کد خبر: 703583
تاریخ انتشار :

بانی مد وارد حوزه فروش کالای دیجیتال شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بانی مد وارد حوزه فروش کالای دیجیتال شد

این روزها بیشتر مردم ترجیح می‌دهند اقلام موردنیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کرده و بدین‌ترتیب در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنند. به همین دلیل هم فروشگاه‌های متنوعی به صورت اینترنتی در سرتاسر کشور راه‌اندازی شده است و کالای پرمصرف را در کوتاه‌زمان زمان ممکن به دست مشتریان می‌رساند. یکی از این فروشگاه‌ها، فروشگاه اینترنتی بانی مد است. بانی مد چندسالی است که در حوزه فروش انواع کالاهای مد و پوشاک فعالیت می‌کنند و بهترین محصولات را با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند. باتوجه به نیاز روزافزون مردم به کالاهای دیجیتال، بانی مد اخیراً وارد حوزه فروش کالاهای دیجیتال شده است. با ما همراه باشید تا جزئیات این خبر را برایتان شرح دهیم.

بانی مد فروشگاه اینترنتی خوش‌نام و معتبری با سابقه 10 ساله در حوزه فروش کالاهای مد و پوشاک است. این فروشگاه اینترنتی تا همین اواخر تنها اقلامی نظیر عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را به فروش می‌رساند. اما چندوقتی است که بانی مد وارد حوزه فروش کالاهای دیجیتال شده و تصمیم به فروش انوع موبایل، لپ‌تاپ و .... را با برندهای مختلف گرفته است.

بنابراین شما می‌توانید ازاین پس جهت خرید انواع کالاهای دیجیتال به سایت بانی مد مراجعه کرده و بهترین کالا‌ها را با بهترین قیمت ممکن خریداری نمایید. اقلام دیجیتالی که توسط این فروشگاه به فروش می‌رسد با جزئیات در ادامه شرح داده می‌شود.

فروش انواع موبایل در بانی مد:

بانی مد انواع و اقسام گوشی اعم از آیفون تا سامسونگ و شیائومی را در طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌ها ی مختلف به فروش می‌رساند. شما با یک‌بار گشت زدن در دسته‌بندی موبایل این فروشگاه اینترنتی می‌توانید با هر بودجه و سلیقه‌ای که دارید موبایل موردنظر خود را پیدا و خریداری نمایید.

لازم به ذکر است تمامی موبایل‌های بانی مد توسط شرکت‌های معتبر فعال در این زمینه بیمه شده است و هیچ گوشی تقلبی و غیراصلی توسط این فروشگاه عرضه نمی‌شود.

تمامی گوشی‌های آیفون بانی مد نیز رجیستر شده و اورجینال هستند. پس اگر قصد خرید موبایل دارید اصلاً تأمل نکنید و یک راست به سراغ فروشگاه اینترنتی بانی مد بروید.

فروش انواع لپ‌تاپ در بانی مد:

همان‌طور که می‌دانید لپ‌تاپ‌های متنوعی با برندهای گوناگون و مطابق با هر سلیقه و بودجه‌ای در بازار موجود است. بانی مد نیز مجموعه‌ای از بهترین برندهای لپ‌تاپ مانند ایسوس، لنوو، دل، ایسر و... را گرد هم آورده و به فروش می‌رساند.

اگر به دنبال لپ‌تاپ با ویژگی خاصی می‌گردید تنها کافی است به سایت بانی مد سر بزنید و از لپ‌تاپ‌های این فروشگاه دیدن فرمایید. خیالتان آسوده باشد که دست خالی بازنخواهید گشت.

در حال حاضر تنها این دو کالای دیجیتال در بانی مد به فروش می‌رسد، اما پیش‌بینی می‌شود که در آینده‌ای نه‌چندان دور چندین کالای دیجیتال به لیست این اقلام اضافه گردد. بنابراین منتظر خبرهای جد در مورد فروش کالاهای جدید دیجیتال در بانی مد باشید.

چرا از بانی مد خرید کنم؟

باوجود اینکه فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری در زمینه فروش انواع کالاهای دیجیتال فعالیت می‌کنند اما پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه بانی مد به دلایل زیر است:

  1. بانی مد چندسالی است که در حوزه مد و پوشاک فعالیت می‌کند و بسیار معتبر، خوش‌نام و خوش‌سابقه است. تمامی کاربران این سایت از خریدهای خود کاملاً راضی هستند. تاکنون نیر نارضایتی در زمینه قیمت، جنس، کیفیت و ... در این سایت گزارش نشده است.
  2. بانی مد با بهترین‌ها همکاری می‌کند و بهترین‌، باکیفیت‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین کالاها را به دست شما می‌رساند. در مورد کالاهای دیجیتال نیز چنین است. بانی مد با بهترین برندها و شرکت‌های پشتیبان در این حوزه قرارداد بسته و همکاری می‌کند. بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده از این سایت محصول خریداری کنید.
  3. تمامی محصولات دیجیتال مانند لپ‌تاپ‌ ایسوس، ایسر، گوشی آیفون و... که در سایت بانی مد به فروش می‌رسد اصل و شرکتی هستند. بانی مد هرگز کالاهای های کپی و تقلبی را به مشتریان خود نفروخته است.
  4. تنوع محصولاتی که در سایت بانی مد موجود است فوق‌العاده زیاد است و هرکسی با هر بودجه و سلیقه‌ای که داشته باشد می‌تواند کالای مطلوب خود را پیدا کند. فقط کافی است یک‌بار به بانی مد سر بزنید و از محصولات این فروشگاه دیدن فرمایید. مطمئن باشید دیگر برای خرید هیچ کالایی به سایت و فروشگاه دیگری مراجعه نخواهید کرد.
  5. اپلیکیشن و سایتی که بانی مد طراحی کرده است فضای بسیار ساده و کاربرپسندی دارد. حتی اگر شما خیلی هم اهل کار کردن با اینترنت، فضای مجازی و سایت نباشید می‌توانید به‌سهولت با این سایت ارتباط برقرار کرده و خریدهای خود را انجام دهید.
  6. بانی مد برای تمامی محصولات خود اعم از کالای دیجیتال و... خدمات پس از فروش و پشتیبانی همه‌جانبه ارائه می‌دهد. همین امر سبب می‌شود که شما با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی خرید خود را انجام داده و هرزمان که لازم باشد بتوانید از خدمات و پشتیبانی محصولات استفاده کنید.
  7. اگر قیمت محصولات بانی مد را با فروشگاه‌های اینترنتی دیگر مقایسه کنید متوجه تفاوت قیمت بین محصولات خواهید شد. بانی مد محصولات خود را با کمترین سود و بهترین قیمت به مشتریان عرضه می‌کند.
  8. اگر ساکن تهران و یا کرج باشید محصول درکمتر از 2 ساعت به دست شما می‌رسد. اگر هم ساکن سایر شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها باشید می‌توانید روش ارسال را مطابق نظر خود انتخاب کرده، با در نظر گرفتن شیوه ارسال کالا، آن را در بازه زمانی کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید.
  9. پشتیبانی بانی مد هرروزه آماده پاسخ‌گویی به سوالات و رسیدگی به شکایات شما است. بنابراین هرمشکلی داشتید با کارشناسان این فروشگاه مطرح و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمایید.

امیدواریم مطلب بالا توانسته باشد اطلاعات کافی و مناسب را جهت خرید انواع کالای دیجیتال از بانی مد در اختیار شما قرار دهید و شما بتوانید از این پس بهترین محصولات دیجیتال را همانند سایر کالاها از بانی مد خریداری کرده و تجربه خوشایندی کسب کنید. از اینکه وقت گران‌بهای خود را در اختیار ما قرار دادید و تا پایان ما را همراهی کردید بسیار متشکریم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها