کد خبر: 703883
تاریخ انتشار :

معرفی گیمو گیفت سایت کد فری فایر

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پلیر های فری فایر برای خریداری انواع اسلحه ها و اسکین ها و همچنین پیشرفت کردن در بازی و رفتن به مراحل بالا گیمر نیازمند به الماس یا جم بازی فری فایر است.

بهترین و ساده ترین راه برای خرید جم فری فایر در بازی، خرید گیفت کارت فری فایر می باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی سایت کد فری فایر بپردازیم، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

بازی Free Fire چیست؟

Free Fire یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی امروزی است که دل بسیاری از گیمرها را به دست آورده است. Free Fire را می توان به عنوان یک بازی متعلق به سبک بتل رویال توصیف کرد. در این نوع بازی ها، بازیکنان در یک نقشه شرکت می کنند و با بازیکنان دیگر مبارزه می کنند.

بازیکنان با این هدف عمل می کنند که در پایان بازی آخرین فرد یا تیم زنده باشند.بازیکنان با چتر نجات به جزیره ای می روند و با دیگر بازیکنان جزیره مبارزه می کنند. بیش از 50 بازیکن می توانند همزمان در Free Fire به رقابت بپردازند.

بازیکنان می توانند از میان سلاح ها و تجهیزات موجود در بازی یکی را انتخاب کنند. سلاح ها از جمله مواردی هستند که می توان در طول بازی جمع آوری کرد. بازیکنان همچنین می توانند از توانایی های شخصیت های مختلف استفاده کنند.

برای شروع بازی ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. بازیکنان می توانند وارد صفحه ایجاد حساب کاربری در بازی شده و یک حساب کاربری ایجاد کنند. پس از شروع بازی، بازیکنان می توانند حالت های مختلف را انتخاب کرده و شروع به بازی کنند.

جم فری فایر چیست؟

در بازی Free Fire الماس ها نقش مهمی در بازی دارند. الماس به بازیکنان اجازه می دهد تا ویژگی ها و آیتم های مختلفی را خریداری کنند. علاوه بر این، با خرید الماس فری فایر از فروشگاه درون بازی، بازیکنان می توانند شخصیت ها، سلاح ها و آیتم های مختلف را خریداری کنند.

با این حال امکان کسب الماس نیز در بازی وجود دارد. شما می توانید با رقابت در بازی Free Fire، انجام ماموریت ها و شرکت در رویدادها الماس کسب کنید.

از آنجایی ایران تحریم است، برای خرید جم فری فایر، و استفاده از آیتم های دروت بازی لازم است تا بازیکن از سایتهای واسطه استفاده کنند، سایت گیمو گیفت یکی از بهترین و معتبرترین سایت خرید جم فری فایر است که در کوتاه ترین زمان سفارشات شما را در اختیارتان قرار می دهد.

جم یا الماس فری فایر همان ارز درون بازی می باشد که به بازیکن این امکان را می دهد سلاح ها و اسکین های مورد علاقه خود را در بازی دریافت کند.

دریافت کد گیفت کارت فری فایر رایگان

برای دریافت کد گیفت کارت فری فایر روش های زیادی وجود دارد، از جمله آنها می شود به شرکت ها در نظر سنجی ها و تماشای تبلیغات، قرعه کشی و مسابقات آنلاین اشاره کرد.

تمامی این روش ها کمی حوصله بر و زمان هستند که اکثر گیمر ها ترجیح میدهند از گیفت کارت استفاده کنند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان اکانت خود را شارژ کنند. این گیفت کارت فری فایر علاوه بر اینکه به سرعت قابل دریافت و استفاده است، حفظ امینت را برای اکانت شما برقرار می کند همچنین به شما این امکان را می دهد تا در هزینه های بازی صرفه جویی کنید.

سایت گیمو گیفت انواع گیفت کارت های فری فایر با تعداد الماس های متنوع را برای شما فراهم کرده است.

خرید گیفت کارت فری فایر

استفاده از حساب های بین المللی با توجه به تحریم هایی که در ایران وجود دارد، تقریبا غیر ممکن است. اما از آنجایی که خرید جم فری فایر و یا خرید کد فری فایر (گیفت کارت) برای علاقه مندان و طرفداران این بازی از اهمیت بازی برخوردار است. توصیه می شود تا از سایت معتبر گیمو گیفت اقدام به خرید گیفت کارت فری فایر کنید. شما با خریداری کد فری فایر به آسانی می توانید الماس بازی را دریافت کرده و سپس اقدام به خرید درون برنامه ای و دریافت انواع سلاح و اسکین ها برای پیشرفت خود کنید.

کارت هدیه فری فایر در انواع متنوعی برای خریداری وجود دارد که شامل موارد زیر است:

  • کد گیفت ۱۰۰ کارت جم فری فایر
  • کد گیفت کارت ۲۱۰ جم فری فایر
  • کد گیفت کارت ۵۳۰ جم فری فایر
  • کد گیفت کارت ۱۰۸۰ جم فری فایر
  • کد گیفت کارت ۲۲۰۰ جم فری فایر

بعد از اینکه اقدام به خرید گیفت کارت مورد نیاز خود در سایت گیمو گیفت کردید تمامی مراحلی که سایت توضیح میدهد را انجام دهید و در همان لحظه کد فری فایر را دریافت می کنید، در ادامه به مراحل ردیم کردن گیفت کارت فایر اشاره میکنیم:

مراحل ردیم کردن کد گیفت کارت فری فایر

بعد از اینکه خرید گیفت کارت فری فایر را انجام دادید، لازم است تا این کد را فعال کنید، با فعال سازی کد فری فایر و افزایش الماس در بازی شما می توانید انوع محصولات درون بازی مانند اسکین و سلاح ها را دریافت کنید. برای اینکه خرید درستی انجام دهید توصیه می کنیم قبل از خرید گیفت کارت حتما قیمت محصولات و تعداد الماس ها را بررسی کنید.

  • وارد وبسایت گیمو گیفت شوید و اقدام به خرید گیفت کارت فری فایر کنید.
  • بعد از اینکه کد گیفت کارت فری فایر را از وبسایت دریافت کردید و تغییر آی پی وارد سایت shop2game.com شوید.
  • بعد از ورود به سایت ردیم کد فری فایر (shop2game.com) به روی گزینه فری فایر کلیک کنید.
  • سپس روی گزینه “معرّف الاعب” کلیک کنید.
  • حالا در این مرحله آیدی عددی بازی رو وارد کنید
  • اکنون کافیست تا کدی که دریافت کرده اید را وارد کنید و سپس گزینه تایید را بزنید.

خصوصیات گیفت کارت فری فایر چیست؟

  1. استفاده راحت: همانگونه در این مطلب توضیح دادیم، استفاده از این کد آسان است، به این صورت که بعد از دریافت کد در چند ثانیه، تنها کافیست تا آنرا وارد بخش کارت هدیه بازی کنید تا بتوانید به راحتی حساب خود را شارژ کنید.
  2. خرید آسان: به راحتی می توانید مقدار مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس آنرا پرداخت کنید در نهایت به سرعت کد خود را دریافت می کنید.
  3. استفاده جهانی: این گیفت کارت در سراسر دنیا قابل استفاده می باشد.
  4. حفظ امنیت: از آنجایی که کارت به صورت مستقیم حساب شما را شارژ می کند و اطلاعات شما مخفی می ماند.
  5. افزایش اعتبار: اعتبار حساب بازی شما به دلیل استفاده از گیفت کارت فری فایر افزایش می یابد.
  6. یکبار مصرف: کد فایر فایر، فقط یکبار قابل استفاده است و هیچ کس نمی تواند دوبار از آن استفاده کند.
  7. هدیه به دوستان: شما می توانید بعد از دریافت کد گیفت کارت فری فایر آنرا به خانواده و دوستان خود هدیه دهید.

کلام پایانی

بازی Free Fire به گزینه ای بسیار محبوب برای دوستداران بازی های موبایلی تبدیل شده است. این سبک بازی پر جنب و جوش، شخصیت های جالب و حالت های بازی سرگرم کننده خود، جلب توجه می کند. این راهنمای کوتاه در مورد سایت کد فری فایر به بازیکنان جدید کمک خواهد کرد تا به راحتی بتوانند اکانت خود را از طریق گیفت کارت شارژ کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها