کد خبر: 705861
تاریخ انتشار :

نوروز 1403 با ویژه برنامه علی ضیا

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

علی ضیا، مجری محبوب و شناخته شده تلویزیون، با ویژه برنامه نوروز خود به خانه‌های شما می‌آید. این برنامه که در پلتفرم فیلم خونه منتشر خواهد شد، شامل آیتم‌های مختلفی از جمله گفتگو با هنرمندان و چهره‌های محبوب، موسیقی زنده، طنز و سرگرمی خواهد بود.

ویژه برنامه نوروز علی ضیا 1403 در فیلم خونه

ویژه برنامه نوروز علی ضیا که پیش‌بینی می‌شود در 10 قسمت 50 دقیقه‌ای تهیه گردد، از 25 اسفند 1402 تا 15 فروردین 1403 هر روز در ساعاتی مشخص روی آنتن فیلم خونه می‌رود. البته این‌ها تنها پیش‌بینی هستند؛ زیرا تا به امروز هنوز خبری قطعی در رابطه با زمان پخش این ویژه برنامه جایی درج نشده است.

مهمانان این برنامه علی ضیا از میان هنرمندان، ورزشکاران، چهره‌های علمی و اجتماعی و همچنین افراد موفق در زمینه‌های مختلف انتخاب شده‌اند. فکر می‌کنیم که افراد موفقی نظیر امیر جعفری، مهران مدیری، محمدرضا گلزار، سارا بهرامی، نوید محمدزاده، علی کریمی، وریا غفوری، کتایون ریاحی، فرهاد اصلانی، همایون شجریان و علیرضا قربانی از جمله مهمانان این برنامه باشند! این موضوع احساس می‌شود که ویژه برنامه نوروز علی ضیا در فیلم خونه می‌تواند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد!

بخش‌های مختلف برنامه

در بخش‌های مختلف این برنامه پیش بینی می‌شود که علی ضیا با مهمانان خود درباره موضوعات مختلفی از جمله زندگی شخصی، فعالیت‌های هنری و اجتماعی، برنامه‌های آینده و همچنین خاطرات نوروزی آنها گفتگو خواهد کرد. همچنین احتمالا در این برنامه، شاهد آیتم‌های مختلفی از جمله موسیقی زنده، استندآپ کمدی، گزارش مردمی و .... خواهیم بود.

حوزه کاری و زمینه فعالیت‌های علی ضیا

علی ضیا در سال‌های اخیر با اجرای برنامه‌های مختلفی از جمله "فرمول یک"، "بعضیا" و "تحویل سال نو" به یکی از محبوب‌ترین مجریان تلویزیون ایران تبدیل شده است. در این برنامه نیز با تلاش خود سعی دارد تا لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را برای مخاطبان خود در ایام نوروز رقم بزند.

پلتفرم فیلم خونه و ویژه برنامه نوروز

پلتفرم فیلم خونه که به‌عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم‌های نمایش آنلاین فیلم و سریال در ایران شناخته می‌شود، در نوروز 1403 برنامه‌های متنوعی را برای مخاطبان خود تدارک دیده است. علاوه بر ویژه برنامه نوروز علی ضیا، فیلم‌ها و سریال‌های جدید ایرانی و خارجی، انیمیشن‌های جذاب و همچنین برنامه‌های کودک و نوجوان از جمله این برنامه‌ها هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای ویژه برنامه نوروز علی ضیا و سایر برنامه‌های فیلم خونه به وب سایت این پلتفرم به نشانی filmkhoone.com مراجعه کرده و یا اپلیکیشن فیلم خونه را از کافه بازار و سیب اپ دانلود و نصب کنند.

همچنین کاربران ایرانسل و همراه اول می‌توانند بدون خرید اشتراک از تماشای فیلم و سریال مورد نظر خود در فیلم خونه لذت ببرند. فیلم خونه با ارائه محتوای باکیفیت و متنوع، تجربه تماشای لذت بخشی را برای مخاطبان خود در ایام نوروز 1403 فراهم خواهد کرد.

علی ضیا با ویژه برنامه نوروز 1403 غیبت خود را تا حدی جبران می‌کند!

غیبت علی ضیا در ماه‌های اخیر به دلیل ممنوع التصویری او از صدا و سیما بود. این موضوع باعث شده است تا بسیاری از طرفداران این مجری محبوب، از عدم حضور او در تلویزیون گلایه کنند.

حالا به نظر می‌رسد که علی ضیا قصد دارد با ویژه برنامه نوروز خود، تا حدی این غیبت را جبران کند. این برنامه که در فضایی شاد و مفرح تهیه شده است، می‌تواند لحظات خاطره‌انگیزی را برای مخاطبان در ایام نوروز رقم بزند.

انتشار این برنامه در پلتفرم فیلم خونه نیز فرصتی را برای مخاطبان فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی و بدون نیاز به تلویزیون، به تماشای برنامه علی ضیا بپردازند.

با توجه به سابقه و محبوبیت علی ضیا، می‌توان انتظار داشت که ویژه برنامه عید نوروز او با استقبال مخاطبان روبرو شود. این برنامه می‌تواند به‌عنوان یک رقیب جدی برای سایر برنامه‌های نوروزی، در نظر گرفته شود.

علی ضیا با ویژه برنامه نوروز غوغا می‌کند!

در ویژه برنامه نوروز، علی ضیا با حضور پرانرژی خود غوغا برپا می‌کند. او با اجراهای شاد و متفاوت، از گذشته تا به امروز توانسته مخاطبان بسیاری را با سمت خود جذب کند. انتخاب موسیقی‌های جذاب و اجراهای پرشور، همه را به این ویژه برنامه می‌کشاند. علی ضیا با استعداد و تجربه خود، همیشه توانسته است ویژه برنامه‌های نوروزی بسیار جذابی را برای مخاطبان عزیز ارائه دهد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها