کد خبر: 687221
تاریخ انتشار :

تیک آبی تلگرام برای تمامی اکانت ها خریدنی شد!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

تیک آبی تلگرام برای تمامی اکانت ها خریدنی شد!

شبکه‌های اجتماعی این باور را در ذهن تمامی افراد به وجود آورده‌اند که هر شخصی یا برندی به اشکال مختلف می‌تواند خود را به نمایش بگذارد. این که افراد یا شرکت‌ها، خود را به نمایش بگذارند اصلا چیز بدی نیست اما در دنیای پر رقابت امروز، مسئله‌ای که سبب می‌شود از دیگر افراد و کسب و کارها چشمگیر و متمایز باشید، داشتن تیک آبی است.

در واقع با داشتن تیک آبی می‌توانید نزد مخاطبان خود اعتبار و احترام کسب کنید. داشتن تیک آبی برای صفحات مجازی در ابتدا کار سختی بود اما به مرور زمان این مسئله تبدیل به امری آسان شد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

تیک آبی تلگرام

همواره معمای بسیاری از کاربران داشتن تیک آبی بوده و در ابتدا فقط مختص به افرادی بود که دارای حسن شهرت هستند. اما الان شما می‌توانید به راحت‌ترین شکل ممکن تیک آبی تلگرام را دریافت کنید، حتی اگر شخص خیلی معروفی هم نباشید.

به عبارتی فرقی نمی‌کرد آن شخص ورزشکار، سیاست مدار و یا هنرمند باشد چرا که به تشخیص الگوریتم‌های سوشال مدیا و حتی بستر گوگل، با توجه به محتواهایی که در فضای وب یا صفحات مجازی وجود از آن‌ها منتشر می‌شد، با هدف جلوگیری از نام سلبریتی‌ها و برندها به آن‌ها تیک آبی تعلق می‌گرفت.

مزایای تیک آبی تلگرام

مزایای تیک آبی تلگرام

تلگرام به عنوان یک پیام رسان مطمئن یکی از نرم افزارهای آنلاین است که با توجه به شرایط تحریم و فیلترینگ بسیار سفت و سخت صفحات مجازی، جز در دسترس‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌هایی است که می‌توان از آن استفاده کرد. در واقع از مزایای داشتن تیک آبی تلگرام می‌توان به مواردی مثل:

  • آپلود عکس و فیلم با حجم و سرعت بالا
  • افزایش حجم آپلود فیلم و عکس تا سقف 4 گیگ
  • قابلیت تبدیل صدا به متن
  • بالا رفتن سرعت لودینگ و دانلود فیلم‌ها و عکس‌ها

و مهم‌تر از تمامی این موارد، افزایش و حفظ اعتباری است که به واسطه‌ی آن، سبب جذب مخاطبان زیادی می‌شود. فراموش نکنید که بدست آوردن اعتماد کاربر در این زمانه کار آسانی نیست و تیک آبی به شما کمک می‌کند تا با گرفتن اعتبار از سمت پلتفرم تلگرام، این اطمینان را به مخاطبان بدهید که می‌توانند روی واقعی بودن اکانت شما حساب باز کنند.

اگر که صاحب کسب و کاری هستید، قطعا داشتن تیک آبی تلگرام برای شما یک امری ضروری است چرا که با نبود اعتماد، شما نمی‌توانید هیچ فروشی داشته باشید.

خرید تیک آبی تلگرام برای تمامی اکانت‌های تلگرامی

خرید تیک آبی تلگرام برای تمامی اکانت‌های تلگرامی

دریافت تیک آبی تلگرام به 2 شرط بسیار مهم بستگی دارد. شرط اول این این که شما فردی مشهور هستید. با توجه به ساختار الگوریتم‌ها و هشتگ‌هایی که در فضای مجازی ترند می‌شوند، اگر شما محتوایی شخصی یا از برند شرکت خود منتشر کنید که کاملا واقعی باشد، شما می‌توانید تیک آبی را دریافت کنید.

اما دریافت تیک آبی در این شرایط بستگی به فعالیت شما در دیگر ابزارهای دیجیتال دارد چرا که اگر حداقل در 2 مورد از اپلیکیشن‌های آنلاین مثل یوتیوب، اینستاگرام، اسنپ چت و وی کی تیک آبی نداشته باشید، ربات‌های تلگرام هیچگاه به شما تیک آبی نخواهند داد.

در صورت داشتن تیک آبی تنها در یکی از اپلیکیشن‌ها، شما باید لینک صفحه‌ی ویکی پدیا خود را از طریق ربات‌های تلگرام وارد کرده و پس از ثابت شدن و اطمینان از معتبر بودن لینک ارسالی، بین 3 الی 7 روز کاری مجوز استفاده از تیک آبی تلگرام برای شما صادر می‌شود.

اما به یاد داشته باشید که شرط اول، برای همه کس امکان پذیر نیست چرا که پروسه‌ی زمان بری دارد تا کلیه شبکه‌های اجتماعی به شما اعتماد کنند و این امر برای همه کاربران امکان پذیر نیست.

اما شرط دوم، خرید تیک آبی تلگرام است که هیچ محدودیتی برای کاربران شبکه اجتماعی ندارند و شما از طریق سرویس اشتراکی تلگرام پریمیوم می‌توانید تیک آبی تلگرام را دریافت کنید.

تلگرام پریمیوم

تلگرام پریمیوم یک سرویس اشتراکی است که توسط سازندگان پیام رسان تلگرام به بازار عرضه شده و شما می‌بایست از طریق پرداخت دلاری، تیک آبی تلگرام را دریافت کنید. به منظور دریافت تیک آبی تلگرام، باید از طریق واسطه‌ها و فروشگاه‌های معتبر و حرفه‌ای کمک بگیرید چرا که با توجه به محدودیت‌ها و تحریم‌ها امکان سو استفاده از کاربران وجود دارد. یکی از فروشگاه‌های مطمئن که موفق شده در ارائه خدمات و محصولات با کیفیت از طریق پرداخت دلاری به کاربران کمک کند، فروشگاه مجازیته بوده است.

فرقی نمی‌کند که تیک آبی تلگرام را برای اکانت شخصی می‌خواهید یا برای کسب و کار خود، در هر صورت با پرداخت دلاری از طریق تلگرام پریمیوم شما می‌توانید تیک آبی تلگرام را فعال کنید. با خرید اشتراک از تلگرام پریمیوم، یک بسته از استیکرهای زیبا و متحرک به شما تقدیم می‌گردد و یکی از این استیکرها، تیک آبی تلگرام است که با تایید گزینه‌ی Add to Sticker، می‌توانید آن را فعال کنید.

هزینه خرید تیک آبی تلگرام چقدر است؟

کلیه‌ی کاربران می‌توانند با پرداخت ماهیانه 4 دلار از طریق تلگرام پریمیوم، اقدام به خرید تیک آبی تلگرام کرده و از امکانات آن استفاده کنند.

سخن آخر

اگر به محصولات و خدمات بسیار خاص و شگفت انگیز دنیای مجازی علاقه مند هستید، جای شما قطعا در فروشگاه مجازیته خالی است. فروشگاه مجازیته با ارائه‌ی محصولات و خدمات با کیفیت، توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را جهت انجام پرداخت دلاری جلب کند و تمامی افراد می‌توانند به تیم مجازیته اعتماد کامل داشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها