کد خبر: 310901
تاریخ انتشار :

در هفته ای که گذشت بیشترین واردات کالا از چه کشورهایی به ایران انجام شده است؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سامانه گمرک ایران، در روز یکشنبه دوم اسفند ماه کشور چین همچنان در صدر لیست واردکنندگان کالا به ایران قرار گرفته و کالاهایی به ارزش 39 میلیون و 212 هزار و 250 دلار کالا به ایران وادر کرده است.
همچنین از کشور امارات متحده عربی نیز کالاهایی به ارزش 14 میلیون و 451 هزار و 343 دلار به ایران وارد شده و این کشور در جایگاه دوم واردات کالا به ایران قرار گرفته است.
در روز دوشنبه سوم اسفند ماه، کشور چین با صاردات 60 میلیون و 963 هزار و 747 دلار کالا به ایران در صدر کشورهای عمده واردکنندگان کالا به ایران قرار گرفته است و کشور جمهوری کره با صادرات 16 میلیون و 32 هزار و 431 دلار کالا به ایران، جایگاه دوم را در لیست واردات کالا به ایران از حیث ارزش (دلار)، به خود اختصاص داده است.
همچنین بر اساس آمار منتشر شده از سوی گمرک ایران، روز سه‌شنبه چهارم اسفند ماه کشور چین با صادر کردن 39 میلیون و 779 هزار و 428 دلار در صدر کشورهای واردکننده کالا به ایرا قرار گرفته است.
در این روز همچنین کشور آرژانتین با وارد کردن 34 میلیون و 330 هزار و 132 دلار کالا به ایران در جایگاه دوم واردات کالا به ایران قرار گرفته است.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها