کد خبر: 687493
تاریخ انتشار :

چگونه با اشتراک یوتیوب خود را از تبلیغات مزاحم در طول ویدئوها رها کنیم؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

چگونه با اشتراک یوتیوب خود را از تبلیغات مزاحم در طول ویدئوها رها کنیم؟

یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌هایی که می‌توانید از ویژگی‌های آن به صورت رایگان بهره‌مند شوید، ‌یوتیوب است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا هر نوع محتوایی را به صورت رایگان تماشا کنید. اپلیکیشن یوتیوب ‌در سال‌های گذشته به یکی از پرکاربردترین برنامه‌های رسانه تبدیل شده است.

پلتفرم یوتیوب یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای تماشای محتواهای آموزشی است. بحث رایگان بودن این برنامه کاملاً صحیح بوده؛ ولی یکی از مواردی که ما را برای خرید یک اشتراک پریمیوم یوتیوب ترغیب می‌کند، ‌حذف تبلیغات در هنگام تماشای محتوا است.

این برنامه آن‌قدر از ویژگی‌های جذاب بهره‌مند شده که اگر بخواهیم درباره فواید آن صحبت کنیم ساعت‌ها طول می‌کشد.

امکانات اشتراک یوتیوب

امکانات اشتراک یوتیوب

در دنیای امروز خیلی راحت می‌توانید هر نوع محتوایی را در برنامه یوتیوب به‌راحتی پیدا کنید؛ اما به‌احتمال زیاد تماشای هر نوع فیلم رایگانی بدون تبلیغ غیرممکن است؛ به‌علاوه با وجود زیاد بودن فیلم‌ها در این برنامه هر تولیدکننده محتوای خودش را بدون تبلیغات ارائه نمی‌دهد؛ زیرا از این طریق درآمدزایی می‌کند. تنها راه‌حلی که توانسته‌اند از طریق آن این را حل کنند، استفاده از نسخه پریمیوم یوتیوب است.

تفاوت اشتراک رایگان یوتیوب با اشتراک پریمیوم

اپلیکیشن پریمیوم یوتیوب یکی از وب‌سایت‌های پولی به شمار می‌رود که با پرداخت حق اشتراک ماهیانه می‌توانید به ویژگی‌های زیادی دسترسی پیدا کنید. کاربردهایی مانند محتواهای بدون تبلیغ، پخش در حالت آفلاین و بدون اینترنت، ‌ دسترسی داشتن به محتواهای خصوصی از جمله ویژگی‌های خرید اشتراک یوتیوب است.

تفاوت اشتراک رایگان یوتیوب با اشتراک پریمیوم

پخش بدون تبلیغات در یوتیوب

اگر به خرید یک اشتراک پریمیوم یوتیوب با اکانت شخصی اقدام کنید، ‌ می‌توانید تمام محتواهای این برنامه را بدون دخالت هیچ نوع تبلیغ آزاردهنده تماشا کنید.

امکان دانلود مستقیم در یوتیوب

با خرید اشتراک اپلیکیشن یوتیوب قادر هستید که با استفاده از برنامه‌های مختلف ویدئوهای محبوب خودتان را دانلود کرده تا در صورت قطعی اینترنت به محتواهای مهمتان دسترسی داشته باشید.

استفاده از محتوای تخصصی و حرفه‌ای در یوتیوب

در صورت امکان اشتراک این برنامه را با پرداخت هزینه تهیه کنید؛ زیرا در این صورت به محتواهای خصوصی و اختصاصی پلتفرم یوتیوب دسترسی خواهید داشت.

پخش صدای ویدئوهای یوتیوب در پس ‌زمینه

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در هنگام تماشای یک محتوای مهم نیاز داشته باشید که از برنامه خارج شوید؛ ولی همراه بخواهید هم‌زمان صدای فیلم پخش شود. با داشتن اکانت پریمیوم اپلیکیشن یوتیوب این ویژگی لحاظ شده است که در حین تماشای فیلم بتوانید از سایر برنامه‌های تلفن همراهتان استفاده کنید.

دسترسی به یوتیوب موزیک

با استفاده از برنامه یوتیوب این فرصت را دارید که به آهنگ‌های جذاب و به‌روز این برنامه دسترسی کامل داشته باشید؛ ولی این نکته را فراموش نکنید که تنها در صورت داشتن اکانت پریمیوم قادر هستید که از این ویژگی استفاده کنید.

پخش زنده در یوتیوب

پخش زنده محتوا در حال حاضر به یک ویژگی سراسری برای تمام اپلیکیشن‌ها است؛ به همین دلیل بیشتر برنامه‌ها اخیراً به فکر اضافه‌شدن ویژگی پخش زنده به اپلیکیشن‌های خودشان هستند. این ویژگی به تمام برندها این اجازه را می‌دهد که از ۹۰ روز قبل برای کارهای خودشان برنامه‌ریزی کنند و هم‌زمان روند پیشرفتشان را با طرف‌دارانشان در میان بگذارند.

اپلیکیشن یوتیوب پریمیوم نیز از این قاعده مستثنی نیست و این امکان را برای کاربران خودش مهیا ساخته تا رویداد‌های مجازی را ایجاد و در زمان واقعی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

ترافیک واجد شرایط در یوتیوب

کاربران فعال یوتیوب همواره در این برنامه به دنبال محتواهای جدید هستند. این جمله بدین معنا است؛ زمانی که کاربر به دنبال یک فیلم می‌گردد، ‌این امکان وجود دارد که نسبت به محتوای ضبط شده شما علاقه نشان دهد. با اضافه‌شدن طرف‌داران ترافیک ایجاد می‌شود و این امر منجر به سفارش، ‌ثبت‌نام و بازدید از وب‌سایت می‌شود.

دسترسی به ویدئوهای اورجینال در یوتیوب

با داشتن اپلیکیشن یوتیوب پریمیوم می‌توانید به تمام محتواهای تولید شده توسط تولیدکنندگان سرشناس و همچنین بعضی از مستند‌ها، سریال‌های تلویزیون و فیلم‌ها دسترسی داشته باشید.

استفاده از یوتیوب کیدز

یکی از جذاب‌ترین سرویس‌هایی که این برنامه در اختیار کاربران خودش قرار می‌دهد، یوتیوب کیدز است که یک برنامه اختصاصی برای کودکان شما به شمار می‌رود. در این برنامه فقط فیلم‌هایی پخش می‌شود که مناسب سن فرزندان شما است که به‌راحتی می‌توانید فرزند خود را ساعت‌ها با این برنامه سرگرم کنید.

استفاده از یوتیوب تی وی

در صورت علاقه‌مندی به یک سرویس پخش زنده، ‌ یوتیوب تی‌وی از بهترین انتخاب‌های شما به شمار می‌رود که می‌توانید در هنگام نگاه‌کردن به محتوا در صورت علا‌قه‌مند فیلم را ضبط کنید یا برای دوستان خود بفرستید.

مزاحمت تبلیغات در حالت رایگان

برای بسیاری از کاربران دنیای مجازی استفاده از یوتیوب بسیار جذاب و کارآمد است. باتوجه‌به حجم بالای اطلاعات در این برنامه بسیاری از سلبریتی‌ها، ‌ هنرمندان و برنامه‌سازان از این اپلیکیشن برای نشان‌دادن محتواهای خودشان استفاده می‌کنند. نمایش‌دادن فیلم‌های تبلیغاتی در هنگام پخش ویدئو از بزرگ‌ترین مشکلات این برنامه به شمار می‌رود.

اپلیکیشن یوتیوب برای ادامه کارش به تبلیغات دلاری تکیه کرده است و تبلیغاتی که این با روش‌های مختلف و گسترده‌ای که انجام می‌دهد در سال حدود ۱۰ میلیارد از همین طریق جمع می‌کند.

روش راحت رهایی از تبلیغات یوتیوب

روش راحت رهایی از تبلیغات یوتیوب

اپلیکیشن یوتیوب با دو میلیارد کاربر فعالی که دارد، یک برنامه بسیار جذاب برای مجموعه‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود؛ البته اگر تبلیغات بیش از اندازه باشد، کاربران را به‌مرورزمان دلسرد می‌کنند. بسیاری از کاربران یوتیوب در ویدئوهای خودشان چندین تبلیغ جای‌گذاری می‌کنند تا باعث افزایش درآمد خودشان شوند؛ اما این حرکت باعث نارضایتی خیلی از افراد می‌شود که در انتها تصمیم به حذف اکانت یوتیوب خود می‌کنند.

روش حذف تبلیغ اپلیکیشن یوتیوب در موبایل

یکی از روش‌های راحت برای حذف تبلیغ استفاده از برنامه‌ است. اپلیکیشن‌ها مختلفی برای مسدودکردن تبلیغ وجود دارد. در صورت تمایل می‌توانید از افزونه مرورگر استفاده کنید. استفاده از این نوع روش نه‌تنها تبلیغ را در یوتیوب بلکه ویدئوهای تبلیغاتی را در سایت وب‌سایت‌ها نیز خارج می‌کند.

این نکته را به‌خاطر بسپارید که تمام پلتفرم‌ها حذف تبلیغ را به طور کامل انجام نمی‌دهند؛ به همین دلیل پیداکردن برنامه مناسب به توجه و دقت زیادی نیاز دارد؛ به‌علاوه بیشتر برنامه‌های کاربردی باید ماهانه حق اشتراک بپردازید.

بعد از اینکه یک برنامه مناسب پیدا کردید؛ باید یک اکانت بسازید و در صورت لزوم پلن اشتراکی برای آن تهیه کنید و در آخر برنامه را در تلفن همراه خود فعال کنید.

نحوه خرید اشتراک یوتیوب

اپلیکیشن یوتیوب برنامه‌ای بوده که دارای محتواهای آموزشی و کاربری زیادی است. پلتفرم یوتیوب یکی از جذاب‌ترین اپلیکیشن‌های موجود در جهان است که هر شخصی را برای خرید اشتراک پریمیوم یوتیوب وسوسه می‌کند.

برای خرید اشتراک باید یک سایت مطمئن را انتخاب کرده تا بتوانید ماهانه اشتراک خودتان را توسط همان مجموعه تمدید کنید. یکی از مطمئن‌ترین سایت‌ها مجازیته است که می‌توانید با خیال راحت از آن خرید کنید.

سخن پایانی

پلتفرم یوتیوب یکی از کاربردی‌ترین وب‌سایت‌ها برای استفاده کاربران فعال دنیای مجازی است. این برنامه با حدود ۲ میلیارد کاربری که دارد، سالانه حدود ۱۰ میلیارد درآمد از طریق تبلیغات جمع‌آوری می‌کند. اگر تبلیغات این برنامه در هنگام تماشای محتوا شما را اذیت می‌کند به حذف آن‌ها اقدام کنید.

روش‌های متفاوتی برای حذف این تبلیغات وجود دارد که یکی از این موارد خرید اشتراک پلتفرم یوتیوب است. در هنگام خرید این موضوع را فراموش نکنید که حتماً از یک سایت مطمئن خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها