کد خبر: 616836
تاریخ انتشار :

حمایت اقتصادی از کاربران در دستور کار اپلیکیشن اوانو؛

خرید آنلاین از اوانو؛ ارزان و به صرفه تر از همه جا!

به گزارش نامه نیوز، شیوع ویروس کرونا باعث شده است که مردم برای حفظ سلامت خود هر چه بیشتر به خرید از فروشگاه های اینترنتی رو بیاورند و در این روز ها با وجود و شیوع ویروس کرونا فروشگاه های آنلاین بیش از پیش در زندگی بشر نقش ایفاء می کنند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

از سوی دیگر کارشناسان و متولیان نهادهای پزشکی بر لزوم استفاده مردم از فروشگاه‌های آنلاین به منظور حفظ سلامتی مردم و کاهش در ترددهای غیر ضروری و کنترل ویروس کرونا اذعان داشته اند.

بازار داغ فروش های اینترنتی!

اما در شرایطی که این روزها بازار فروش اینترنتی داغ شده در طرف مقابل به واسطه ویروس کرونا و افزایش نرخ تورم اوضاع معیشتی جامعه تحت تاثیر قرار گرفته. بر همین اساس ضروری است علاوه بر حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده، باید فکری هم به حال افزایش سطح رفاه عمومی جامعه صورت پذیرد تا مردم بتوانند در روزهای پایانی سال با دغدغه کمتر نیازهای روزمره خود را برطرف کرده و به استقبال سال جدید بروند.

در همین راستا، پس از شیوع ویروس کرونا، اپلیکیشن اوانو به منظور حمایت از کاربران خدمات خود را گسترش داده و از چندی پیش با هدف کمک به افزایش سطح رفاه اجتماعی و جلوگیری از ترددهای غیرضروری و حفظ سلامتی مردم اقدام به راه اندازی سرویس خرید آنلاین میوه و تره بار و محصولات پروتئینی با قیمت های مناسب کرده است.

بر همین اساس کاربران اپلیکیشن اوانو (ewano) می توانند برای خرید میوه و محصولات پروتئینی بدون نیاز به حضور فیزیکی در میادین میوه و تره بار با مراجعه به بخش میوه و تره بار اوانو و محصولات پروتئینی، محصولات مورد نیاز خود را با قیمت های مناسب و ارزان تر از مراکز فروش خریداری کرده و محصول خریداری شده را در محل مورد نظر خود دریافت کنند.

ویژگی های خرید آنلاین از اوانو

سرویس میوه و تره بار، سوپرمارکت و محصولات پروتئینی اوانو دارای ویژگی های متعددی است که باعث می شود استفاده از این سرویس برای کاربران جذابیت بالایی داشته باشد. به طور مثال محصولات ارائه شده در سرویس میوه و تره بار اوانو دارای کیفیت بالا هستند. در همین رابطه محصولاتی که به‌ صورت غیرحضوری به فروش می‌رسد، در ساعات ابتدایی روز صبح توسط ناظران بخش از میان باکیفیت‌ترین میوه‌ها، دستچین و در بخش فروش غیرحضوری وزن‌کشی و بسته‌بندی می‌شود. با این روش، تمام سفارش‌های غیرحضوری با بهترین کیفیت به دست مشتریان می‌رسد.

علاوه بر این کاربران برای دریافت محصولات خریداری شده نیازی به حضور در میادین میوه و تره بار ندارند و اوانو در زمان تعیین شده از سوی کاربران محصولات خریداری شده را درب منزل به متقاضیان تحویل می دهد. بر همین اساس دغدغه بزرگ حضور در مراکز خرید برطرف شده و این موضوع می تواند کمک بزرگی به کنترل شیوع ویروس کرونا داشته باشد.

اما موضوعی که جذابیت استفاده از سرویس میوه و تره بار اوانو را افزایش می دهد مزیت قیمتی این سرویس است. به این صورت که اوانو به منظور حمایت از شرایط اقتصادی کاربران اقدام به ارائه محصولات با قیمت هایی بسیار ارزان تر از سایر مراکز خرید کرده تا بتواند تا حدودی بخشی از دغدغه اقتصادی کاربران را برطرف کند.

آفرهای ویژه اوانو را از دست ندهید

علاوه بر مزایای فوق که به آن اشار شد اوانو یک ویژگی دیگر نیز در این سرویس برای کاربران خود در نظر گرفته است. به این صورت که در طول روز آفرهای جذاب با قیمت های فوق العاده ارزان برای کاربران در نظر می گیرد و کاربران می توانند در زمان استفاده از این آفرها محصولات مورد نظر را با قیمت بسیار پایین تر تهیه کنند.

با جمع بندی موارد ذکر شده به نظر می رسد با در نظر گرفتن تمام جوانب شرایط فعلی حاکم بر جامعه، خرید محصولات مورد نیاز از اپلیکیشن اوانو می تواند بهترین انتخاب برای کاربران این اپلیکیشن باشد. چراکه با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان و کمک به کنترل شیوع ویروس کرونا، از نظر اقتصادی نیز می توانند صرفه جویی کنند و با خیالی آسوده خرید مطمئن و مناسب داشته باشند.

توسعه اوانو در دستور کار

گفتنی است هم اکنون اوانو در شهرهای تهران، کرج و پردیس فعال است و شهروندان این 3 شهر می توانند از سرویس های میوه و تره بار، سوپرمارکت و محصولات پروتئینی اوانو استفاده کنند. اما موضوع توسعه اوانو در دستور کار قرار گرفته و به زودی تعداد شهرهایی که می توانند از این سرویس های اوانو استفاده کنند افزایش پیدا خواهد کرد.

گفتنی است نصب اپلیکیشن اوانو کاملا رایگان است و این اپلیکیشن با حجم پایین طراحی و در دسترس قرار گرفته شده است تا کاربران برای نصب این برنامه با مشکل مواجه نشوند.

کاربران می توانند برای گوشی ها با سیستم عامل اندروید از طریق کافه بازار، پلی استور و مایکت اوانو را نصب کنند و در صورتی که از سیستم عامل ios استفاده می کنند می توانند از طریق استورهای مربوطه اوانو را دانلود و نصب کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها