کد خبر: 693775
تاریخ انتشار :

معرفی هتل های 5 ستاره برتر کیش برای اقامت در فصل پاییز

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جزیره کیش مقصد نهایی ماه عسل، سفرهای عاشقانه یا خانوادگی است. آسمان آبی شفاف، آب های نیلگون خلیج فارس و جزیره ای با زیباترین منظره غروب خورشید در ایران را تصور کنید. سواحل زیبای کیش و هتل های 5 ستاره برتر کیش می توانند لحظات آرامش بخش و خاطره انگیزی را در اولین سفر دو نفره شما رقم بزنند. اقامت در هتل کیش رزرو و برنامه‌ریزی به موقع برای سفر در فصل‌های خنک می‌تواند سفر ماه عسلتان را به سفری رویایی و خاطره‌انگیز تبدیل کند.

یکی از بهترین زمان ها برای سفر به جزیره کیش فصل پاییز است. زیرا روزهای گرم تابستان به پایان رسیده و این جزیره زیبا یکی از بهترین شرایط آب و هوایی را دارد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم فصل پاییز را برای سفر به به این جزیره انتخاب می کنند تا در آب و هوای عالی از زیبایی آن لذت ببرند. از آنجا که رزرو هتل مهم ترین نکته برای سفر به کیش است به همین دلیل بهترین هتل های 5 ستاره کیش برای اقامتی راحت در فصل پاییز را معرفی می کنیم.

بهترین زمان سفر به جزیره کیش

آب و هوای کیش گرم و مرطوب با میانگین دمای 26 درجه است. این جزیره باران بسیار کمی دریافت می کند و فقط در ماه های زمستان به صورت باران می بارد. با این توضیحات می توان بهترین زمان سفر به کیش را فصل پاییز و زمستان در نظر گرفت. با وجود دما و رطوبت زیاد تابستان، گردشگران زیادی ترجیح می دهند در فصل پاییز به این جزیره سفر کنند. با توجه به تنوع فعالیت های آبی رایج در جزیره، گرما را می توان تحمل کرد.

پاییز بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش است که با آب و هوای معتدل می توانید از شنا و ورزش های آبی لذت ببرید و از طرفی گرمای آزاردهنده، رطوبت و تابستان طوفانی در آن وجود ندارد. در این فصل نیز ورزش های آبی انجام می شود و می توانید در دریا شنا کنید.

معرفی هتل های 5 ستاره برتر کیش

برای اینکه بتوانید سفر خود در پاییز به جزیره کیش را به یاد ماندنی همراه با آرامش کنید، به شما توصیه می کنیم یکی از هتل های ٥ ستاره کیش را رزرو نمایید.

هتل ترنج کیش

هتل های 5 ستاره برتر کیش: هتل ترنج

رمانتیک ترین هتل های 5 ستاره برتر کیش، هتل ترنج است که تنها هتل آبی ایران نیز به شمار می رود. اتاق ‌های آن به شکل کلبه ‌هایی روی آب ساخته شده ‌اند، با کف ‌های شیشه ‌ای که به شما اجازه می ‌دهد ماهی ‌ها را که زیر پایتان شنا می ‌کنند تماشا کنید. این هتل دریایی با هتل های موجود در مالدیو و سواحل کارائیب قابل مقایسه است.

در کنار فضای رمانتیک این هتل به خصوص در فصل زیبای پاییز، هتل خدمات ویژه ای مانند ماساژ، سالن بدنسازی، آموزش یوگا، استخر و جکوزی ارائه می دهد. یکی از خدمات ویژه هتل ترنج شامل عکاسان حرفه ای است که شما را در مکان های خیره کننده ثبت می کنند و لحظات خاص شما را جاودانه می سازند.

هتل مارینا پارک

هتل مارینا مظهر لوکس بودن است. با اقامت در این هتل 5 ستاره متوجه می شوید که هرگز دلتان نمی خواهد هتل را ترک کنید. این هتل دارای منظره دریا و 750 متر ساحل خصوصی در سواحل کیش است که امکان ساعات کاری شخصی و صمیمی را فراهم می کند.

این مکان در کیش به مهمانان امکان دسترسی آسان به انواع فعالیت های دریایی، از غواصی و جت اسکی گرفته تا باشگاه ورزش های آبی را می دهد. هتل مارینا همچنین دارای پارک آبی خصوصی، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، زمین تنیس و فودکورت است که به گرمی از مهمانان پذیرایی می کند.

هتل داریوش کیش

هتل های 5 ستاره کیش: هتل داریوش

هتل داریوش یکی دیگر از هتل های 5 ستاره برتر کیش است. هتل داریوش با سردر باشکوه و معماری به سبک هخامنشی، چشم اندازهایی از تخت جمشید باستان را تداعی می کند. این هتل با سوئیت های ماه عسل که امکان انتخاب بین چشم انداز دریا و باغ را برای مهمانان فراهم می کند، بسیار عالی است.

امکانات رفاهی و رستوران های شیک این هتل نوید می دهد که لحظات سفر شما در فصل پاییز را فراموش نشدنی کند. برای آرامش، ماساژورهای تایلندی برای از بین بردن استرس های زندگی در دسترس هستند. در این هتل همچنین امکانات اضافی شامل سالن بیلیارد، پینگ پنگ و قایق سواری ارائه می گردد. ضمن اینکه میهمانان هتل داریوش می توانند از تخفیف 50 درصدی در باغ پرندگان و پارک دلفین ها بهره مند شوند.

هتل شایان

وقتی از هتل های 5 ستاره برتر کیش برای اقامتی راحت در فصل پاییز نام برده می شود، هتل شایان کیش اغلب اولین چیزی است که به ذهن می رسد. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و سواحل معروف کیش واقع شده است. هتل شایان نزدیک اسکله تفریحی بزرگ کیش نیز می باشد.

از دیگر جاذبه ‌های اطراف می ‌توان به ایستگاه دوچرخه ‌سواری، ورزش ‌های آبی مریم، و باشگاه بولینگ اشاره کرد.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ جزیره کیش

هتل میراژ جزیره کیش یک هتل 5 ستاره مجلل است که رفاه و خدمات بی نظیری را به مهمانان ارائه می دهد. این هتل در موقعیتی عالی در جزیره واقع شده است و دسترسی آسان به تمام جاذبه های برتر جزیره را فراهم می کند.

این هتل در کیش دارای طیف گسترده ای از اتاق های مهمان از جمله اتاق های استاندارد، اتاق های لوکس و سوئیت است. همه اتاق ها به انواع امکانات مدرن از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، و وای فای رایگان مجهز هستند. اتاق‌ ها و سوئیت‌ های لوکس فضای اضافی و امکانات رفاهی مانند بالکن یا تراس با چشم‌انداز زیبا از شهر یا دریا را ارائه می ‌دهند.

هتل میراژ همچنین انواع گزینه های غذاخوری در محل را ارائه می دهد، از جمله رستوران اصلی، کافی شاپ، و بار کنار استخر. مهمانان می توانند از طیف گسترده ای از غذاهای خوشمزه بین المللی و محلی و همچنین مجموعه ای از نوشیدنی های با طراوت لذت ببرند.

علاوه بر گزینه های غذاخوری، این هتل دارای مجموعه ای از امکانات تفریحی از جمله مرکز تناسب اندام، سونا و استخر است. میهمانان همچنین می توانند از انواع ماساژ و درمان های اسپا که در اسپای هتل موجود است لذت ببرند.

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش یکی از هتل های 5 ستاره برتر کیش است که از پانزده طبقه و 267 اقامتگاه تشکیل شده است. این اقامتگاه امکانات بسیار خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. به لطف موقعیت منحصر به فرد این هتل می توانید در مدت کوتاهی به مراکز خرید اصلی جزیره نظیر سارینا ۲ و زیتون برسید.

یکی از مزیت های هتل پانوراما این است که می توانید از مراکز خرید پیاده به هتل برسید و از زیبایی های این جزیره در فصل پاییز لذت ببرید.

هتل ویدا

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش که باید برای اقامت در فصل پاییز معرفی کنیم، هتل ویداست. شما می توانید اقامتی لوکس و راحت در این هتل داشته باشید. این مجموعه 144 واحد دارد که در 10 طبقه طراحی شده است. طراحی مدرن این هتل نظر هر گردشگری را به خود جلب می کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها