کد خبر: 684228
تاریخ انتشار :

معرفی هتل اوین تهران هتلی ۴ ستاره در شمال تهران

معرفی هتل اوین تهران هتلی ۴ ستاره در شمال تهران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هتل اوین یک هتل لوکس ۴ ستاره در تهران است که در سال ۱۳۴۸ افتتاح شد. این هتل در منطقه‌ای خوش آب و هوا واقع شده و دسترسی آسانی به مرکز شهر و سایر مناطق مهم دارد. هتل اوین تهران دارای ۱۵۰ اتاق و سوئیت است که همگی مجهز به امکانات رفاهی مدرن هستند. این هتل انتخابی عالی برای مسافرانی است که به دنبال یک هتل لوکس و راحت در تهران هستند. با ما همراه باشید تا هتل اوین را به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی هتل اوین تهران

هتل اوین یکی از زیباترین هتل‌های ۴ ستاره ایران است که در منطقه‌ای خوش آب و هوا در شمال تهران قرار دارد. این هتل در تقاطع بزرگراه چمران و اتوبان یادگار امام واقع شده و دسترسی آسانی به فرودگاه، مرکز شهر و نمایشگاه بین‌المللی دارد. پس با اقامت در آن می‌توانید به سادگی به فرودگاه دسترسی داشته باشید.

هتل اوین دارای انواع اتاق و سوئیت است که همگی مجهز به امکاناتی از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام و اینترنت هستند. این هتل همچنین دارای چندین رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، استخر روباز و سالن کنفرانس است. کارکنان هتل اوین مجرب و خوش برخورد هستند و می‌توانند به مهمانان در هر کاری کمک کنند.

واحدهای اقامتی هتل اوین تهران

اشاره شد که هتل اوین دارای ۱۵۰ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های یک نفره، دو نفره، سوئیت‌های کوچک و بزرگ است. همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها مجهز به امکانات و خدمات به‌روز هستند که شامل تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، یخچال، چای ساز و حمام و سرویس بهداشتی فرنگی می‌شود.

اتاق‌های یک نفره و دو نفره هتل اوین فضایی راحت و دنج برای استراحت و خواب دارند. سوئیت‌های آن نیز فضایی بزرگ‌تر و لوکس‌تر داشته و گزینه‌ای عالی برای خانواده‌ها و سفرهای دوستانه دسته‌جمعی هستند. همه اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل اوین با سلیقه و ظرافت خاصی طراحی شده‌اند تا مهمانان احساس راحتی و آرامش کنند.

02

امکانات و خدمات هتل اوین تهران

هتل اوین یکی از بهترین هتل‌های تهران است که با امکانات و خدمات متنوع خود می‌تواند پاسخگوی نیازهای هر مسافری باشد. این هتل دارای سالن‌های تشریفات و برگزاری مراسم، رستوران‌های متنوع، کافی شاپ، کافی نت، استخر، لاندری، خودپرداز بانک، پارکینگ، اینترنت، صندوق امانات، بیزنس سنتر و خدمات ویژه معلولین است. سالن‌های تشریفات و برگزاری مراسم هتل اوین بسیار مجهزند.

دو سالن کوه نور ۱ و ۲ که هر کدام با حداکثر ظرفیت ۷۰۰ نفر در فضایی بسیار لوکس، همراه با خدمات بی‌نظیر پذیرایی و منوهای باکیفیت و متنوع غذایی، به همراه پیشرفته‌ترین و به روزترین تجهیزات صوتی و تصویری، در کنار امکانات مدرن نورپردازی، بهترین انتخاب برای برگزاری انواع جشن‌ها و مراسم‌های خانوادگی، همایش‌ها و جلسات کاری شما هستند.

نکته مهمی که درباره سالن کوه نور ۲ هتل اوین وجود دارد، سقف بسیار بلند و عدم وجود ستون در آن است که برگزاری مراسم‌هایی با چیدمان‌های سینمایی و ضیافتی و با تعداد مهمانان بالا را در بهترین شکل برای شما فراهم می‌کند. در کنار دو سالن باشکوه و بزرگ کوه نور یک و دو، سالن کارون است که در داخل ساختمان قرار دارد. این سالن با حداکثر ظرفیت ۱۵۰ مهمان گزینه بسیار مناسبی برای برگزاری مهمانی‌ها و ضیافت‌ها و حتی مراسم‌های رسمی و همایش‌هایی در ابعاد کوچک‌تر و با تعداد مهمانان کمتر است.

رستوران‌های هتل اوین

هتل اوین دارای رستوران‌های جذاب با منوی متنوع است. در این هتل رستوران‌های ایرانی، فرنگی و چینی فعالیت می‌کنند که رستوران چینی آن از معروف‌ترین رستوران‌های چینی در تهران است. رستوران‌های ایرانی پردیس و پارسه و رستوران فضای باز آبشار در کنار استخر روباز هتل نیز با سرو بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها جزو محبوب‌ترین رستوران‌های پایتخت هستند. بوفه صبحانه هتل اوین با منوی کامل صبحانه سرد و گرم و پخت نان تازه یکی از معروف‌ترین صبحانه‌ها در بین هتل‌های تهران بوده و امکان پذیرایی از مهمانان خارج از هتل را نیز دارد.

قنادی هتل اوین

قنادی هتل اوین تهران نیز یکی از قسمت‌های محبوب در هتل است. این قنادی انواع شیرینی‌ها، کیک‌ها و دسرهای خوشمزه و تازه را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید سفارش‌های مخصوص خود برای مراسم عروسی و عقد را به این قنادی بدهید و تازه‌ترین شیرینی‌‌ها و کیک‌ها را برای پذیرایی از مهمانان خود تحویل بگیرید.

استخر روبازهتل اوین

جالب است بدانید هتل اوین دارای استخری جذاب و شیک است. استخر هتل اوین یکی از معدود استخرهای روباز در تهران بوده که در تمام فصول سال قابل استفاده برای مهمانان عزیز است. این استخر با آب گرم و فضایی زیبا و دلنشین، مکانی عالی برای استراحت و تفریح است. همچنین استخر هتل اوین بسیار لوکس بوده و برای آب بازی و شنا هم مناسب است.

03

آرایشگاه هتل پارسیان اوین

آرایشگاه هتل اوین با ارائه سرویس‌های مدرن در فضایی شیک و بهداشتی، آماده خدمت‌رسانی به مسافران هتل است. جدیدترین متدها و تکنیک‌های روز دنیا را در این محیط تجربه خواهید کرد. برای مثال پکیج ویژه داماد شامل کوتاهی مو، اصلاح صورت، پاکسازی و ماسک پوست و گریم داماد می‌شود. همچنین پاکسازی و ماسک پوست صورت با استفاده از محصولات و مواد باکیفیت در این محل انجام می‌شود. کوتاه کردن مو با استایل‌های روز نیز در لیست خدمات آرایشگاه هتل اوین هست. گریم ویژه کودک نیز گزینه‌ای عالی برای ساختن یک شب رویایی برای فرزند شماست.

آتلیه عکاسی هتل اوین تهران

از دیگر بخش‌های هتل، خانه عکس و فیلم است. در این آتلیه خدمات عکاسی و فیلم برداری حرفه‌ای با آخرین متدهای روز و تجهیزات مدرن به شما ارائه می‌شود. برای انواع مراسم‌ها مانند کنفرانس، مراسم عروسی و عقد، سمینار، همایش و گردهمایی می‌توانید از تیم عکاسان حرفه‌ای هتل اوین کمک بگیرید.

تیم آتلیه عکاسی هتل تصاویری با کیفیت و وضوح بالا را از بهترین خاطرات شما در هتل ثبت می‌کنند. همچنین خدمات ویرایش و طراحی تصاویر را هم می‌توانید به این تیم زبده بسپارید. در کل آتلیه عکاسی هتل به شما امکان آرامش خاطر برای برگزاری مراسم‌های خود بدون دغدغه عکاسی با موبایل، را می‌دهد.

موقعیت جغرافیایی هتل اوین تهران

هتل پارسیان اوین در بزرگراه شهید چمران، تقاطع اوین واقع شده ‌است. این هتل با توجه به موقعیت مکانی مناسبی که دارد، از نظر موقعیت مکانی، امکان دسترسی آسان به دیگر اماکن مختلف شهر مانند کاخ سبز، موزه برادران امیدوار، موزه پوشاک سلطنتی، بام تهران، مجموعه تفریحی و ورزشی توچال، پل طبیعت، سالن همایش میلاد، مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما، نمایشگاه بین المللی تهران، بوستان ملت، سینما گالری ملت، مجموعه ورزشی انقلاب، باغ موزه هنر ایرانی، موزه موسیقی، موزه هنرهای زیبا، کاخ موزه ملت، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد و... را خواهید داشت.

04

جمع‌بندی

در مجموع هتل اوین یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که به دنبال یک هتل لوکس و راحت در تهران هستند. هتل اوین با موقعیت مکانی خوب، امکانات و خدمات مدرن و کارکنانی مجرب و خوش‌برخورد، می‌تواند تجربه اقامتی فراموش‌نشدنی را برای مهمانان فراهم کند. اگر به دنبال یک هتل لوکس و راحت در تهران هستید، هتل اوین انتخابی عالی برای شما است. هتل اوین تهران را می‌توانید از وبسایت‌های رزرواسیون مانند وبسایت ایران هتل آنلاین بدون هیچ چالشی و با پرداخت آنی و امن، رزرو کنید. از طرفی با خواندن نظرات کاربران و بررسی تصاویر هتل، دقت بیشتری در انتخاب اتاق به کار ببرید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها