کد خبر: 705600
تاریخ انتشار :

ماکان آریا پارسا با انتشار 3 قطعه سنگ صبور مژده و یلدا خود را به عنوان یک استعداد نوشکفته موسیقی مطرح کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

ماکان آریا پارسا - استعداد نوشکفته موسیقی

آیا می دانید دکتر ماکان آریا پارسا کیست؟ آیا با فعالیت های ایشان آشنا هستید؟ وقتی از موفقیت در عرصه های مختلف صحبت می کنیم؛ ممکن است با نام دکتر آریا پارسا نیز برخورد کنیم. جوان موفق ایرانی که فعل خواستن را صرف کرده و تا به امروز در زمینه های زیادی خوش درخشیده است. در حال حاضر فعالیت های هنری، مدیریتی و کارآفرینی سبب شده است تا دکتر آریا پارسا به عنوان یک فرد تحصیل کرده و تلاشگر شناخته شود. در این مطلب مدارک تحصیلی و رزومه دکتر ماکان آریا پارسا را بررسی می کنیم. در نهایت فعالیت های هنری ایشان را در عرصه موسیقی شرح می دهیم. اگر قصد دارید با این الگوی جوان و نمونه آشنا شوید؛ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تحصیلات دکتر ماکان آریا پارسا

دکتر ماکان اریا پارسا از آن دسته افراد علاقه مند به تحصیل و یادگیری محسوب می شود که موفق شده مدرک دکتری و پسا دکتری خود را با تلاش و پشتکار فراوان اخذ نماید. مدرک کارشناسی ارشد ایشان در رشته مدیریت کسب و کار و از دانشگاه امیرکبیر تهران و اشتنبایس آلمان است. همچنین ایشان دوره کارشناسی خود را در رشته مهندسی صنایع به پایان رساندند. در حال حاضر ایشان دانشجو پسا دکتری رشته ژئوپلتیک کارآفرینی دانشگاه تهران هستند.

دکتر آریا پارسا به جز تحصیل در رشته های مختلف، بیش از 20 کتاب را نیز تالیف و ترجمه کرده است. علاوه بر این، ارائه بیش از 50 مقاله تخصصی در مباحث مختلف نیز از دیگر موفقیت های ارزشمند ایشان محسوب می شود.

تحصیلات دکتر ماکان آریا پارسا

رزومه کاری دکتر آریا پارسا

دکتر ماکان آریا پارسا تلاش کرده است تا با استفاده از یک رزومه خوب و سوابق اجرایی قوی، مسیرهای مختلف را طی کرده و در تمام جایگاه های شغلی گره کوچکی از گره مشکلات مردم باز کند. در حال حاضر دکتر اریا پارسا، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه بین المللی پارس پندار نهاد است. با این وجود با کمی تحقیق در سوابق کاری ایشان می توان فعالیت های متعدد دیگری را نیز مشاهده کرد. با این تفاسیر عضویت در کانون هنرمندان، مدیریت موسسه حقوقی دادگران حق و عدالت، مدیریت آموزشگاه عالی آزاد فن پردازان، مشاور مدیر کل، ریاست انتشارات پارسیان دانش پندار و ... نمونه هایی از سوابق درخشان ایشان محسوب می شوند. این در حالی است که با کمی جستجو می توان متوجه شد ایشان دستاوردهای فوق العاده ای در هر مورد کسب کرده اند.

علاقه دکتر ماکان اریا پارسا به پرواز و خلبانی

دکتر ماکان آریا پارسا مدیرعامل پارس پندار نهاد عقیده دارد که پرواز هیجان زیادی را در انسان به وجود می آورد. علاوه بر این باعث کسب اشتیاق فراوانی در زندگی می شود. به همین دلیل مسیر آموزش خلبانی را پیش گرفته و مدرک گواهینامه خلبانی را نیز دریافت کرده است. ایشان در حال حاضر نیز به دنبال ارتقا مدرک گواهینامه خلبانی خود است.

افزایش اعتماد به نفس، حس خوب و بیشتر شدن قدرت تصمیم گیری در شرایط سخت، از مهمترین دلایلی هستند که باعث شده اند آقای دکتر این رشته را نیز انتخاب کرده و پرواز را به عنوان یک خلبان تجربه کند. با این وجود فعالیت های دکتر ماکان اریا پارسا به همین نقطه ختم نمی شود؛ چرا که ایشان در حوزه طراحی لباس، ساخت قطعه های موسیقی و... نیز آثار قابل توجهی ارائه کرده اند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

فعالیت دکتر آریا پارسا در زمینه طراحی لباس

اگر بخواهیم از یک صنعت پر طرفدار و شناخته شده در جهان حرف بزنیم؛ جای تعجبی ندارد که به صنعت پوشاک اشاره کنیم. یک صنعت محبوب که در طی سال های اخیر طرفداران زیادی را کسب کرده است. تا جایی که دکتر ماکان آریا پارسا نیز به این صنعت علاقه نشان داده و از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین، طراحی لباس های مردانه مدرن و کلاسیک، استفاده از خلاقیت در طراحی لباس و خلق آثار متفاوت از مهمترین عواملی هستند که دکتر آریا پارسا را در مقایسه با بیشتر طراحان لباس متمایز می کنند. در حال حاضر فعالیت های ایشان در این زمینه مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته و سبک طراحی لباس ایشان طرفداران مخصوص به خود را دارد. نمونه ای از طراحی های ایشان در ادامه آورده شده است.

سوابق طراحی لباس دکتر ماکان آریا پارسا

فعالیت دکتر ماکان آریا پارسا در عرصه موسیقی

دکتر ماکان آریا پارسا به جز فعالیت در زمینه های مطرح شده، در حوزه موسیقی نیز فعالیت می کند. تا به امروز بیست قطعه موسیقی توسط ایشان ساخته شده است که در آینده ای نه چندان دور باید منتظر انتشار آنها باشیم. با این وجود دکتر آریا پارسا تا به امروز سه قطعه موسیقی را منتشر کرده است که هر کدام از آنها حال و هوای متفاوتی دارند. این سه آهنگ به ترتیب عبارتند از:

  1. آهنگ یلدا
  2. آهنگ مژده
  3. آهنگ سنگ صبور

آهنگ یلدا همین امسال با موضوع شب یلدا منتشر شد. یک آهنگ شاد و جذاب که با بیان حال و هوای شب یلدا تلاش می کند تا شادی را مهمان قلب مردم کند. دکتر آریا پارسا سعی کرده بود تا در این آهنگ، حس شب یلدا را به شنونده منتقل کرده و با یک قطعه متفاوت یلدا را به مردم ایران تبریک بگوید. تشویق به شرکت در جمع های خانوادگی و دوستانه، جشن گرفتن شب یلدا و انجام رسومات ایرانی در این شب، از مهمترین مضامین این شعر محسوب می شوند.

آهنگ مژده یکی دیگر از زیباترین آهنگ هایی بود که توسط دکتر ماکان اریا پارسا منتشر شد. در این آهنگ شاد و عاشقانه، حال و هوای رمانتیک و زیبایی وجود دارد که توصیفات عاشق از معشوق را بیان می کند. دکتر آریا پارسا پس از ساخت این قطعه نام آن را به نام خواهرش انتخاب کرد و در نهایت این قطعه را به خواهرش دکتر مژده آریا پارسا تقدیم نمود. مضمون ترانه این آهنگ صحبت از روزهای خوب و توصیفات عاشقانه است که حس مثبتی را در شنونده ایجاد می کند.

در نهایت سومین قطعه ای که تا به امروز توسط دکتر ماکان آریا پارسا منتشر شده است، قطعه سنگ صبور است که ترانه آن مضمون عشق را به همراه دارد. در این قطعه موسیقی نیز مانند قطعه مژده، توصیفاتی از یک عشق زمینی بیان شده و خواننده سعی کرده است تا حس خوب و عاشقانه ای را به شنونده آهنگ منتقل کند. در حال حاضر هر سه قطعه مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گرفته اند. با این حساب باید با اشتیاق فراوان منتظر انتشار سایر قطعه های موسیقی از دکتر اریا پارسا باشیم.

همکاری دکتر آریا پارسا و فرزاد فرزین

همانطور که می دانید گروه پارس پندار نهاد تحت مدیریت دکتر ماکان آریا پارسا فعالیت می کند. بنابراین، این گروه بین المللی مطرح و شناخته شده به سبب وجود 15 سال سابقه کار تصمیم گرفت تا در زمینه حمایت از هنر و هنرمندان گام مفید و موثری بردارد. بر همین اساس پس از اتخاذ این تصمیم، همکاری فرزاد فرزین و گروه بین المللی پارس پندار نهاد آغاز شد. از این رو دکتر آریا پارسا را می توان تهیه کننده و اسپانسر کنسرت های فرزاد فرزین دانست. این در حالی است که همکاری دکتر آریا پارسا و آقای فرزاد فرزین مورد توجه و استقبال افراد زیادی نیز قرار گرفت. تا جایی که امید است این همکاری در آینده منجر به تغییرات مثبتی در کنسرت های این خواننده محبوب شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها