کد خبر: 670505
تاریخ انتشار :

بهترین کادوهای عاشقانه برای جلب نظر آقایان!

بهترین کادوهای عاشقانه برای جلب نظر آقایان!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کادو ولنتاین یکی از عاشقانه‌ترین هدیه‌هاست که یک عاشق به عشق خود هدیه می‌دهد. ولنتاین یک روز خاص است که در این روز دو عاشق سعی می‌کنند عشق خود را به بهترین شکل نشان دهند. از این‌رو مهم‌ترین چیزی که فکر همه را به خود مشغول می‌کند، خرید کادو ولنتاین است. همه دوست دارند در این روز هدیه‌ای جذاب را به یکدیگر هدیه دهند که در عین حال با بودجه آن ها هماهنگی دارد. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم ۱۰ ایده جذاب را مطرح کنیم که که در عین ارزان بودن عاشقانه هستند.

 

ایده زیباترین کادوهای ولنتاین

در روز ولنتاین می‌توانید با ترکیب چند خاطره کادویی رویایی را به مخاطب خود هدیه دهید. مثلا به رستورانی بروید که اولین بار با یکدیگر رفته‌اید و غذایی را سفارش دهید که برای اولین بار با یکدیگر میل کرده‌اید و در انتها کادویی شگفت انگیز ولنتاین را رونمایی کنید. اگر در مراحل ازدواج هستید، سوپرایز کردن فرد راحت‌تر است اما اگر ازدواج کرده‌اید، می‌توانید کادوی کوچکی خریداری کنید که در کیف حمل می‌شود و به یکباره کادو را به عشق خود هدیه دهید. در ادامه به معرفی چندین ایده پرداخته‌آیم.

موزیک سفارشی؛ هدیه ولنتاین فوق عاشقانه

اگر از عشق لبریز هستید، ولنتاین بهترین موقعیت برای نشان دادن این عشق آتشین به مخاطب است. خرید هدیه ولنتاین عاشقانه کار چندان سختی نیست چراکه هرچیزی که محبوب شما به آن علاقه دارد، می‌تواند یک هدیه عاشقانه باشد. اما در عین‌حال می‌توانید کمی ویژه‌تر فکر کنید و کادویی را بخرید که مخاطب را بسیار شگفت‌زده کند. عاشقانه‌ترین کادو ولنتاین که شما می‌توانید به فرد هدیه کنید، موزیکی است که اختصاصی برای او خوانده شده است. اگر نمی‌دانید که باید چطور این هدیه را سفارش دهید، تنها کافی است که به سایت گیفت آس بروید و در بخش هدیه سفارشی و ویژه، آهنگ عاشقانه را انتخاب کنید و پس از پر کردن پرسش‌ها در زمانی کمتر از ۴ روز سفارش خود را تحویل بگیرید.

نقاشی کاریکاتور؛ ولنتاین ولبخند

اگر چند سالی از رابطه شما می‌گذرد و کاملا با مخاطب خود حس راحتی دارید، می‌توانید یک کاریکاتور از چهره او سفارش دهید تا در عین ستایش چهره محبوب خو،د کمی سر به سر او گذاشته باشید. البته می‌توانید این نقاشی را می‌توانید به گیفت آس به دو صورت سیاه قلم و رنگی سفارش دهید که در هر دو صورت خنده را به لب شما می‌آورد و شبی رویایی را می‌سازد. کاریکاتور، یک کادو ولنتاین مردانه بسیار جذاب خواهد بود اما برای خانم‌ها نیز کاربردی است. اگر مخاطب شما عضوی برجسته دارد که بسیار آن را می‌پسندید،‌ می‌توانید آن را با نقاش درمیان بگذارید تا به شکلی منحصربه‌فرد آن را نقاشی کند.

زیور آلات اسم؛ خاص و ماندگار

بهترین ایده برای خرید کادو ولنتایتن برای خانم‌ها زیور آلات است. بدون شک هر خانمی از دیدن این کادو ولنتاین زنانه لذت خواهد برد. شما می‌توانید برای تاثیرگذاری بیشتر، اسم فرد را روی طلا، نقره یا برنج سفارش دهید که قیمت‌های متفاوتی دارند. اگر مبلغ کادو برای شما اهمیت دارد و در عین حال قصد خرید زیورآلات را دارید، گردنبند چوبی یک هدیه ولنتاین ارزان قیمت است که اگر اسم یا نماد خاصی روی آن حک شود، بسیار عاشقانه خواهد بود. گردنبند دست‌ساز چوبی طرح کتاب عشق یکی از عاشقانه‌ترین هدیه‌ها در گیفت آس است.

مجسمه سه بعدی؛ نوین و رویایی

اگر به دنبال یک ایده کادو ولنتاین خاص هستید، مجسمه سه بعدی نیز بسیار جذاب خواهد بود. به این منظور می‌توانید یکی از عکس‌های مخاطب خاص خود که بسیار به آن علاقه دارد را به شکل سه بعدی درآورید. اگر روزی بسیار عاشقانه همچون مراسم عقد را داشته‌اید،‌ بد نیست که این عکس را به مجسمه تبدیل کنید اما در درجه اول سلیقه مخاطب خود را در نظر بگیرید. مثلا اگر از همسر خود در حال تماشای فوتبال عکسی دارید،‌ مجسمه آن جذاب‌ترین هدیه ولنتاین برای آقایان خواهد شد.

هدیه ولنتاین برای آقایان

چراغ سه بعدی؛ عاشقانه‌ای تاثیرگذار

بیشتر خانم‌ها دوست دارند که از سوی همسر خود تحسین شوند از این‌رو چراغ سه بعدی یا بالبینگ خاص‌ترین هدیه ولنتاین برای خانم ها به نظر می‌رسد. گیف آس می‌تواند ایده‌های متفاوت کادو ولنتاین شما را روی چراغ خواب اجرا کند. به این منظور می‌توانید عکسی از همسر یا لحظات خود را انتخاب کنید تا روی چراغ خواب چاپ شود. نوشتن یک جمله عاشقانه که اسم رمز عشق شما شناخته می‌شود نیز بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

محصولات خطای دید؛ جذاب و منحصر به فرد

در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین کادوها محصولات خطای دید است. تابلو سه بعدی که شامل سه عکس در یک قاب می‌شود یا ماگ خطای دید از جذاب‌ترین ایده‌ها هستند که می‌توانند براساس چهره محبوب شما یا لحظاتی عاشقانه ترسیم شوند. در ماگ خطای دید، عکس روی زیر لیوانی به شکلی نامفهوم چاپ می‌شود و وقتی فرد لیوان را روی آن می‌گذارد، تصویر به صورت شفاف نمایش داده می‌شود. همچنین ساعت سه بعدی طرح سفارشی، دیگر کادویی است که مطلوب به نظر می‌رسد.

کیف دوشی؛ حک چهره روی چرم

یکی دیگر از هدایای خاص ولنتاین، کیف چرمی است که عکس چهره فرد روی آن حک شده است. البته می‌توانید این هدیه ولنتاین را کمی اختصاصی‌تر کنید و مثلا عکس را روی فندک و جاسیگاری حک کنید یا روبیکی از تصاویر مختلف بسازید. در سایت گیفت آس ایده‌های مختلفی برای چاپ تصویر وجود دارد اما شما می‌توانید با کمک کارشناسان پشتیبانی ایده‌های متعدد و سفارشی زیادی را برای کادو ولنتاین پدید آورید.

شمع؛ کادویی برای روزهای عاشقانه

امروزه استفاده از شمع برای مناسبت‌های مختلف بسیار رواج پیدا کرده و مراسم را بسیار لوکس و عاشقانه می‌کند. پس اگر به دنبال خرید یک کادو ولنتاین ارزان هستید، می‌توانید یک شمع عاشقانه با طرح اسم مخاطب را سفارش دهید. شمع‌ها رویایی‌ترین کادوی ولنتاین هستند. شمع انواع مختلفی دارد که با رنگ و طرح خود تاثیری به اندازه طلا در خانم‌ها خواهد داشت. سعی کنید شمع‌ها را ب به بهترین شکل تزیین کنید. در گیفت آس کادو ولنتاین برای شما می‌تواند کاملا عاشقانه تزیین شود.

باکس گل؛ عطرآگین عاشقانه

برای خرید کادو ولنتاین می‌توانید به سراغ گل‌ها نیز بروید. امروزه گل‌ها ارزش مادی کمی ندارند و از سوی دیگر می‌توانند با عطر خود بسیار دلربایی کنند. کادو ولنتاین می‌تواند از بین گل‌های از شاخه قطع شده یا گل‌های آپارتمانی انتخاب شود. ساکولنت‌ها جذاب‌ترین ایده برای ولنتاین هستند که قیمت چندان بالایی ندارند. گلدان‌های این مجموعه را می‌توانید براساس روحیات محبوب خود انتخاب کنید یا یک گل‌ که شما را یاد روزی خاص می‌اندازد، در یک باکس گل قرار دهید.

آویز و جاکلیدی؛ خاص و گران بها

آویز یک هدیه ولنتاین جذاب است که از اجناس مختفی تهیه می‌شود. در گیفت آس مجموعه‌ای باشکوه از آویزها وجود دارد که شما می‌توانید براساس روحیه مخاطب خود یکی را انتخاب کنید. جاکلیدی چوبی جغد دانا،‌ آویز نمدی پنگوئن و آویز کوبه‌ای از جذاب‌ترین هدایایی هستند که می‌توانید به یک خانم به عنوان کادو ولنتاین تقدیم کنید. ست جاسوییچی سنگی لبخند سبیل و آویز کوبه‌ای بی من مرو کادوهای جذاب عاشقانه هستند که می‌توانند مشترک استفاده شوند و نمادی بین دو عاشق باشند.

در مورد کادو ولنتاین بهتر است قبل از هر چیز به روحیات طرف مقابل خود دقت داشته باشید. مهم نیست که چه قیمتی برای هدیه ولنتاین می‌پردازید، بلکه آنچه اهمیت دارد،‌ ابراز عشق شما به شکلی عاشقانه و خاص است. در سایت گیفت آس مجموعه‌ای وسیع از هدایا وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به بودجه خود موردی را انتخاب کنید. گیفت آس مجموعه‌ای اینترنتی است که کادوی شما را با تزیینی نوین به دست مخاطب خواهد رساند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها