کد خبر: 672933
تاریخ انتشار :

بهترین سواحل استانبول از نظر گردشگران

بهترین سواحل استانبول از نظر گردشگران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سفر به استانبول بدون قدم زدن در ساحل، تماشای غروب آفتاب و تجربه ورزش های دریایی، تقریبا غیرممکن است. اما این که کدام ساحل استانبول زیباتر یا بکر تر است، چیزی نیست که هر مسافر و گردشگری قبل از سفر بداند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با چند مورد از بهترین سواحل استانبول آشنا کنیم. پس قبل از خرید پرواز تهران استانبول و برنامه ریزی سفر به استانبول بهتر است نکات لازم برای سفر را بدانید.

چه نکاتی را قبل از سفر به استانبول بدانیم؟

قبل از این که بخواهید سفر خود را به استانبول آغاز کنید، لازم استا تا اطلاعات کافی در خصوص مقصد داشته باشید. مثلا این که راه های سفر به استانبول چگونه است؟ هزینه سفر هوایی به استانبول چقدر است و چه میزان بودجه و هزینه باید برای سفر خود کنار بگذاریم؟

 

آشنایی با فرهنگ مردم ترکیه، زبان، پول رایج، دین رسمی و البته شناخت جاذبه های گردشگری کمک زیادی به شما می‌کند تا بتوانید یک سفر بدون کم و کاست تجربه کنید. بعضی از نکات سفر برای زمانی است که هنوز در ایران هستید، مثلا باید از قبل هتل خود را رزرو کنید و از قیمت بلیط استانبول مطلع باشید.

این که بدانید عوارض خروج از کشور چقدر است؟ به شما کمک می‌کند تا در زمان سفر دغدغه های کمتری داشته باشید و سردرگم نشوید. اما بعضی از موارد مانند اطلاع داشتن از هزینه های حمل و نقل درون شهری در استانبول، رستوران ها و مواردی از این دست مربوط به بعد از رسیدن به مقصد است.

بهترین سواحل استانبول

استانبول دیدنی های زیادی دارد که برای دیدن تمامی آنها مدت زمان زیادی نیاز دارید، اما اگر بخواهید تنها بهترین سواحل ترکیه را ببینید، چیزی حدود 2 روز زمان نیاز خواهید داشت. در ادامه زیباترین سواحل استانبول را به شما معرفی می‌کنیم.

1-ساحل دالیا

یکی از بهترین سواحلی که در میان گردشگران از محبوبیت زیادی برخوردار است و پیشنهاد می‌کنم حتما از آن دیدن کنید، ساحل دالیا است. این ساحل بهترین گزینه برای فارغ شدن از شلوغی و همهمه شهر است و طبیعت زیبای آن می‌‌تواند لحظات خوبی را برای شما رقم بزند. پس از استفاده از امکانات تفریحی این ساحل، فراموش نکنید که طعم غذاهای دریایی این منطقه را حتما بچشید. غذاهای این ساحل واقعا بی نظیر هستند.

2-ساحل طلایی

یکی از زیباترین سواحل استانبول که با طبیعت بکر و زیبای خود از جاذبه‌های معروف این شهر محسوب می‌شود، ساحل طلایی است. این ساحل ۳ اسکله هیجان انگیز را در خود جای داده و محلی مناسب برای گذراندن اوقاتی پر از آرامش در کنار دریای سیاه است. شما با رفتن به این ساحل علاوه بر لذت بردن از شنا کردن در دریا و موج سواری، می‌توانید از کوهنوردی، والیبال ساحلی، مینی گلف، قایق رانی و غیره نهایت لذت را ببرید.

3-ساحل ترو بلو

به جرات می‌توانم بگویم این ساحل زیبا‌ترین صحنه غروب خورشید را می‌تواند به شما هدیه بدهد. ساحل شنی زیبای آن دارای استخر، رستوران‌های متنوع و فوق العاده است که با پخش موسیقی زنده، لحظات به یاد ماندنی را برای شما رقم می‌زند. علاوه بر این رستوران‌های این ساحل دارای محل ویژه‌ای برای استراحت و صرف نوشیدنی و پیش غذا برای گردشگران هستند.

5

ساحل ترو بلو یکی از محبوب ترین سواحل استانبول است که در طول تابستان مراسم و نمایش‌های زنده فراوانی در آن‌جا برگزار می‌شود و گردشگران با هیجان زیادی به این ساحل سفر می‌کنند‌.

4-ساحل اوزون

از طبیعی‌ترین و دست نخورده‌ترین سواحل استانبول، می‌توان به ساحل اوزون اشاره کرد که در گذشته فقط در میان ماهیگیران محبوبیت داشت اما در طی مدت زمان کمی بازسازی شد و طرفداران خاص خودش را پیدا کرد.

قدم زدن در این ساحل شنی، لحظاتی را برای شما رقم می‌زند که لذت آن‌ را با هیچ چیزی نمی‌توانید مقایسه کنید. اگر به استانبول سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم از این ساحل حتما دیدن کنید.

5-ساحل سوالار

اگر عاشق تفریح در جاهای هیجان انگیز هستید و می‌خواهید لذت انجام تفریحاتی همچون جت اسکی، صخره نوردی، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، انواع موج سواری، قایق موزی، کارتینگ، کایت سواری، اسکیت، بکستبال و غیره را در یک مکان تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم به ساحل سولار استانبول بروید.

این ساحل بزرگ‌ترین ساحل استانبول است که اغلب اوقات میزبان جشنواره‌های موسیقی و محل برگزاری کنسرت‌های متنوع و هیجان انگیزی است که گردشگران را برای سفر به آن‌جا وسوسه می‌کند.

6-ساحل نان استاپ

یکی از پرجنب و جوش‌ترین سواحل استانبول، ساحل نان استاپ است که در فصل تابستان میزبانی منحصر به فرد برای هزاران گردشگر خارجی و داخلی محسوب می‌شود‌. از تفریحات تابستانی و هیجان انگیز این ساحل زیبا می‌توان به موج سواری و کایت سواری، شنا در دریا، قایق سواری، والیبال ساحلی، فوتبال، کنسرت‌های جذاب، مهمانی های‌ ساحلی، بسکتبال، تنیس و غیره اشاره کرد.

6

رزرو متنوع ترین هتل های استانبول در فلای تودی

استانبول شهری نیست که بتوانید بی تفاوت از کنار آن گذر کنید، شهر همیشه بیدار، شهری که همیشه یک سوپرایز و شگفتی برای مسافران به همراه دارد. حتی اگر هیچکدام از جاذبه های گردشگری استانبول را نبینید و تنها به همین سواحل سر بزنید و وقت بگذرانید، از تماشای طبیعت بکر و قدم زدن در هوای مدیترانه ای، سیر نخواهید شد.

همین حالا برای سفر خود آماده شوید و اگر می خواهید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید، وارد وب سایت فلای تودی شوید تا بتوانید رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما استانبول را با کمترین قیمت انجام دهید. فلای تودی امکان رزرو متنوع ترین هتل های استانبول از هتل های لوکس تا هاستل های ارزانقیمت را در اختیارتان می‌دهد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها