مختلف با حداقل قیمت و بالاترین کیفیت در سطح بازار موجود می باشد فروشگاه تجهیزات پزشکی مطب تجهیز ارائه دهنده انواع تخت زیبایی و تخت کاشت مو با 5 سال گارانتی تعویض گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

این دسته از محصولات به علت تخصصی بودن دستگاه و محصولات بسیار حائز اهمیت قرار می‌گیرد که در استفاده های طولانی مدت و مراکز درمانی که رفت و آمد بیماران و مراجعه کنندگان بسیار زیاد است ، محصول دچار مشکل نشود و اگر برای محصولات اتفاقی رخ بدهد فقط شرکت تولید کننده ی آن قادر به تعمیر تخت زیبایی می باشد از این رو گارانتی و خدمات پس از فروش این دسته از محصولات بسیار حائز اهمیت می باشد و در خرید انواع تخت کاشت مو و زیبایی به گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار دقت کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها