کد خبر: 690828
تاریخ انتشار :

اگر تنها سفر می‌کنید به این کشورها بروید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

بلیط هواپیما خارجی

تعیین امن‌ترین کشورهای جهان برای سفر، احتمالاً برای بیشتر افراد یک کار پیچیده محسوب می‌شود، زیرا ایمنی می‌تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند نرخ جرم و جنایت، ثبات سیاسی، بلایای طبیعی و خطرات بهداشتی قرار گیرد. با این حال، چندین کشور وجود دارند که به طور مداوم از نظر ایمنی و امنیت رتبه بالایی دارند.

در اینجا برخی از امن‌ترین کشورهای جهان برای سفر تنهایی آورده شده است که پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به آن‌ها به عنوان یک مقصد گردشگری داشته باشید.

امن‌ترین کشورهای جهان برای سفر تنهایی

زمانی که تصمیم به ترتیب دادن یک سفر تنهایی می‌گیرید، باید برنامه‌ریزی متفاوتی برای سفر داشته باشید. یکی از گزینه‌های مهم، امنیت شما در کشور مقصد است. ازاین‌رو بهتر است که حتماً مقصد سفر خود را از میان امن‌ترین کشورهای جهان برای سفر تنهایی، انتخاب کنید. در زیر چند کشور برتر به لحاظ امنیت در سفر برای توریست‌ها، آورده شده‌اند:

دبی

دبی، همیشه از مقاصد گردشگری بسیار امن محسوب شده و حتی اگر تنهایی به این کشور سفر کنید، هیچ ریسکی از لحاظ امنیت، شما را تهدید نخواهد کرد. ازاین‌رو می‌توانید با اطمینان خاطر سوار پرواز تهران دبی شوید و حتی اگر تنها باشید، در این مقصد گردشگری، با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازید.

ایسلند

ایسلند همواره به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای جهان برای هر شکلی از سفر گرفته از گردشگری تا کاری، رتبه‌بندی شده است. این کشور نرخ جرم و جنایت پایینی دارد و محیط سیاسی باثبات آن، باعث شده تا از هرگونه تنشی به دور باشد. ایسلند همچنین به خاطر زیبایی‌های طبیعی خود از جمله یخچال‌های طبیعی، چشمه‌های آب گرم و آبشارها شناخته شده است.

سفر به خارج از کشور

سوئیس

سوئیس یکی دیگر از کشورهایی است که به امنیت کامل شهرت دارد. نرخ جرم‌وجنایت پایین، محیط سیاسی باثبات و اقتصاد قوی این کشور، سوئیس را به یکی از مقاصد عالی سفر خارجی، تبدیل کرده است. سوئیس همچنین به خاطر مناظر خیره‌کننده کوهستانی، شکلات و پنیرهای خاص و خوشمزه، شهرت دارد.

ژاپن

ژاپن به دلیل نرخ پایین جرم‌وجنایت، حمل‌ونقل عمومی کارآمد و خیابان‌های تمیز و همیشه درخشان خود، شناخته شده است. این شهر همچنین به دلیل فرهنگ منحصربه‌فرد خود، از جمله آشپزی، مد و فناوری آن، شهرت دارد. البته سفر به ژاپن و دریافت ویزای این کشور، کار ساده‌ای نیست؛ اما با توجه به شرایط عالی امنیت در سفر تنهایی، باید این کشور را در لیست قرار می‌دادیم.

سنگاپور

سنگاپور، کشور جزیره‌ای کوچکی است که به خاطر امنیت بالای خود بین توریست‌ها، شهرت دارد. نرخ جرم‌وجنایت پایین، قوانین سختگیرانه و محیط سیاسی باثبات این کشور، زبانزد است. سنگاپور همچنین به دلیل معماری مدرن، خرید و غذا، مشهور است و اگر عاشق گردشگری رستورانی و غذاهای خیابانی باشید، حتماً سنگاپور مقصد گردشگری عالی برای شما خواهد بود.

نروژ

نروژ به خاطر زیبایی‌های طبیعی خود از جمله آبدره‌ها، کوه‌ها و یخچال‌های طبیعی معروف است. این کشور همچنین دارای نرخ پایین جرم‌وجنایت، محیط سیاسی باثبات و اقتصاد قوی بوده و هر ساله توریست‌های زیادی دارد. شما نیز اگر تجربه سفر به نروژ را داشته باشید، حتماً عاشق طبیعت بی‌نظیر و بکر این کشور خواهید شد.

نیوزلند

نیوزلند به خاطر مناظر خیره‌کننده‌اش از جمله کوه‌ها، سواحل و جنگل‌ها، یک مقصد گردشگری دور و جذاب است. این کشور همچنین دارای نرخ پایین جرم‌وجنایت، محیط سیاسی باثبات و استاندارد بالای زندگی است. البته اگر سفر به دبی را تجربه کرده و حالا بلیط هواپیما دبی به تهران را به دست دارید، احتمالاً سفری به دوری نیوزلند، برایتان تجربه سخت و متفاوتی خواهد بود. با این همه جذابیت‌های این کشور، شاید ارزش راه طولانی سفر به نیوزلند را داشته باشد.

رزرو بلیط هواپیما خارجی

کانادا

کانادا به خاطر مردم مهربان و خون‌گرم، زیبایی‌های طبیعی خیره‌کننده و شهرهای چندفرهنگی شهرت دارد. این کشور همچنین دارای نرخ پایین جرم‌وجنایت، محیط سیاسی باثبات و اقتصاد قوی است که باعث می‌شود همیشه مورد توجه توریست‌ها، قرار داشته باشد.

دانمارک

دانمارک به دلیل استاندارد بالای زندگی، حمل‌ونقل عمومی کارآمد و نرخ پایین جرم‌وجنایت، شهرت دارد. در این شهر نیازی نیست که در یک سفر مجردی و تنهایی، نگران امنیت خود باشید. همچنین دانمارک، دارای محیط سیاسی باثبات و اقتصاد قوی است.

10. اتریش

اتریش به خاطر مناظر خیره‌کننده کوهستانی، تاریخ غنی و میراث فرهنگی خود شناخته شده است. این کشور همچنین دارای نرخ پایین جرم‌وجنایت، محیط سیاسی باثبات و استاندارد بالای زندگی است. اگر اتریش را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنید، حتماً از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های عالی آن، شگفت‌زده خواهید شد.

در پایان باید گفت که اینها برخی از امن‌ترین کشورهای جهان برای سفر هستند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که ایمنی در سفر خارجی یا داخلی هرگز نمی‌تواند به صورت صددرصدی، تضمین شود و مسافران باید همیشه اقدامات احتیاطی را برای اطمینان از امنیت خود در هنگام سفر انجام دهند. این شامل تحقیق در مورد مقصد، آگاهی از محیط اطراف و پیروی از قوانین و آداب و رسوم محلی است.

البته ترکیه در این لیست قرار داده نشده اما یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان به حساب می آید. جالب است بدانید در تابستان گذشته بلیط پرواز استانبول به تهران جزو پر درخواست ترین بلیط ها بود.

خرید اینترنتی بلیط پرواز خارجی

در این مطلب، یک فهرست 10 تایی از امن‌ترین کشورهای جهان برای تنها سفر کردن را مرور کردیم. شما چه تجربه سفر خارجی تا به حال داشته و میزان امنیت کشورهای مختلف را چطور ارزیابی می‌کنید؟

برای سفر بعدی خود، می‌توانید بلیط هواپیما خارجی را به صورت آنلاین از اسنپ تریپ، خریداری کرده و لذت خرید اینترنتی بلیط هواپیما، بدون نیاز به مراجعه حضوری را تجربه کنید. پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کرده و آن‌ها را نیز با فهرست امن‌ترین کشورهای جهان برای سفر تنهایی، آشنا کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها