کد خبر: 458065
تاریخ انتشار :

بهای طلا همچنان رو به رشد است / بانک مرکزی افزایش بهای دلار را مدیریت کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عبادالله‌محمدولی، رئیس‌اتحادیه‌تولیدکنندگان‌و‌صادرکنندگان طلا و جواهر، نقره و سنگهای‌قیمتی‌ایران در مورد رشد بهای ارز و سکه طی‌روزهای‌اخیر اظهارداشت: نوسانات بهای سکه و طلا بر اساس‌اونس جهانی تعیین می‌شود که با توجه به محاسبه‌ها باید بر اساس قیمت کف بازار نرخ‌ها تعیین شوند.
به گزارش نامه نیوز، عبادالله‌محمدولی ادامه داد: قیمت‌کف بازار را باید بانک‌مرکزی مدیریت کند و بر آن نظارت‌داشته باشد تا قیمت بانک مرکزی و کف بازار فاصله آنچنانی با هم نداشته باشند.
محمدولی در مورد افزایش بهای دلار نیز تصریح کرد: به نظر می‌رسد این موضوع ادامه‌دار باشد تا فاصله ارز آزاد و دولتی کم شود و ارز به سمت تک نرخی شدن حرکت کند.
وی گفت: در حال حاضر در نوسانات بازار با قیمتهای کاذب روبرو هستیم.
محمدولی‌افزود: قیمت طلا از ۴ ماه گذشته روندی افزایشی داشته و این رویه ادامه‌دار خواهد بود و تا ابتدای تابستان در بازار داخلی با رشد قیمت‌ها روبرو خواهیم بود.
وی با بیان اینکه روند بهای طلا روندی افزایشی خواهد بود، افزود: با رصد بازار متوجه می‌شویم که از ۵ سال گذشته تاکنون اقبال‌مردم نسبت به خرید طلا بیشتر شده و همه بر روی سکه وطلای‌خام متمرکز هستند و این امر نشان می‌دهد که مردم به طلا به چشم دارایی نگاه می‌کنند نه به عنوان کالای مصرفی.
منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها