کد خبر: 608844
تاریخ انتشار :

برق و گاز شهروندان به دلیل بدهی نباید طی چند روز آتی قطع شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی فتح اللهی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان رشت در فرمانداری اظهار داشت: دستگاه های خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز و هلال احمر شهرستان رشت برای خدمات رسانی احتمالی در بارش برف آمادگی، کامل داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت در دسترس بودن مدیران و مسئولان دستگاه های خدمات رسان شهرستان رشت اضافه کرد: اگر چه کار میدانی خوب است اما بسیار مهم است که مدیران و دست اندرکاران مربوطه برای خدمات رسانی و هماهنگی های لازم در این زمینه در دسترس باشند.

فرماندار شهرستان رشت با مهم دانستن آمادگی نانوایی ها و ذخیره آرد مورد نیاز آنها خاطر نشان کرد: سوخت جایگزین نیز باید مد نظر باشد تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی شهرستان رشت نیز باید اطلاع رسانی های لازم را برای مرغداری ها داشته باشد، اضافه کرد: تمهیدات لازم باید از قبل اندیشیده شود تا با برودت هوا طیور دچار آسیب نشوند.

فتح اللهی آمادگی برای مقابله با برف را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: با برنامه ریزی و حضور به موقع دستگاه های خدمات رسان باید کاری کنیم تا مردم از برف لذت ببرند نه اینکه آب، برق و گاز قطع و مشکلاتی برای آنها ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مردم نیز باید همکاری لازم را با دستگاه های خدمات رسان داشته باشند، اضافه کرد: برای بازگشایی سریع خیابان ها در صورت بارش برف ضروری است تا مردم از پارک کردن خودروها در اطراف خیابان ها خودداری کنند.

هواشناسی استان گیلان برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری بارش برف در ارتفاعات و جلگه را پیش بینی کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها