کد خبر: 701811
تاریخ انتشار :

همه چیز درباره شرکت قطار فدک

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

درباره شرکت قطار فدکقطارهای فدک

معرفی شرکت قطار فدک

سفر با قطار یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های سفر در دنیا است. سفر با قطار علاوه بر مقرون‌به‌صرفه بودن، یکی از لذت‌بخش‌ترین شیوه‌ سفرهای خانوادگی است. به شرطی که قطار مورد نظر از امکانات و خدمات خوبی برخوردار بوده و سفر راحتی را برای مسافران رقم بزند. قطارهای فدک یکی از انواع بهترین قطارهای مسافربری کشور است که رضایت بالایی را در بین مسافران دارد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با امکانات و خدمات قطارهای فدک بیشتر آشنا شوید.

درباره قطار فدک

قطار 5 ستاره فدک از اولین قطارهای لوکسی است که از سال 1394 وارد ناوگان ریلی کشور شد. قطارهای فدک استانداردهای بسیار بالایی نسبت به سایر قطارهای ناوگان ریلی کشور دارند. امکانات و خدمات بیشتر، مهمانداران مجرب و آموزش دیده بلیط قطار فدک را از سایر قطارهای مسافربری متمایز می‌کند.

مسیرهای قطار 5 ستاره فدک

در حال حاضر اغلب مسیرهای قطار فدک برای جابجایی مسافران و زائران مشهد مقدس تدارک دیده شده است. اما سفر به برخی مقاصد دیگر نیز با قطارهای فدک امکان‌پذیر است. البته مسیرهایی که می‌توانید با خرید بلیط قطار از این شرکت ریلی سفر کنید؛ روز به روز در حال توسعه است. اما در حال حاضر قطارهای فدک در مسیرهای زیر فعالیت می‌کنند.

خرید اینترنتی بلیط قطار فدک

مسیرهای ریلی قطارهای فدک

کلاس های ریلی قطار 5 ستاره فدک

قطارهای 5 ستاره فدک در سه کلاس ریلی مختلف خدمات خود را به مسافران ارائه می‌دهند که در زیر مشاهده می‌کنید.

  1. کلاس 5 ستاره اکونومی
  2. کلاس 5 ستاره بیزینس
  3. کلاس 5 ستاره عصرانه

کلاس‌های ریلی مختلف دارای کوپه‌های یکسان هستند. تنها تفاوت آنها در نوع خدمات و امکانات ارائه شده است. بنابراین مسافران می‌توانند با توجه به بودجه خود، مناسب‌ترین کلاس ریلی را برای سفر انتخاب کنند. برای مشاهده جزئیات بلیط کلاس‌های ریلی مختلف، می‌توانید بلیط مورد نظر را به صورت آنلاین در سایت‌های فروش بلیط نظیر قاصدک 24 مشاهده کنید.

خدمات و امکانات قطارهای فدک

امکانات و خدماتی که در کلاس‌های ریلی مختلف قطارهای فدک ارائه می‌شود؛ یک سفر ایمن و راحت را برای مسافران رقم می‌زند. از جمله امکانات و خدمات قطارهای 5 ستاره فدک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت حرکت با سرعت حداکثر ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • تعبیه عایق صوتی مناسب جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تعبیه عایق حرارتی مناسب برای حفظ دمای مطلوب کوپه‌ها و آسایش مسافران
  • طراحی تزئینات داخلی لوکس و مدرن به منظور جریان هوای تازه در واگن و ایجاد آسایش مسافران
  • قابلیت تنظیم دمای فضای داخل کوپه به صورت مجزا از ۲۲ تا ۲۶ درجه در تابستان و زمستان
  • قابلیت تنظیم روشنایی در داخل کوپه و استفاده از چراغ‌های اختصاصی برای هر تخت
  • تعبیه پریز برق داخل کوپه‌ها برای استفاده مسافران
  • سامانه صوتی و تصویری بسیار متنوع و کامل با امکان انتخاب و نمایش مجموعه‌ای از فیلم‌ها و موسیقی‌های روز
  • امکان استفاده مجزا هر یک از مسافران از سامانه صوتی و تصویری بدون تداخل با دیگران
  • امکان مشاهده مسیر سفر و موقعیت لحظه‌ای در مسیریاب سامانه صوتی و تصویری
  • طراحی تخت‌هایی بزرگتر از تخت‌های قطارهای مشابه
  • ارائه ملزومات خواب به تعداد مسافران
  • سرو غذاهای متنوع داخلی و خارجی مطابق با ذائقه و سلیقه ایرانی
  • سرو نوشیدنی و میان وعده در طول سفر
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وکیوم
  • ارائه خدمات توسط مهمانداران حرفه‌ای و آموزش دیده

امکانات قطارهای فدک

قطارهای 5 ستاره فدک

قطارهای 5 ستاره فدک به لحاظ نظافت و پاکیزگی

قطارهای 5 ستاره فدک در نظافت و پاکیزگی بی‌نظیر هستند. تمامی کوپه‌ها و واگن‌ها قبل از ورود مسافران به قطار با دقت تمیز شده و آماده می‌شوند. در کوپه‌ها برای هر مسافر امکاناتی نظیر آب معدنی مجزا، هدفون و لوازم بهداشتی شخصی مانند مسواک و دمپایی قرار داده می‌شود. راهروها و سرویس‌های بهداشتی نیز به طور کامل تمیز و ضدعفونی می‌گردند. در طول سفر نیز زباله‌ها چندین بار جمع‌آوری می‌شوند.

سرو غذا در قطارهای 5 ستاره توسط کتریک ایرانی_اتریشی دونا تهیه می‌شود.

مهمانداران قطارهای 5 ستاره فدک

شرکت فدک مهمانداران آموزش دیده و مجرب را برای پذیرایی از مهمانان استخدام کرده است. مهمانداران فدک که به زبان‌های عربی و انگلیسی نیز تسلط دارند؛ از آغاز سفر تا رسیدن به مقصد آماده خدمات‌دهی به مسافران هستند. در شروع سفر با صبر و حوصله مسافران را به کوپه‌های خود هدایت و از آنها پذیرایی می‌کنند. همچنین در طول سفر مسافران می‌توانند با فشردن دکمه احضار مهماندار که در داخل هر کوپه قرار دارد؛ مهمانداران را فرا بخوانند.

پذیرایی با کیفیت در قطارهای فدک توسط کترینگ ایرانی - اتریشی

سرو غذا در قطارهای 5 ستاره فدک توسط کترینگ ایرانی_اتریشی دونا در کنار کیفیت بالا و منوی متنوع غذایی تهیه می‌شود. کیفیت مواد غذایی به کار رفته در این غذاها بسیار بالاست و تمامی نکات بهداشتی در تهیه و سرو آنها رعایت می‌شود. همچنین در برخی کلاس‌های ریلی هنگام تهیه آنلاین بلیط قطار، می‌توان غذای مورد نظر را نیز از منوی غذا انتخاب کرد.

رزرو تور مشهد با قطارهای فدک

شرکت قطارهای فدک این امکان را برای مسافران فراهم کرده است تا با خرید بلیط قطار فدک از خدمات تورهای مشهد نیز استفاده کنند. این تورها علاوه بر اقامت در بهترین هتل‌های مشهد، خدمات زیر را نیز شامل می‌شود:

  • ترانسفر راه آهن
  • صبحانه اضافه روز اول
  • تحویل اتاق ساعت ۱۴
  • امکان رزرو هتل به صورت صبحانه و فول برد
  • قابلیت رزرو تور در روزها و کلاس‌های مختلف خدماتی

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم قطار های لوکس فدک را بررسی کرده و شما را با تمامی امکانات و خدمات این شرکت ریلی را آشنا کنیم. اگر شما هم قصد سفر با قطارهای فدک را دارید؛ می‌توانید با خرید آنلاین بلیط قطار فدک از سایت قاصدک 24، سفر خوب را تجربه کنید. قاصدک 24 تمامی خدمات سفر از قبیل خرید بلیط، رزرو هتل، رزرو تور مسافرتی و... را به صورت آنلاین و با پشتیبانی 24 ساعته ارائه می‌دهد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها