کد خبر: 685587
تاریخ انتشار :

خبر فوری برای جاماندگان سهام عدالت | زمان واگذاری سهام عدالت به جاماندگان مشخص شد؟

خبر فوری برای جاماندگان سهام عدالت | زمان واگذاری سهام عدالت به جاماندگان مشخص شد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری جایگاه 8:جزئیات واریز سود سهام عدالت برای جاماندگان اعلام شد.مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: بازگشایی نماد شرکت‌های استانی سهام عدالت براساس مصوبه شورای عالی بورس و بعد از برگزاری مجامع این شرکت‌ها خواهد بود.سهام عدالت در سه مرحله واریز شده است. سهام عدالت مرحله دوم در اردیبهشت واریز شده است.سهام عدالت سوم در خردادماه واریز شده است. سهام عدالت جاماندگان قرار است تیرماه واریز شود. 

مشاور رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از افراد با ارسال پیامک، تماس تلفنی و ایجاد لینک اقدام به کلاهبرداری با عنوان سود و ثبت نام سهام عدالت می‌کنند.

حاجی وند گفت: در خصوص ثبت نام جاماندگان سهام عدالت باید بگویم که از سال گذشته این موضوع مطرح شده، اما در حال حاضر فعلا خبری از ثبت نام برای جاماندگان سهام عدالت نیست چرا که باید به هر حال سهام تخصیص داده و قوانین مقررات در این زمینه تصویب شود.

او در ادامه بیان کرد: متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از افراد با ارسال پیامک، تماس تلفنی، ایجاد لینک (مبنی بر این که روی این لینک بزنید یا نرم افزار مورد نظر را نصب کنید) اقدام به کلاهبرداری  با عنوان سود و ثبت نام سهام عدالت می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها