کد خبر: 670930
تاریخ انتشار :

معرفی بهترین قالیشویی و مبل شویی های تهران

معرفی بهترین قالیشویی و مبل شویی های تهران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شرکت‌های متعددی در سطح شهر تهران وجود دارد که خدمات قالیشویی و مبل شویی به مشتریان خود عرضه می‌کنند. در این مقاله به لیستی از بهترین‌ها از جمله قالیشویی عابدینی ، ادیب و شربت اوغلی و ... آشنا میشوید . با ما همراه باشید .

 

با نزدیک شدن به فصل بهار و آغاز خانه تکانی‌های نوستالژیک قبل از آن، سیل تقاضا برای استفاده از خدماتی مانند قالیشویی و مبل شویی به سمت مراکزی که این سرویس‌ها را ارائه می‌دهند سرازیر شده است. این افزایش تقاضا، هر ساله سبب می‌شود که برخی از افراد سودجو اقدام به تاسیس مراکزی غیراستاندارد و بدون مجوز کرده و خود را در لیست بهترین قالیشویی و مبل شویی های تهران جای دهند. این در حالی است که ارائه چنین سرویس‌هایی با کیفیتی که هم مشتری از آن رضایت کامل داشته و هم برای مدیران مجموعه صرفه داشته باشد کار بسیار دشواری است و نیاز به سال‌ها تجربه دارد. از بین تمام شرکت‌هایی که خود را جزء بهترین قالیشویی و مبل شویی های تهران می‌دانند فقط چند مرکز معتبر وجود دارد که خدمات‌شان واقعا باکیفیت است و ارزش امتحان کردن را دارد. در بخش‌های مختلف این مقاله این مراکز را به شما معرفی خواهیم کرد.

لیست بهترین قالیشویی و مبل شویی های تهران

برای اینکه بتوانیم یک لیست کامل و دقیق از مراکز قالیشویی نمونه شهر تهران تهیه کنیم؛ باید به چند فاکتور مهم توجه داشته باشیم که مهم‌ترین آنها داشتن مجوز فعالیت از اتحادیه مربوطه است. قالیشویی‌های دارای مجوز، زیر نظر این اتحادیه فعالیت می‌کنند و کیفیت و کمیت خدمات‌شان زیر ذره‌بین بازرسان اتحادیه قالیشویان تهران است. از طرفی این مرجع معتبر به مشتریانی که از خدمات دریافتی قالیشویی‌های مجاز رضایت ندارند؛ فرصتی برای طرح شکایت و رسیدگی به آن را می‌دهد. فهرستی که در ادامه تحت عنوان بهترین قالیشویی و مبل شویی های تهران به شما معرفی می‌کنیم؛ علاوه بر مجوز رسمی فعالیت، دارای سابقه طولانی و درخشانی در این حوزه هستند و از به‌روزترین تجهیرات این صنعت برای ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده می‌کنند. ضمن اینکه تحویل به موقع سفارشات در اوج ترافیک تقاضا برای دریافت سرویس قالیشویی و مبل شویی مانند شب عید و اواخر تابستان، یکی دیگر از فاکتورهایی است که در این فهرست‌بندی مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین با توجه به عوامل مطرح شده؛ مجموعه‌های زیر جزء بهترین قالیشویی و مبل شویی های تهران محسوب می‌شوند.

قالیشویی عابدینی: این مجموعه تخصصی سال‌هاست که در زمینه ارائه انواع خدمات مبل‌شویی، قالیشویی و حتی رفو و تعمیرات انواع فرش و قالی ماشینی و دستباف فعالیت داشته و خدمات متنوع و بسیار باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در ادامه بیشتر در مورد این شرکت معتبر قالیشویی با شما صحبت خواهیم کرد.

بهترین قالیشویی و مبل شویی

قالیشویی ادیب: در این مرکز قالیشویی می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات متنوعی که شرکت‌های دیگر ارائه می‌کنند را با قیمتی مناسب دریافت کنید.

قالیشویی شربت اوغلی: سال‌هاست که نام این مجموعه در فهرست بهترین مراکز قالیشویی و مبل شویی تهران جا دارد. خدمات تخصصی قالیشویی شربت اوغلی با بهترین کیفیت و تحت نظر نیروهای متخصص و آموزش دیده روی انواع فرش و مبل انجام می‌شود.

چرا قالیشویی عابدینی در صدر این لیست قرار دارد؟

همانطور که مشاهده کردید؛ برای استفاده از خدمات شستشوی فرش و قالی می‌توانید به مراکز مختلفی مراجعه کنید. اما اینکه چرا ما قبل از نام دیگر شرکت‌هایی که تبلیغات تلویزیونی و رادیویی دارند؛ از قالیشویی عابدینی در صدر لیست بهترین قالیشویی و مبل شویی های تهران نام برده‌ایم به عوامل مختلفی باز می‌گردد. در این بخش دلایل این انتخاب را موشکافانه بررسی کرده‌ایم.

دارای شعبات متعدد

قالیشویی عابدینی یک مرکز تخصصی و دارای چندین شعبه مختلف در سراسر شهر تهران و کرج است. بنابراین محدوده سرویس‌دهی شرکت بسیار گسترده بوده و تمامی شهروندان عزیز شهر تهران، چه در محلات شرق زندگی می‌کنند و چه در غرب، می‌توانند از خدمات ارزشمند این شرکت معتبر، در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن استفاده کنند.

تجهیزات پیشرفته

یکی از مهم‌ترین عواملی که در زمان انتخاب قالیشویی باید به آن توجه شود؛ شیوه شستشوی فرش‌ها و مبلمان است. متاسفانه در بسیاری از شرکت‌هایی که اعتبار و شهرت ندارند؛ برای شستشوی فرش‌ها، حتی فرش‌های عتیقه و دستباف از روش‌های سنتی استفاده می‌شود. این روش‌ها می‌توانند به الیاف و رنگ فرش آسیب جبران‌ناپذیری وارد کنند. اما در قالیشویی عابدینی، از به‌روزترین تجهیزات و ماشین‌آلات مخصوص شستشو، آبکشی و خشک کردن فرش‌ها استفاده شده و خدمات به صورت کاملا اتوماتیک و با کمترین دخالت نیروی انسانی ارائه می‌شوند. حذف نیروی انسانی از این پروسه و استفاده از ماشین‌های هوشمند به جای آنها باعث شده که میزان خطا در ارائه خدمات به شدت کاهش پیدا کند.

پرسنل متخصص

با وجود اینکه در این مرکز تخصصی از ماشین‌آلات صنعتی برای فرآیندهای مهم شستشو، آبکشی و مواردی از این دست استفاده می‌شود؛ اما برخی از خدمات هنوز هم وابسته به نیروی انسانی هستند. به عنوان مثال سرویس‌هایی مانند رفو و ترمیم آسیب‌دیدگی‌های فرش حتما باید زیر نظر استادکار ماهر انجام شود و هیچ تجهیزاتی در دنیا وجود ندارد که بتواند یک فرش دستباف ارزشمند و آسیب دیده را مثل یک استادکار ترمیم کند. در قالیشویی عابدینی برای ارائه این سرویس‌های تخصصی به مشتریان از توان فنی متخصصان باتجربه‌ای که سال‌ها در حوزه ترمیم و مرمت فعالیت داشته و با انواع فرش و قالی آشنا هستند استفاده می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت، حتی نفیس‌ترین فرش‌های دستباف خود را برای ترمیم و بازسازی به این مجموعه بسپارید.

تحویل به موقع

یکی از دلایل بد قولی برخی از قالیشویی‌ها و عدم تحویل به موقع سفارشات مشتریان، ظرفیت پایین کارخانه است. این شرکت‌ها معمولا توان پاسخگویی به نیاز بازار در اوج ترافیک سفارشات را نداشته و وقتی حجم سفارشات‌شان زیاد می‌شود؛ با مشکل در عدم تحویل به موقع مواجه می‌شوند. از آنجایی که در قالیشویی عابدینی از تجهیزات به‌روزی برای قالیشویی و مبل شویی استفاده می‌شود؛ تاخیر معنایی ندارد. این ماشین‌آلات پیشرفته حتی توان این را دارند که شستشوی یک فرش 12 متری را در زمانی کمتر از 5 دقیقه انجام دهند. بنابراین ظرفیت ارائه خدمات در این شرکت به حدی است که حتی در اوج سفارشات مانند ایام نزدیک به عید و تعطیلات تابستان نیز هیچ سفارشی با تاخیر در تحویل مواجه نمی‌شود. این موضوع برای بسیاری از مشتریان، به خصوص آنهایی که در روزهای پایانی سال اقدام به استفاده از این سرویس‌ها می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.

مجموعه‌های زیادی در سطح شهر تهران در حال فعالیت هستند که می‌توان آنها را در لیست بهترین قالیشویی و مبل شویی های تهران قرار داد؛ اما این شما هستید که باید بر اساس فاکتورهای مختلفی نظیر شستشوی اتوماتیک فرش، استفاده از مواد شوینده استاندارد، عدم دخالت دست در انجام خدمات، تحویل به موقع فرش‌ها به صورت لول و کاور شده، استفاده از آب تمیز برای شستشو، غبارگیری فرش‌ها قبل از شستشوی آنها، آبگیری صحیح، قیمت مناسب و امکان بیمه فرش‌های ارزشمند دستباف بهترین شرکت را از بین آنها انتخاب کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها